Ozzy Skrevet 6. April 2012 Rapporter Share Skrevet 6. April 2012 Fredrik er en snål liten katt. Søsteren min fant han under en brakke, knøttliten i midten av desember 2009. Han var i veldig dårlig forfatning med et stort sår på ryggen, og han var veldig ung. Planen var vel egentlig ikke å beholde han, men etterhvert så bestemte jeg meg for å beholde han. Tok litt tid å få tilliten hans. Det gikk ikke lange tiden før han gikk overens med alle de andre kattene i hus. Han ble spesielt god venn med Sonic. Fredrik vokste og ble stor, og sky var han enda. Han stolte på meg, men ikke like mye på alle andre. Han er redd fremmede, og de får overhode ikke ta på han. Det er et knippe folk han kan være i samme rom med, bli tatt på og ligge på fanget hos. Men han har det godt fordet. Han er en skikkelig utepus, elsker å være ute og er venner med alle kattene i gata. Han er også en heftig jeger på både mus og fugl, og har blant annet dratt hjem to skjærer. Mange syntes Fredrik er sær og rar, men han er min lille edelsten. Spesielt etter at Sonic døde har han vært en stor trøst for meg, og han er den beste pusen jeg kunne hatt. Han har en spesiell plass i hjertet mitt, han lille. Slik så han ut noen dager etter han ble funnet. I litt bedre form Alt må jo utforskes, inkludert peisen! Hans første fugl! Fredrik og Ozzy Fredrik og Sonic. Sonic var opprinnelig min søsters, men da hun flyttet fikk jeg han siden de to gikk så utrolig godt overens. Sonic ble dessverre påkjørt og drept i Juli 2011. Koser seg ute! Kjent sovestil! 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 6. April 2012 Rapporter Share Skrevet 6. April 2012 For en fin fyr! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 6. April 2012 Rapporter Share Skrevet 6. April 2012 For et forferdelig sår han hadde! Godt han har et så fantastisk hjem nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. April 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. April 2012 For en fin fyr! Hihi, takk! :D For et forferdelig sår han hadde! Godt han har et så fantastisk hjem nå. Ja, så verre ut i virkeligheten. Måtte smøre syre på det daglig for å få det til å gro.. Men han har det bra nå, heldigvis :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 26. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 26. September 2012 Noen bilder til av gullgutten. Han koser seg ute nå, litt snurt når det kommer en regnskyr, men da ligger han bare i huset sitt uansett Kommer hjem med mus til meg nesten daglig, og har også begynt å dra hjem stålorm. De er han veldig forsiktige med, så de har det bra når han kommer hjem med de så hiver dem bare tilbake i skogen. Musene og fuglene derimot skal både lekes med og spises etterpå. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 26. September 2012 Rapporter Share Skrevet 26. September 2012 Så utrolig fin han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 26. September 2012 Rapporter Share Skrevet 26. September 2012 Røde katter er så vakre! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 26. September 2012 Rapporter Share Skrevet 26. September 2012 Så nydelig han er! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 27. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 27. September 2012 Så utrolig fin han er! Røde katter er så vakre! Så nydelig han er! Takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Lille Fredrik begynner å få vintermage nå Men han er da søt for det. Han er litt snurt fordi det begynner å bli kaldt ute, og is er fælt for da sklir man. Men inne skal han ikke være, så han ligger heller i kattehuset sitt sammen med Obersten (nabokatta) og furter. Kriiise, det er is her! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Så fin han er! ligner veldig på frøkna mi, bare at hun er litt lysere. Og hun er også dreven på stålorm fangst.. Ikke like happy for det jeg altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Så fin han er! ligner veldig på frøkna mi, bare at hun er litt lysere. Og hun er også dreven på stålorm fangst.. Ikke like happy for det jeg altså Jaa, han er ganske så fin. Litt spesiell, men god som gull Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Kjempefin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mushi Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Fredrik er fin hvis du finner'n! Med en gang jeg kommer på besøk løper han til skogs 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 7. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Kjempefin! Takk! Fredrik er fin hvis du finner'n! Med en gang jeg kommer på besøk løper han til skogs Han er fin uansett om du finner'n eller ikke. Ikke min feil at han ikke liker folk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Så fin Katten Fredrik er! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 14. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Han er ganske så fin ja, han Fredrik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 14. November 2012 Rapporter Share Skrevet 14. November 2012 Mamma har en katt med like farger som også heter Fredrik 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 15. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. November 2012 Mamma har en katt med like farger som også heter Fredrik Hihi, så koselig da! Han er nok kjempefin! Og for et flott navn! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 http://youtu.be/qFbca_SiP98 Fredrik er løsningsorientert. Umulig å være på badet når han er våken uten at han åpner døra. Så når jeg dusjer må jeg låse, hvis ikke blir det plutselig veldig kaldt fordi han på død og liv åpner døra bare på ****. 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 24. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Herlige bilder Nydelige dyr du har <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 24. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. Januar 2013 Herlige bilder Nydelige dyr du har <3 Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 4. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Fredrik er full av f*** i snøen. To gode venner 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 4. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Å, så herlige blider Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 4. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. Februar 2013 Å, så herlige blider Ja de gutta er så søte 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts