MegaMarie Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2012 Veldig søt og stilig lue. Det ligner på en slik lue kjæresten alltid har mast om at jeg skal få meg, for å stappe alt håret mitt inni den Zombie cover til iPad! Hahahah, dette var råstilig! Nesten så jeg fikk lyst på Veldig mye fint du lager, jeg ble fristet til å begynne å hekle selv og bare bestille noe fra deg istedenfor Jeg hater pirkearbeid og har nettopp brukt 1 år eller noe på å strikke en genser til Blondie, som egentlig ikke er helt ferdig enda, fordi jeg må feste noen tråder først Brukte så lang tid fordi jeg hele tiden trengte hjelp. Jeg falt skikkelig for de converseskoene til baby Skulle ønske jeg kjente flere med baby! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 1. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2012 Takk, Marie, sånt er så koselig å høre! Bare si ifra om jeg skal hekle noe til deg. Festing av tråder er kjedelig som fy! Jeg har laget meg noen teknikker hvor jeg hekler inn trådene mens jeg holder på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 1. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Juli 2012 Luksus sommersjal i 80% merino ull 20% silke. Full størrelse, 1.5 meter bredt. Utrolig deilig og luftig sjal. Nydelig semisolid grønt garn med diskret sjatteringer fra sjøgrønt til eple, jeg synes det ble veldig pent. Detalj N-Y-D-E-L-I-G! Kanskje det er noe sånt jeg egentlig trenger utpå kvelden i august når det begynner å bli kjølig, og jeg må være pen og tekkelig fordi det er bryllupet mitt? Hm, må spørre søstersen som sa hun hadde lyst til å strikke sjal til meg; har hun fortsatt tid skal jeg ikke ta fra henne gleden - hvis ikke hadde dette sjalet vært perfekt 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AussieAllTheWay Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Kan jeg spørre deg om du har noen anelse om hvor jeg kan få tak i tykt bomulls garn? (helst i norge) Har heklet noen luer i ull nå, men de blir jo så varme nå i denne deilige sommer varmen så vil forsøke med bomull, men finner ikke garn som passer til nål i str 4-6 ca.. Help Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 N-Y-D-E-L-I-G! Kanskje det er noe sånt jeg egentlig trenger utpå kvelden i august når det begynner å bli kjølig, og jeg må være pen og tekkelig fordi det er bryllupet mitt? Hm, må spørre søstersen som sa hun hadde lyst til å strikke sjal til meg; har hun fortsatt tid skal jeg ikke ta fra henne gleden - hvis ikke hadde dette sjalet vært perfekt Takk! Hør gjerne med henne og si ifra. Jeg har muligens en interessent til sjalet, men vil veldig gjerne at det blir bryllupssjal! Det hadde vært kjempekoselig. Evt kan jeg hekle et annet et til deg om du vil det, det skal jeg rekke til august. Dette synes jeg er helt utrolig nydelig f.eks. Kan jeg spørre deg om du har noen anelse om hvor jeg kan få tak i tykt bomulls garn? (helst i norge) Har heklet noen luer i ull nå, men de blir jo så varme nå i denne deilige sommer varmen så vil forsøke med bomull, men finner ikke garn som passer til nål i str 4-6 ca.. Help Jeg hadde valgt Pickles thin organic cotton, det står 4mm, men det funker på 5-5,5 glatt. Et billigere garn som jeg ikke har erfaring med er Drops Paris Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Du har blitt såå flink! Kan du hekle manneting også? Tenker litt sånn frem mot jul, det er så vanskelig å finne på gode julegaver til Steve syns jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Du har blitt såå flink! Kan du hekle manneting også? Tenker litt sånn frem mot jul, det er så vanskelig å finne på gode julegaver til Steve syns jeg. Tusen takk, IW! Jeg koser meg sånn med heklenåla. Klart jeg kan hekle manneting. Hva slags ting er det du tenker på? Lue, skjerf, genser, etc. Hva slags stil har han? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Ehm han liker hodeskaller og eier nesten bare svarte tskjorter Kanskje en grønn og en blå tskjorte har han. Hvis han bruker skjorter er de rutete i forskjellige farger. Han er definitivt ikke noen pastellmann, han er litt mer røff og grov med tatoveringer på! Lue tror jeg hadde vært knall, skjerf bruker han ikke så mye og genser tør jeg ikke ta sjansen på at faller i smak, jeg ser for meg det er veldig mye jobb så det er tryggere med noe mindre. Åja, han elsker zombier også forresten. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Har han tablet da? Du har vel sett iPad zombie coveret? Lua bør vel være ganske enkel men mandig da ser jeg for meg? Forslag til luer. Fargene endrer man til å passe mannen, selvsagt. Denne vrenger man for å endre strukturen. Evt noe sånt. Igjen, fargene skifter vi Synes denne er veldig kul, men skjønner at den ikke passer alle. Tja, det var noen forskjellige typer luer iallfall, så kan jeg grave videre etter flere alternativer om det er en stil du liker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Han sa han liker noe sånt, ganske tynt (jeg spurte om han liker/ikke liker sånne hvor de liksom henger litt ut og ned bak, og det var visst greit): https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcSDxPDqVm0tT3OuOqlmsnZf-TOFNEzXE4cz7cZ1nTLKemC09a2D9Q Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Han sa han liker noe sånt, ganske tynt (jeg spurte om han liker/ikke liker sånne hvor de liksom henger litt ut og ned bak, og det var visst greit): https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcSDxPDqVm0tT3OuOqlmsnZf-TOFNEzXE4cz7cZ1nTLKemC09a2D9Q Slouchy mener du? Men ja, noe sånt som det der skal jeg få til. Gi meg kvelden så skal jeg lete etter oppskrifter. Brem har jeg ikke heklet før. Det blir artig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 2. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Jeg har ikke råd enda altså, men jeg tenkte å legge inn en bestilling før jul Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 2. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juli 2012 Ikke noe problem. Jeg har prosjekter å holde meg opptatt med i mellomtiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 9. Juli 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2012 Til Marens lille cheeky monkey. Så utrolig kul og søt! Den går i posten i morgen, Maren. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 9. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 9. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 9. Juli 2012 ...og vi fikk verdens fineste hekle-converse, som ble overrukket babyen til en venninne - til stor begeistring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maren Skrevet 12. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Juli 2012 har fått pakke i posten tusen takk Mari 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tricolor Skrevet 18. Juli 2012 Rapporter Share Skrevet 18. Juli 2012 Med sjalet, barnejakken og alle de fine luene (likte spesielt godt mannfolkluen som er vendbar) så kan du virkelig kalle deg en ekspert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 16. April 2013 Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Lenge siden det er skrevet noe her ser jeg, men conversene du lagde for et år siden begynner endelig å passe nå. . Hun har litt små føtter. . Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk 2 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mari Skrevet 16. April 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. April 2013 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fillerya Skrevet 17. April 2013 Rapporter Share Skrevet 17. April 2013 Mari heklet et par coverse som jeg ga bort i barselgave til min venninne! Foreldrene elsker dem og de blir stadig brukt ser jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 29. April 2013 Rapporter Share Skrevet 29. April 2013 Så mange fine ting! Jeg har sendt PM Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts