eva86 Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Kirow har fått kutt under poten, se bilde hvor det er. I en uke nå har jeg rensa det 2-3 ganger med pyrisept, tørket med bomull. Og brukt sokker ute. Har kun hatt korte turer. Noe som merkes nå! ( <--- Kirow ) Siter
tulip Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Jeg ser ikke kuttet engang.. Må han virkelig holdes i ro for det? Siter
Linda=D Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Spør som Tulip jeg også. Hunden min hadde kutt som gikk over hele puta som er til høyre på bildet ditt. Han fikk antibiotika, men utover det gikk vi turer uten sokk og ellers bare fulgte med. Grodde fint og fort:-) Siter
eva86 Skrevet 17. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Dette er bare en "random" pote.. Hehe. Vise hvor kuttet er Kan prøve ta ett bilde og legge ut. Han halter en god del Edit, bildene ble bare uklare. Mener jeg skal overse at han halter. Er jo mynde, de er jo kjente for å være drama queens Siter
Pringlen Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Hull gror:) Har også ei her som er noe pling-plong om dagen pga rift i en tredepute (i selve puta altså) Hun får lov til å løpe og gjøre hva hun vil, men turer og kjøring blir det ikke på en liten stund. Sår på labber gror heldigvis rimelig fort! Siter
tulip Skrevet 17. Mars 2012 Rapporter Skrevet 17. Mars 2012 Han trår jo ikke ned der kuttet er, så jeghadde ikke holdt ham i ro for det nei. Et stort kutt i en tredepute er noe annet iom at de er vektbærende, da kan man være litt mer forsiktig.. Ellers, smør honning på, det hjelper kuttet å gro fortere 2 Siter
eva86 Skrevet 18. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Supert, takk for svar. Da prøver vi det, og honning Siter
:)Kine Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Vi har også hatt kutt under poten for et par uker siden, og det var på tredeputa. Putta bare på potesokk og dro ut på langturer allikevel. Det gikk helt fint det. Siter
Djervekvinnen Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Nitro får ofte kutt under potene og mellom tærne (slik som på bildet. Så lenge det ikke blør, gjør jeg ikke noe med det, men blør det og han halter pga det, bruker jeg potesokk på labben. Det pleier å gro ganske fort. Siter
eva86 Skrevet 18. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Han haleter veldig mye.. Og såret har begynt gro fint nå. Så er der det skurrer... Siter
Djervekvinnen Skrevet 18. Mars 2012 Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Mulig han er følsom for smerte? At det kan svi litt og er ømt når han tråkker på såret. Prøv å ha på potesokk ute. Sår kan jo bli betente og det gjør ekstra vondt, men slik burde man legge merke til ellers. (hovent, lukt, puss) Siter
eva86 Skrevet 18. Mars 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 18. Mars 2012 Bruker sokk ute, ser ikke betent ut.. Spurt oppdretter som er vett, han sa jeg skulle fortsette m pyrisept og potesokk. Prøver også honning. En kamerat som driver m IPO, holdt på m hund i alle år, sa prøve peppermynteolje på.. Det høres veldig vondt. heh Siter
simira Skrevet 11. August 2012 Rapporter Skrevet 11. August 2012 Han trår jo ikke ned der kuttet er, så jeghadde ikke holdt ham i ro for det nei. Et stort kutt i en tredepute er noe annet iom at de er vektbærende, da kan man være litt mer forsiktig.. Ellers, smør honning på, det hjelper kuttet å gro fortere Hva med ikke vektbærende "tredepute"? Kovu har fått en rift i "tommelen" fremme, og nekter å la oss ta noe særlig på, og ihvertfall ikke smøre på noe eller ha på sokk. Det er så ille at jeg tør ikke å prøve å tvinge ham på egenhånd uten hjelp. Kan jeg bare satse på at det gror fint av seg selv? Han slikker en del på det. Siter
tulip Skrevet 12. August 2012 Rapporter Skrevet 12. August 2012 Hva med ikke vektbærende "tredepute"? Kovu har fått en rift i "tommelen" fremme, og nekter å la oss ta noe særlig på, og ihvertfall ikke smøre på noe eller ha på sokk. Det er så ille at jeg tør ikke å prøve å tvinge ham på egenhånd uten hjelp. Kan jeg bare satse på at det gror fint av seg selv? Han slikker en del på det. Det vil ikke gro så lenge han slikker. Men om du får han til å la det være i fred burde det gro innen en uke-10 dager. Siter
Recommended Posts