Monica123 Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Skrevet 30. Mars 2012 Noen som skal og hvor skal dere overnatte? Jeg vuderer og ta turen med mine 2 små. Siter
Snøfrost Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Skrevet 30. Mars 2012 Jeg skal, men kjører hjemmefra. 3,5 timer fra meg. Evt kjører jeg til hytta hvis foreldra er der den helgen og kjører derfra (2t) Siter
SFX Skrevet 30. Mars 2012 Rapporter Skrevet 30. Mars 2012 Hamresanden camping er vår faste overnattingsbase når vi er der - og det er fylt med hundefolk da, og muligens fullbooket allerede, så hiv deg rundt på telefonen. De har ulik kvalitet på hyttene til ulike budsjett. Siter
Arielle Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Det vurderest Hadde egentlig tenkt å dra men må se det mer ann å se om kontoen er enig. Får tenke på det til påmeldingsfristen går ut. Er dobbel utstilling for vår der så der frister veldig men påmelding 2 dager, overnatting, diesel frem og tilbake(ca 3 timer) og mat ol. så koster det litt. Siter
SusanneL Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 (endret) Bestilte overnatting på Hamresanden for godt en mnd siden - så den delen er klar i alle fall. Moxy kan ikke stilles der (oppdretteren som dømmer), men skal vel grave fram en beardis eller to som kan stilles, antar jeg. Regner med at jeg stiller veteranhannen min Moby, også vet jeg at jeg skal vise venners tispe (Penny). Får se om hardnakket slanking på min egen champ.tispe (Milla) kanskje snart funker så hun kommer i fasong til å vises igjen.. Susanne Edit - fremdeles ledig på Hamresanden (søk på expedia.com), dessuten overnatter nok myyye hundefolk også på Rica Dyreparken, Scandic og Quality (ved sørlandshallen). Endret 31. Mars 2012 av SusanneL Siter
Stine Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Vi tar vogna ned til Hamre og gleder oss masse Det blir Bodil sitt første valpeshow (på NTK'en) NKK har forresten flytta til et sted rett bortafor Hamre/Hamresanden. Blir utendørs på et idrettsanlegg. Siter
Yodel Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Vi vurderer turen! Melder på Tara også er jeg usikker på om vi skal ta med Rio eller Kamar. Jippi & Domino er akkuratt for unge for valpeklassen... Vi tar det som en familie-tur vi, og kommer nok bare til å være på utstillingsplassen akkuratt når vi skal stille- ellers er det dyreparken og kaptein sabeltann som skal gjelde Vi tar med campingvogna og booker inn på Hamresanden. Siter
Wednesday Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Jeg skal! Flaks at jeg bor i nærheten. Siter
HHC Skrevet 31. Mars 2012 Rapporter Skrevet 31. Mars 2012 Ingen tur i år - ikke noen dommere å slippe julbelen løs for vår del... Siter
Monica123 Skrevet 5. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 5. April 2012 Da er vi påmeldt også,men vi kjører opp og ned samme dag sammen med ei vennine Siter
Caroline Skrevet 5. April 2012 Rapporter Skrevet 5. April 2012 Jeg vet enda ikke hvordan det blir med jobbing. Typisk at vi stiller på lørdag... Hvis ikke jeg kan dra selv kan det hende jeg trenger en (dyktig) handler til Avalon. Han er ikke verdens enkleste, selv om han vet hva han skal, så det er viktig med erfaring. Tester litt grenser, den gutten der. Siter
Ara Skrevet 24. April 2012 Rapporter Skrevet 24. April 2012 Oscar er påmeldt på valpeshow på søndagen 1 Siter
Snøfrost Skrevet 25. April 2012 Rapporter Skrevet 25. April 2012 Jeg skal også hit. Med en gutt som går i UK for første gang (fordi om han fortsatt kan gå i JK). Siter
Ara Skrevet 30. April 2012 Rapporter Skrevet 30. April 2012 Regner med dere vet det er blitt flyttet til Lillesand, men hvis ikke så vet dere det nå hehe Vi får håpe på fint vær siden det skal være ute Siter
Ara Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Skrevet 1. Mai 2012 Dommer endringer http://www.nkk.no/nkk/public/openIndex?ARTICLE_ID=13998 Siter
ipadda Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 11 gårdshunder. Lite egentlig .... i fjor var det godt å vel 20 hunder, om ikke mer. Merkelig. Siter
Siri Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 8 briarder - og Willy er nr 3 av dem inn i ringen... Kan man for en gangs skyld tro at det er mange tisper med denne gangen da, eller? *ler*. Siter
Gidske Skrevet 2. Mai 2012 Rapporter Skrevet 2. Mai 2012 Vi skal stille på søndagen, fikk startnummer nå nettopp. Er helt fersk på dette med utstilling. Er det muligheter for å finne ut hvor mange hunder, evnt. hvem, som er påmeldt i min rase? Eller må vi bare kjøpe katalogen når vi kommer? Siter
Recommended Posts