Ozzy Skrevet 1. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juni 2013 Awww, så søøøt Taaaakk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bekeng Skrevet 2. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2013 Så utrolig søt <3 og så koselige bilder av Fredrik og Ozzy sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 2. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2013 Fredrik med kjæresten sin. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 2. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2013 Katter. Menneh... er det du sikker på at kjæresten er en hunnpus? Etter hva jeg har hørt, så er flertallet av oransje katter hanner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 3. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 Katter. Menneh... er det du sikker på at kjæresten er en hunnpus? Etter hva jeg har hørt, så er flertallet av oransje katter hanner. Nei, men er ikke noe galt i det hvis Fredrik er homofil! Jeg elsker han uansett! 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiloPilo Skrevet 3. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 3. Juni 2013 For en nydelig katt!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 4. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Juni 2013 For en nydelig katt! Fredrik hilser og takker! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 18. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Nom nom, godis. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tabris Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Aaaw! Jeg falt heelt for bilde tre, jeg - midt i et tygg! Du kan høre *knas* når du ser det bildet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 18. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 18. Juni 2013 Jeg kan ikke tro at jeg har oversett Fredriks egne tråd Han er jo überkul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2013 Aaaw! Jeg falt heelt for bilde tre, jeg - midt i et tygg! Du kan høre *knas* når du ser det bildet. Haha, ja. Jeg kan ikke tro at jeg har oversett Fredriks egne tråd Han er jo überkul Godt du fant fram da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 19. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2013 Likte han leken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 19. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2013 Likte han leken? Han var først ganske redd for den, den pysa. Så da tok Ozzy den litt, Fredrik ble nysgjerrig også gikk det greit! Han er ingen leke-pus da, han er ikke typen som leker i flere timer. Men han rulla rundt på den i noen minutter og tøysa litt før han gikk å la seg! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2013 Man må vaske seg for å bli ren. Skitten pote.. ÆSJ!! 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 21. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2013 Haha, fantastisk bildeserie 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anemone Skrevet 21. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2013 Hva i all verden har han tråkka i 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2013 Hva i all verden har han tråkka i Tja si det du.. Noe ekkelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 25. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 25. Juni 2013 Vi har flytta og Fredrik ble helt sånn her Så jeg holdt på å drepe han pga uavbrutt mjauing, utenom små pauser hvor han duppet av.. Heldigvis bodde han her de første årene av livet sitt og er godt kjent her, så da slapp jeg han ut ganske fort. Selv om jeg egentlig var ganske stressa over det. Så nå er han helt sånn: 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 27. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Så bekymra for å ha flytta! Daaakar. Så litt mer kongen på haugen ut på de siste bildene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. Juni 2013 Så bekymra for å ha flytta! Daaakar. Så litt mer kongen på haugen ut på de siste bildene Han hadde det heller grusomt fordi han måtte være inne Litt stressa de første timene så var det bare "JEG VIL UT!! NÅ!!! UT!!!! NÅÅÅ!!!!!" Men han koser seg gløgg ihjel nå. Fått en dustete ukastrert nabo da, får håpe de finner ut av ting.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 28. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2013 FANTASTISK katt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MonicaT Skrevet 28. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2013 Herlig og vakker katt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 28. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2013 FANTASTISK katt Herlig og vakker katt Takk! :D Sånt gleder en mors hjerte! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 28. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 28. Juni 2013 Kule Fredrik 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 29. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 29. Juni 2013 Skjønn,vakker,herlig,nydelig 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts