LilleZara Skrevet 19. Mars 2012 Rapporter Skrevet 19. Mars 2012 Oh,denne blir vanskelig! Men kan dukke opp noen morsomme tegninger ser jeg for meg :lol: Dere kan ihvertfall ikke forvente at min ligner på meg,bare så dere vet Tolkes som vanlig fritt,og man kan bruke den teknikken man selv har lyst til (data,malig,blyant,tusj,osv.) Alt er lov Diskutering og spørsmål om tema,regler osv. tas i denne tråden. Her postes kun ferdige bilder og kommentarer som har med det å gjøre. Ingen får poste bildene sine før mandag 26.mars kl.00.00. Lykke til! Siter
Mirai Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Skrevet 25. Mars 2012 Sorry at jeg er 15 minutter for tidlig, men skal logge av stasjonære PC'en nå. Vanskelig denne uken! Tok tre bilder og litt raske tegninger (mindre enn 30 min hver). 4 Siter
Ozzy Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Skrevet 25. Mars 2012 Jeg skal sove nå, så jeg legger ut nå jeg. Håper det går bra! Denne gangen er det lov til å le! 5 Siter
Anette Skrevet 25. Mars 2012 Rapporter Skrevet 25. Mars 2012 Den midterste du tegnet IW kjente jeg deg virkelig igjen i! 1 Siter
Lola Pagola Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Skrevet 26. Mars 2012 Jeg glemte det helt jeg! Og nå er jeg hjemme hos foreldrene mine med liten data og ikke noe tegnebrett. Siter
Ingridhw Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Skrevet 26. Mars 2012 Ser det allerede er trukket nytt tema. Var visst litt treg med å poste! Er ganske dårlig med å tegne mennesker, men har bare "jukset" med å se på et bilde, så er egentlig ganske fornøyd! Skulle gjerne sett hvordan det hadde blitt om jeg brukte litt mer tid på det, men blir så trett av pirketegning! 3 Siter
MegaMarie Skrevet 26. Mars 2012 Rapporter Skrevet 26. Mars 2012 ÆÆæ, glemte det heeeelt! Edit: Tok en kjapp en nå Bare så dere ikke tror jeg er helt åndsvak, dette er bildet jeg tegnet etter! 4 Siter
Grim Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Skrevet 27. Mars 2012 Litt forsinka. Mac'n krangler. Edit: Fiksa det. 11 Siter
Guest 2ne Skrevet 27. Mars 2012 Rapporter Skrevet 27. Mars 2012 Litt forsinka. Mac'n krangler. Edit: Fiksa det. *ler* Veldig bra tegna, og kommentarene deres er jo bare krona på verket! Siter
Recommended Posts