Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis meg ditt favorittpåskeegg!


Gullen
 Share

Recommended Posts

søtejordbær.jpg

002sf140lovehearts.jpg

sure_kirsebær.jpg

sjokoladefamilien_listitem.jpg

09582%20happy%20chews%20syrlige.jpg

kvikk-lunsj.jpg

Det er mamma som lager påskeegg til meg, da (ja, jeg er tjueen :icon_redface: ), så det hender jeg får litt rare ting som jeg egentlig ikke er så veldig glad i. De tingene får pappa i stedet. (Jeg lurer på om det er han som sørger for at mamma kjøper de tingene som det bare er han i familien som liker.)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mamma som lager påskeegg til meg, da (ja, jeg er tjueen :icon_redface: ), så det hender jeg får litt rare ting som jeg egentlig ikke er så veldig glad i. De tingene får pappa i stedet. (Jeg lurer på om det er han som sørger for at mamma kjøper de tingene som det bare er han i familien som liker.)

Jeg pleier å fylle påskeegg til Mona, og ho fyller 24 til sommeren..free-cute-smileys-223.gif

Det var litt derfor jeg fikk idèen om å spørre hva andre Soniser liker i sine påskeegg. free-cute-smileys-46.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vil si, det er innholdet jeg vil se,

Det er snart tid for å fylle påskeeggene med alskens godis/sjokkis-biter.

Hvilke godis-favoritter har du i påskeegget..?

Prøver du å sanke litt ideer til hva du skal putte oppi påskeegget mitt..? :whistle:

Edit; Wee :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle tro at du er altetende, Mona...så mye godis som du fortærer..free-tongue-smileys-792.gif..

..men sannheten er at du er ganske så kresen..baby-girl-28.gif

Den billige godisen fra Europris er vel ikke god nok, tenker jeg.. ..så da må du bare vise meg hva ditt favorittpåskeegg skal inneholde også..free-character-smileys-198.gif

...skjønt noen favorittbiter vet jeg jo av.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååååh! Jeg ELSKER godteriii! Damn shit. Nettopp derfor går jeg på diett nå for å ta av noen godterikilo, og kan ikke spise godteri før slutten av mai. Gaddæmn, så fristet jeg blir!

Forøvrig elsker jeg melkesjokolade, marsipan, sure lisser osv osv! Nesten alt av sjokolade, men bare surt godteri. Vingunmi er ekkelt :P

Vurderer å ta en dag Ila påsken der jeg bare fråtser litt, men det er kanskje dumt. :(

Tar gjene og deler påskeegg med Ingvild! Nam nam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter påske begynner "nytt og bedre liv"prosjekt igjen her, så jeg skal seriøst spise meg kvalm på godis i påska, så påskeeggene (yep må være flere) skal inneholde uendlig mye smågodt, potetgull, freia påskeegg og i det heletatt. :lol: Skal heller ta bilde når jeg har ordnet dem.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Påskemarsipan såklart, både sånne kolibriegg, pølser og poser.

-Crispo (Favoritt hele året)

-Påskeegg i lilla kartong

-Melkesjokolade

-Smågodt fra Candy King, sånne sjokoladebiter med små fargepletter inni, sure sitronmunner, søte jordbær og melkepletter.

:drool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker så og si alt.. Utenom marsipan :P Så blir for mye å skrive opp alt..

Jeg pleier å få påskeegg av mamma jeg :D Og jeg fyller 24 i år :icon_redface: Hihi :D

Har glemt å spørre om jeg får i år og.. Hehe..

Var tenkt å kjøpe påskeegg til min kjære, men han er vekkreist mest sansynlig :( Men han skal få når han kommer hjem igjen! hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Påskeegget (på lik linje med julestrømpa), må fylles med det samme hvert år. Sånn som mamma lagde de til meg. Ikke like gøy å lage selv, men. Sånn er det vel å bli voksen. :aww:

Egget må inneholde marsipan, krokkodiller, nox og fox, div smågodt + sjokoladefigur, en liten pyntesak - enten kanin eller kylling - liten melkesjokolade med eventyr inni, sukkertøy og salt lakris. Gleder meg! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...