Gå til innhold
Hundesonen.no

Vis meg ditt favorittpåskeegg!


Gullen
 Share

Recommended Posts

Eller så kan det jo være fordi mini-gulrøtter er godt? Det er også en mulighet :)

Enig, det er kjempegodt, men jeg er alltid så misfornøyd med de jeg får! Mange av de er alltid ekle og myke og halvråtne på endene - ugh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smågodt fra Rimi er jo fantastiske greier.

Ellers liker jeg det meste med sjokolade, så lenge det ikke er hele nøtter eller marsipan i det. Førstnevnte fordi jeg er allergisk mot hasselnøtter (kun hele biter, takk og lov), og sistnevnte fordi jeg syns marsipan er bare kvalmt. Kan spise pittelitt, men da kjøper jeg heller noe godt sjokolade istedet. :P

Men jeg må jo innrømme, en god fruktblanding i bolle som godis på kvelden er jo også ufattelig godt! :) Går jo ann å være pittelitt sunn sånn innimellom. *fortelle seg selv*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede kjøpt påskegodteriet flere ganger nå, men det går tomt før det er i nærheten av påskeegget. Selvdisiplinen er ekstra dårlig i år visst :icon_redface:

Hørtes kjent ut. Og så er jeg litt usikker på når påskeegget egentlig skal sprettes? Da vi var små var det påskeaften. Men hele den laaaaaaange påskeuka da? Skal man bare gå og SE på påskeegget?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Jonna

Nå snakker vi.

"Du våååååger ikke å bruke påskegodtpengene på noe annet enn godterier, Jeanette!" :angry: :D

Det værste er at det er helt sant, dette er bilde jeg sendte henne på sms :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli noen år siden jeg hadde påskeegg, men tok en litt utspekulert en i år med en sånn facebookstatus sak på typen, han tapte, så kan hende jeg får påskeegg av han :P Tapte selv en slik så søstersen får et svæææært påskeegg helt fult i smågodt fra coop/bunnpris fra meg og mamsen, samt en krimnal roman og en liten brusflaske med ananasbrus ^^

Selv vil jeg gjerne se disse sakene i påskeegget :)

Drageegg.jpg

Opera-mints4.jpg

Paaskeaktiviteter-for-familien_medium.jpg

og forskjellig smågodt.

Gule bananer, rosa syrlige bananer, sjokolade, skumgummi sopper og puter osv ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli noen år siden jeg hadde påskeegg, men tok en litt utspekulert en i år med en sånn facebookstatus sak på typen, han tapte, så kan hende jeg får påskeegg av han :P Tapte selv en slik så søstersen får et svæææært påskeegg helt fult i smågodt fra coop/bunnpris fra meg og mamsen, samt en krimnal roman og en liten brusflaske med ananasbrus ^^

Selv vil jeg gjerne se disse sakene i påskeegget :)

Drageegg.jpg

Opera-mints4.jpg

Paaskeaktiviteter-for-familien_medium.jpg

og forskjellig smågodt.

Gule bananer, rosa syrlige bananer, sjokolade, skumgummi sopper og puter osv ^^

åååh, de Opera mintene er jo bare utrolig gode!

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skal en tur til Sverige i morgen - og innimellom exspot, nike shox og alt annet blir det nok plass til;

MASSE LØSGODIS TIL PÅSKEEGGET! :D :D

:bananas: :bananas:

Hovedsaklig surt og salt i stoore mengder! ;)

(EDIT; Siden mine venninner syntes det var grusomt å finne på bursdagspresang til meg har jeg allerede fått 2 velfyllte påskeegg jeg ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker meg et påskeegg fylt med masse salt lakris, sur- snop og noe søtt fra Mix- kiosken og en Troika!

Det beste påskeegget husker jeg jeg fikk en gang da jeg bodde på sørlandet. Da fikk vi masse godteri og en inngangsbilett til Dyreparken <3 Jeg var i ekstase (selv om jeg hadde vært der hundrevis av ganger før) xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: :lol: Mamma sendte meg faktisk enda mer Påskegodis hun.

Så nå har jeg enda mer melkeegg, påskesum, påskemasipan o.l.

Skulle ønske mamman min også var godis dealer. :lol:

Edit:redigerte herpa setning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...