Gullen Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Det vil si, det er innholdet jeg vil se, Det er snart tid for å fylle påskeeggene med alskens godis/sjokkis-biter. Hvilke godis-favoritter har du i påskeegget..? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Det er mamma som lager påskeegg til meg, da (ja, jeg er tjueen ), så det hender jeg får litt rare ting som jeg egentlig ikke er så veldig glad i. De tingene får pappa i stedet. (Jeg lurer på om det er han som sørger for at mamma kjøper de tingene som det bare er han i familien som liker.) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Kolibriegg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 nam Vi kunne delt påskeegg. Savner bare MASSE salt lakris, tyrkisk pepper o.l. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Melkesjokolade. Nye sjokoladen melkebart. Og ehm. Masse mer melkesjokolade 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Nei dere ikke frist meg Har ikke spist sjokolade på godt over en måned guri påske er slemt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Alt går i grisen . Er det søtt, er det godt !! Dragèegg og påskeskum er nok en liten favoritt kanskje Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullen Skrevet 28. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Det mamma som lager påskeegg til meg, da (ja, jeg er tjueen ), så det hender jeg får litt rare ting som jeg egentlig ikke er så veldig glad i. De tingene får pappa i stedet. (Jeg lurer på om det er han som sørger for at mamma kjøper de tingene som det bare er han i familien som liker.) Jeg pleier å fylle påskeegg til Mona, og ho fyller 24 til sommeren.. Det var litt derfor jeg fikk idèen om å spørre hva andre Soniser liker i sine påskeegg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Det vil si, det er innholdet jeg vil se, Det er snart tid for å fylle påskeeggene med alskens godis/sjokkis-biter. Hvilke godis-favoritter har du i påskeegget..? Prøver du å sanke litt ideer til hva du skal putte oppi påskeegget mitt..? Edit; Wee 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullen Skrevet 28. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Skulle tro at du er altetende, Mona...så mye godis som du fortærer.... ..men sannheten er at du er ganske så kresen.. Den billige godisen fra Europris er vel ikke god nok, tenker jeg.. ..så da må du bare vise meg hva ditt favorittpåskeegg skal inneholde også.. ...skjønt noen favorittbiter vet jeg jo av.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Åååååh! Jeg ELSKER godteriii! Damn shit. Nettopp derfor går jeg på diett nå for å ta av noen godterikilo, og kan ikke spise godteri før slutten av mai. Gaddæmn, så fristet jeg blir! Forøvrig elsker jeg melkesjokolade, marsipan, sure lisser osv osv! Nesten alt av sjokolade, men bare surt godteri. Vingunmi er ekkelt Vurderer å ta en dag Ila påsken der jeg bare fråtser litt, men det er kanskje dumt. Tar gjene og deler påskeegg med Ingvild! Nam nam Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Etter påske begynner "nytt og bedre liv"prosjekt igjen her, så jeg skal seriøst spise meg kvalm på godis i påska, så påskeeggene (yep må være flere) skal inneholde uendlig mye smågodt, potetgull, freia påskeegg og i det heletatt. Skal heller ta bilde når jeg har ordnet dem. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borderen Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Jeg har ikke spist godeteri etter jeg kom til Australia (snart 2 mnd siden!)! Litt sjokolade, men ikke annet "dritt". De har ikke salt lakris her, saa da klarer jeg meg fint uten. Er ganske stolt, for jeg er godemums! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 I mitt påskeegg: - Marsipan *slurp* - Salt og søt lakris - ALL lakris - Sure ting - Søte ting Hmm ... Da har jeg vel dekket alle slags typer godis *ler* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Et noe utradisjonelt påskeegg , men dette er det beste jeg vet av godt: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reefer Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Jeg fikk paaskeegg av min mamma i dag! Salt Sild, Smash og Kvikk Lunch! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnitaK Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Smågodt fra Europris eller Rema ++ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Har aldri fått sånt påskeegg jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tonje Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 -Påskemarsipan såklart, både sånne kolibriegg, pølser og poser. -Crispo (Favoritt hele året) -Påskeegg i lilla kartong -Melkesjokolade -Smågodt fra Candy King, sånne sjokoladebiter med små fargepletter inni, sure sitronmunner, søte jordbær og melkepletter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Glemte å ta med Smash. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cattn Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Jeg liker så og si alt.. Utenom marsipan Så blir for mye å skrive opp alt.. Jeg pleier å få påskeegg av mamma jeg Og jeg fyller 24 i år Hihi Har glemt å spørre om jeg får i år og.. Hehe.. Var tenkt å kjøpe påskeegg til min kjære, men han er vekkreist mest sansynlig Men han skal få når han kommer hjem igjen! hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Bringebærsjokolade enten det er påske, jul eller en hvilkensomhelst lørdag. Litt stratos, en dæsj is og krokodiller går alltids ned det også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Påskeegget (på lik linje med julestrømpa), må fylles med det samme hvert år. Sånn som mamma lagde de til meg. Ikke like gøy å lage selv, men. Sånn er det vel å bli voksen. Egget må inneholde marsipan, krokkodiller, nox og fox, div smågodt + sjokoladefigur, en liten pyntesak - enten kanin eller kylling - liten melkesjokolade med eventyr inni, sukkertøy og salt lakris. Gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaraS Skrevet 28. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Mars 2012 Nei dere ikke frist meg Har ikke spist sjokolade på godt over en måned guri påske er slemt Signeres Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 Salte nøtter av alle typer, chilinøtter, tortillas,og potetgull. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts