Mumriken Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Hundens navn: Flinthaug Mumrik in Red Rase: Shetland sheepdog Kjønn: Hann Alder: 8mnd. Om hunden: Verdens snilleste og greieste valp Utrolig tålmodig, kjempesmart, snill og kosete sheltie. Selv om han er skikkelig pubertetslus er han snill mot alle han møter, både mennesker og hunder, og er tålmodigheten selv. Finner seg i alt mulig rart og digger å ligge i sofaen inntil matmor og kose hvis han ikke finner noen å leke med Mumrik skal på sin første utstilling om to uker. Matmor er veldig spent og gleder seg til å se hvordan det går siden ingen av oss har vært på utstilling før. Siter
Kristiin Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Hundens navn: Milla Rase: 75%briard - 25% golden retriever Kjønn: Tispe Alder: 3 år Om hunden: En stor, sort super vimseste hund. Trener og konkurrerer agility, som hun synes er knallgøy! Hundens navn: Zorba Rase: Engelsk Setter Kjønn: Hannhund Alder: 12 år Om hunden: Tja, hva skal man si? Supersnill, meget smiskete setter-herre. Men skal jeg fortelle dere hvordan jeg kjenner igjen sonishunder? Bilder! Zorba (t.v) og Milla (t.v) Siter
MarieR Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Hundens navn: Inlicios 4th Dimension "Tarik" Rase: Nova Scotia Duck Tolling Retriever Kjønn: Hannhund Alder: 21 mnd. Om hunden: Drømmehunden, rett og slett. Han er alt jeg vil ha i en hund, og litt til. Han er, og har alltid vært, en liten turbo og det meste foregår i full fart. Happy go lucky ser ut til å være hans livsmotto. Trenes hovedsaklig i jakt og LP, men skal også få gå litt blodspor. Har to Cert på utstilling. Siter
Lovozero Skrevet 12. April 2012 Rapporter Skrevet 12. April 2012 Hundens navn: Dexter Rase: Boston terrier Kjønn: Hann Alder: like over 5 måneder (født nov.2011) Om hunden: Mammadalt med energi til tusen, men fremdeles verdens beste. Siter
LindaHermansen Skrevet 13. April 2012 Rapporter Skrevet 13. April 2012 Hundens navn: Lady Rase: Alaskan Husky Kjønn: Tispe Alder: 1 år. (01.04.2011) Om hunden: Lady er en sprudlende og herlig hund! Hun er alltid blid og fornøyd. Hun elsker å få være ute og løpe og kose seg på tur i skogen, og er også en skikkelig kosejente. Hun kan sove leeeeenge i sofaen, senga si eller senga til kattene.. Hun kan også ligge på ryggen, holde opp bamsen sin og se på den en stund... Siter
Lunamin Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Hundens navn: Luna Rase: Blandingshund (Border Collie, Cocker Spaniel og Gordon Setter) Kjønn: Tsipe Alder: Snart 8 mndr. Om hunden: En livsglad familiehund, lettlært og litt vimsete. Kjempe snill og vakker Siter
SiriEveline Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Hundens Navn : Lukas Rase: Border Collie Kjønn: Hann Født: 23.10.10 Om Hunden: Lukas er en god gutt. Han kjøpte jeg for å bruke i Gjeting først å fremst, men han var ikke så veldig interessert, så da hoppet vi over på Lydighet & Agility. Vi er godt i gang i Lydigheten hvertfall. Å Han elsker å gå turer i skogen, og liker også å gå spor . Liker veldig godt å leke med andre hunder .. Han er enda ganske ung, så håper på å nå litt i lydigheten Ååå som han ligner på en av BC valpene jeg holdt på å kjøpe før jeg endte opp med Tinka, elsker sånn 50/50 ansikt! Siter
SiriEveline Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Hundens navn: Vindfinn Abh Yaris Rase: Kleiner Münsterländer Kjønn: hannhund Alder: 1år 2mnd Om hunden: En skikkelig snåling, karen gjør alt fra å drikke øl til å bite negler/klør! Han er en skikkelig håndfull, men allikevel verdens største koseklump som får meg til å glemme alle rampestrekene! Etter han passerte året har han riktignok roet seg en goood del, og han har nå smeltet godt inn i hjertet mitt. Tiltross for at jeg en periode tvilte på at jeg kom til å klare å ha en så krevende hund. Nåååh, nå kom vofsen tuslende og la hodet på foten min.. han må vel bevise det selv også, at han er verdens største godgutt Og en skikkelig kløne! Her kommer oppdatering med bilde som jeg har lånt av Anette&Amiga Skjønneste vakringen! Siter
tm10013 Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Hundens navn: Linus Rase: Kongepuddel Kjønn: Hannhund Alder: Ble nettopp 6 år i Mars Om hunden: Linus er rett og slett en koseklump. Ligner mer på en Labrador enn en kongepuddel, siden vi klipper han helt ned (synes det er finere slik) Er fortsatt som en liten unge, like leken. Han er glad i terge og skal alltid ha det siste ordet Utrolig nysgjerrig og veldig glad i barn Elsker turer i villmarken og sier ikke nei til lange fjellturer Siter
rosann Skrevet 19. April 2012 Rapporter Skrevet 19. April 2012 Hundens navn: Gina Rase: Blanding (Golden retriever og Storpuddel aka Goldendoodle) Kjønn: Tispe Alder: født 17.06.2007, så snart 5. Om hunden: Verdens beste. Utrolig sosial, lettlært, elsker kos, glad i alle, bare snill og good! Har dessverre ikke fått vært så mye med henne de siste 20mnd siden jeg bor i Trøndelag og hun enda i Larvik, men etter sommeren blir hun forhåpentligvis med opp til Trøndelag (må bare få flytta til et sted hvor jeg kan ha henne)! Siter
HKB Skrevet 20. April 2012 Rapporter Skrevet 20. April 2012 Hundens navn: Sommerlyst's Kando Kipu (Kipu) Rase: Tibetansk Spaniel Kjønn: Hann Alder: 5 1/2 mnd Om hunden: Kipu er familiens lille gledespreder. Han møter alle med et stort glis og vil helst hilse og få kos av alle han ser. Han har sine raptusser som har ført til økt latter i familien og kommer krypende med snuten i halsgropa når han er sliten/trøtt. Har hatt han siden slutten av februar så har ikke blitt så godt kjent med han, men det kommer seg. 1 Siter
Recommended Posts