Teserere Skrevet 5. August 2013 Rapporter Share Skrevet 5. August 2013 Godpus! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 5. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. August 2013 Jeg er ihvertfall fryktelig glad jeg har Fredrik! Han er så utrolig god og snill! Veldig søt og morsom er han også. Samt irriterende og masete Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. August 2013 Fredrik vil ha kos. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 15. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2013 Kjøpte et nytt pledd til meg selv. Fredrik er uenig og sier det er han sitt. Han nekter til og med å dele med meg! 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 15. August 2013 Rapporter Share Skrevet 15. August 2013 Han er nydelig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 15. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. August 2013 Han er egentlig det altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 20. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Fredrik har flytta ut. Nesten ihvertfall. Han er stort sett bare ute. Kommer inn og spiser og flyr ut igjen etter noen biter. Kommer inn om kvelden heldigvis, vil ikke ha han ute om natten. "Åja, vil du at jeg skal komme inn vinduet så du kan ta på meg halsbånd? " Too bad for you! Stirre-konkurranse på labbene sine. (Fortsatt ikke kommet inn for å få på halsbånd, dusten.) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 20. August 2013 Rapporter Share Skrevet 20. August 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 22. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Fredrik er god som gull! :wub: 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Han kommer nok tuslende inn igjen når det begynner å bli kaldt. Sent from my C6603 using Tapatalk 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 22. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Han kommer nok tuslende inn igjen når det begynner å bli kaldt. Sent from my C6603 using Tapatalk 4 Ja, han gjør jo det! Regna tidligere i uka og da var han inne hele dagen :D Og som vi koste oss! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Herlig kattepus! Hva skulle vi gjort uten disse kattene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 22. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Herlig kattepus! Hva skulle vi gjort uten disse kattene? Tja, si det du. Gudene veit hva jeg skulle gjort uten Fredrik. Lille klumpen min 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 22. August 2013 Rapporter Share Skrevet 22. August 2013 Han ser ut som om han planlegger noe spesielt. Kan nesten se han smile litt sånn "muhaha" Flott er han altså! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. August 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. August 2013 Han ser ut som om han planlegger noe spesielt. Kan nesten se han smile litt sånn "muhaha" Flott er han altså! Haha, ja Han planlegger sikkert hvordan han skal vekke meg den natten, for det har han blitt flink til! Mellom 04.00 og 05.30 skal ikke jeg sove mer Takk 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. September 2013 Dårlig vær og høsten er i gang nå. Fredrik syntes det er ganske kjipt egentlig. Så nå går dagene til å spise Sove Spise Og furte over at det var teknisk feil når vi skulle se på " I kveld med Ylvis. " 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. September 2013 Fredrik spam! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ganzie Skrevet 21. September 2013 Rapporter Share Skrevet 21. September 2013 Og furte over at det var teknisk feil når vi skulle se på " I kveld med Ylvis. " Haha, han ser jo oppriktig betuttet ut Han er så pen, Fredriken din Minner om vår Frits, men i en slankere utgave 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 21. September 2013 Rapporter Share Skrevet 21. September 2013 Han er så fin! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 21. September 2013 Rapporter Share Skrevet 21. September 2013 Jeg vil ha en Fredrik! Kuleste katten jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 22. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. September 2013 Haha, han ser jo oppriktig betuttet ut Han er så pen, Fredriken din Minner om vår Frits, men i en slankere utgave Ja, han så veldig betuttet ut Pen ja! Han er så fin! Jeg vil ha en Fredrik! Kuleste katten jo! Jeg har en Fredrik! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Kjent stil. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 25. September 2013 Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 Så herlig og kul katt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. September 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. September 2013 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 1. Oktober 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Oktober 2013 Kjøpte en ball av catnip i går. Det likte Fredrik! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts