Gå til innhold
Hundesonen.no

Ia og Tinka sin EFIT, 1. april


Ia
 Share

Recommended Posts

Å, EFIT! Månedens høydepunkt :heart:

Da jeg våknet i dag var klokken alt for lite og alt for mye på en gang. Den var alt for lite fordi jeg har ferie, og helst vil sove til to hver dag, og alt for mye fordi jeg hadde lovet bestevenninnen min at hun skulle få besøk før det var kjempesent.

Jeg åpnet øynene ganske nøyaktig klokken ti, og tok dette bildet av hunden i sengen min:

8-3.jpg

Så lukket jeg øynene igjen, og neste gang jeg åpnet dem var klokken blitt nesten elleve. Da var jeg flink og stod opp, til tross for protestene til pelsdotten under dynen. Da jeg så meg i speilet oppdaget jeg at jeg fortsatt hadde krøllete hår. Da ble jeg litt trist.

Så jeg tok på meg mascara, og tok et bilde av meg selv. Med krøller.

1-8.jpg

Så kom jeg på at det var superteit å ta på mascara, for jeg måtte jo dusje uansett. Så jeg tok den av igjen.

Klokken tolv hadde jeg dusjet, og funnet noe å ha på meg. Jeg tok på meg den nye jakken min, som jeg elsker, og var egentlig veldig fornøyd. Rett etter at jeg hadde tatt et bilde av meg selv, tok jeg naturligvis av meg jakken og de andre klærne igjen, og endte opp med et helt annet antrekk. Men, men.

6-5.jpg

Klokken ett satt jeg på bussholdeplassen. Jeg var ganske imponert over at jeg faktisk rakk bussen. Busskuret her i Ytre Enebakk er ganske artig. Den lille mursaken virker totalt malplassert her ute på landet, med sine ølflasker, glasskår og Oslo S-lignende lukt. Over hele skuret er det satt små evighetsmerker med sprittusj fra ungdommen her ute, som tilbringer store deler av fritiden sin i nettopp dette skuret.

3-4.jpg

Klokken to var jeg fremme i leiligheten på Lambertseter. For dere som har fått med dere at jeg har vært lite hjemme hos min mor i det siste, kan det kanskje være interessant å vite at det er her jeg har bodd. I en tre-roms leilighet sammen med bestevenninnen min.

I dag fullførte vi Harry Potter-maratonet vi begynte på for seks uker siden. På bildet ser dere mine knær, hunden min, foten til en kompis av meg og Harry Potter på TV'en.

7-3.jpg

En Harry Potter-film varer jo en stund, da, så klokken tre så vi fortsatt på film. Dette er et veldig pent bile av mine lår, knær, venninnen min og en pute. Og et maleri av to ballerinaer i bakrunnen.

14-2.jpg

Klokken fire fikk jeg bestevennen til å ta på seg de gamle tåspisskoene sine, bare fordi jeg synes de er superpene og ville ha noe å ta bilde av.

12-2.jpg

Klokken fem prøvde jeg å lage en vaffel. Det gikk ikke så bra. Jeg er ikke så veldig flink til å lage mat.

4-6.jpg

Klokken seks spiste jeg lovehearts.

5-4.jpg

Klokken syv leste jeg Harry Potter. Var superpotternerd i dag, jeg.

13-2.jpg

Da klokken var åtte hadde jeg tross alle odds rukket bussen hjem, og tok dette bildet ut av ruten, mens jeg innså at det egentlig er ganske pent på landet:

11-3.jpg

Da vi kom hjem spratt Tinka rett opp på sofakanten og sovnet. Det er klart hun var sliten etter å ha sovet et annet sted en hel dag! Klokken ni vekket jeg henne for å ta bilde av henne:

10-4.jpg

Klokken ti gjorde jeg det samme:

2-6.jpg

Og klokken elleve hadde jeg fått på meg pysjen, og satt og koste meg med telys og gamle episoder av One Tree Hill.

9-3.jpg

Så det var dagen min. Ganske fin, egentlig. Nå skal jeg slutte å irritere meg over at noen av bildene mine ble store og andre små, for klokken er så mye at jeg ikke kommer til å skjønne det uansett. Det eneste fornuftige jeg kan gjøre nå er å sove.

Hvis noen av dere supersmartinger skjønner det, kan dere godt fikse det for meg, altså. Da blir jeg glad.

Beklager kommafeil og andre eventuelle skrivefeil eller tåpeligheter i dette innlegget. Jeg er veldig trøtt. Har jo søren meg tatt tretten bilder eller noe i dag! Helt utslitt!

God natt!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke noe juks her i gården, azz :aww: Bildene var så like at jeg ikke så forskjell, og da gadd jeg ikke å styre. Hvis det er noe du har sett før, beklager jeg dypt :aww:

Og, ja, Sandra - iPhone er gull :heart:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...