mushi Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 http://www.finn.no/finn/job/fulltime/object?finnkode=34132654 Sommerjobb for en av hundene her inne? 1 Siter
Pim Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 http://www.finn.no/f...nnkode=34132654 Sommerjobb for en av hundene her inne? Søknadsteksten beskrev lille Dimling perfekt - bortsett fra at han knapt kan kalles fryktinngytende Siter
SaraS Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Selma er perfekt! Eller litt for søt kanskje... Siter
MegaMarie Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Joya, men hun igjen er alt for søt! Og jeg vet egentlig ikke om hun jager katter, men man kan jo late som Siter
Siri Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Willy har jo til og med lang arbeidserfaring med katt-opp-i-tre-opplevelser 5 Siter
SandyEyeCandy Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Skjerp dere, dette er en jobb for Aiko. Passer perfekt inn i ei katteluke, men må trøkke litt ekstra, jakter MER enn gjerne på katten, og er selvsagt svært pen, blid og gøyal. Jeg bare sier det. 1 Siter
Bananen Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Kamar sier seg villig! Hadde vært kult. 1 Siter
Snøfrost Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Mine er for store og for smarte (litt vel heftig jaktinstinkt på de to....) Men jeg liker ikke Finn katten Dette er kattenes "fysj rase" (sammen med et par andre) en Scottish Fold. Det som gir de foldede ørene gir også mer eller mindre forkalkninger i skjelettet ellers. Hvis det er noen fold oppdrettere her nå, så blir jeg vel skutt. Men vis meg et røntgen bilde av en 3+ år gammel fold som ikke har en eneste forkalkning så skal jeg trekke påstanden tilbake over at det gjelder ALLE. Så langt jeg vet har ikke et slikt bilde noen gang kunne fremdrives av veterinærer/forskere som har ønsket å se på saken (vet at det var en i Australia for en del år siden som virkelig prøvde). Dommere jeg kjenner sier at de sjelden ser voksne folds, og at til og med enkelte kattunger (under 8mnd) har store forkalkninger noen ganger. Kunne de ikke heller ha brukt en Britisk Korthår eller Europé.... (de ligner en del bortsett fra øra, da spesielt britten) 3 Siter
Stine Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Dette hadde passa Tuva perfekt (bare hun ikke får tak i katten ) Siter
Bananen Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Kamar har søkt - med dette passende bildet. 2 Siter
Pan Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Kanskje Pan og Aradia bør søke, tror det kan bli en kjip slutt på katten. Siter
SandyEyeCandy Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Kanskje Pan og Aradia bør søke, tror det kan bli en kjip slutt på katten. Det er det jeg også mistenker dersom Aiko blir den utvalgte, men jeg satser på at den katteluka er litt trang... Siter
Pim Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 I annonsen garanterer de "happy ending". For min hund betyr det at han får middagen sin etter endt jakt 8 Siter
tulip Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Hm, noe for Valpis? Der tror jeg katteluka blir den største utfordringen, altså lure henne til å dytte opp luka.. Den neste utfordringen blir å se fryktinngytende ut Siter
lucy Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Men jeg liker ikke Finn katten Dette er kattenes "fysj rase" (sammen med et par andre) en Scottish Fold. Det som gir de foldede ørene gir også mer eller mindre forkalkninger i skjelettet ellers. Hvis det er noen fold oppdrettere her nå, så blir jeg vel skutt. Men vis meg et røntgen bilde av en 3+ år gammel fold som ikke har en eneste forkalkning så skal jeg trekke påstanden tilbake over at det gjelder ALLE. Så langt jeg vet har ikke et slikt bilde noen gang kunne fremdrives av veterinærer/forskere som har ønsket å se på saken (vet at det var en i Australia for en del år siden som virkelig prøvde). Dommere jeg kjenner sier at de sjelden ser voksne folds, og at til og med enkelte kattunger (under 8mnd) har store forkalkninger noen ganger. Kunne de ikke heller ha brukt en Britisk Korthår eller Europé.... (de ligner en del bortsett fra øra, da spesielt britten) Eller hva med å rett og slett bruke en god, gammeldags norsk gatemix.. Kanskje til og med en fra DB, så kunne de muligens fått litt gratisreklame Forøvrig passer den annonsen veldig bra på fjotten her, utenom det med lettlurt, for det er han absolutt ikke! og så er han nok for stor til en katteluke.. Synes forresten det var veldig fin tekst i annonsen Siter
Kaja Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Kua skal søke! Tesh blir litt stor tror jeg Siter
Raksha Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Pansersnusern burde jo være perfekt? Goooood trening i kattejakt også. Kanskje slenge inn en søknad. Siter
Banshee Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Synd vi bor så langt unna, en av mine hadde vært perfekte. Spesielt Eddie har god trening i kattejakt Blade hadde nok slitt litt med katteluka. Håper en sonenhund får jobben, det hadde vært moro! *heie litt ekstra på pansersnusern* 1 Siter
Mud Skrevet 4. April 2012 Rapporter Skrevet 4. April 2012 Mozza vil VELDIG gjerne...Men det ville neppe blitt noen happy ending. Loke hadde fått jobben lett..Han ser skummel ut, kunne brast igjennom hva det måtte være for å jage katter. For så å kooose med den, i motsetning til M som hadde kost seg med den. Man skal ikke skue hunden på hårene osv Edit: jo mer jeg tenker på det, jo mer mener jeg at Loke hadde vært perfekt. Spesielt når det kommer til lettlurt.. Har jeg nevnt den gangen han løp rundt og rundt huset på jakt etter katta lenge etter at pusen hadde hoppet inn vinduet og lagt seg for å sove? Seriøst, vi satt bare og lo og lo..Er det mulig å være så teit Siter
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.