Gå til innhold
Hundesonen.no

Recommended Posts

Skrevet

Fikk tatt litt bilder av gærningene som raste rundt i går, og fant ut at småtrollene måtte få en liten bildetråd:

Vi starter med en liten vårsang, Jolie til venstre, Nemi til høyre:

6844032486_c47d6814e6_z.jpg

Nemi synger solo:

6990157449_a7ef1e87bb_o.jpg

Og alltid tid for en liten dans:

6990157539_44bbb5786d_o.jpg

Belgisk vals:

6990157613_eb8b828a3c_o.jpg

Goofball ;)

6844032812_32d5ee5ff7_o.jpg

Hva som skjer når jeg ber dem posere..:

6844032972_332c1b916a_o.jpg

Flyvende tervtøtter:

6844032896_5f9dd3de79_o.jpg

Jolie i svevet, og lurer på om ikke Luno angrer på at han la seg ned :P :

6990157955_83be6fdc92_z.jpg

Beina i bakken er overvurdert ;)

6990158071_4cc735beb3_o.jpg

Ikke sant Jolie AKA Kung Fu Belger :lol:

6844033264_f7bfe0b27c_o.jpg

6844033434_8110ed26c9_o.jpg

Jolie, kan posere når hun vil :wub:

6844033506_eaab03fca1_z.jpg

Og som alltid, viktig å avslutte med en god latter :whistle:

6990158515_1ee5c53a52_o.jpg

  • Like 4
Skrevet

Det er vanskelig å si at de er vakre utfra bildene, men herlige er de hvertfall :P Og typisk belgere :wub:

Skjønner overhodet ikke hva du mener, de ser da sååå lekre ut der de holder på å vrenge leppene rundt halve hodet :whistle::lol: Og tusen takk, det er noe med de fullstendig tullete belgerdyrene ja :wub:

HAhaha så herlige også så geniale bilder. Fikk en god latter nå ja. Mange blinkskudd her, men det siste er bare genialt

Tusen takk! :D Er stort sett fryktelig vanskelig å være i dårlig humør med de tre små klovnene i nærheten :ahappy:

Guest Yellow
Skrevet

6844033506_eaab03fca1_z.jpg

Ååh, elsker slike smale "langsnute"-ansikt som belgere bl.a har, utrolig vakre øyne. :wub:

Skrevet

Belgerlek :heart:

De er bare søte klovner de *savne*

Ja det er noe med de rare belgerdyrene, de kryper godt inn i hjerteroten.. Husker godt hvordan det var da jeg mistet gamlemor og var uten, men veldig godt du har lille søte krølledyret :heart:

Ååh, elsker slike smale "langsnute"-ansikt som belgere bl.a har, utrolig vakre øyne. :wub:

Tusen takk! :ahappy:

Herlige bilder. :lol: Kung-fu-belger :lol:

Multitalent :innocent:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Herlige belgertroll :wub:

Tusen takk :D

Skrevet

Fikk tatt litt bilder av gærningene som raste rundt i går, og fant ut at småtrollene måtte få en liten bildetråd:

Vi starter med en liten vårsang, Jolie til venstre, Nemi til høyre:

Jolie i svevet, og lurer på om ikke Luno angrer på at han la seg ned :P :

6990157955_83be6fdc92_z.jpg

Jolie, kan posere når hun vil :wub:

6844033506_eaab03fca1_z.jpg

Jeg har jo egentlig ikke lov til å kommentere, som oppdretter og deleier av denne vakre skapningen :wub:;)

Men jeg kjenner jo igjen en del av moves'ene her.... Er liksom en rød tråd som går igjennom enkelte av hundene mine og så langt fra oppdrettet mitt.... *fnis* :ike:

Skrevet

Ah disse belgerne altså :wub: Super bilder!

Tusen takk :ahappy:

:lol: :lol: :lol:

Er ikke rart man gjerne vil ha flere når man først har fått øynene opp for belgerne. :ahappy: Knallmorsomme bilder! :D

Ja om man først faller for rasen så er det gjort tror jeg :wub: Og tusen takk!

Haha, jeg døøør av kung-fu-bildet! :lol: Hva SKJER med høyre bakbein sånn rett ut i været?!? :D

Det er du ikke den eneste som har lurt på :lol: Luno går jo under kallenavnet Kung Fu Panda (trappescenen i første film minner mistenkelig om ham når han skal opp i sofaer eller inn i biler..) så jeg tenker noe må ha smittet over på fjollen :lol:

Fiiine..! :D Vil ha belger.... :wub:

for noen herlige bilder!

og gode bildetekster.

Herlige bilder :ahappy:

Hahahaha, råkule bilder :D

Tusen takk! :ahappy:

Jeg har jo egentlig ikke lov til å kommentere, som oppdretter og deleier av denne vakre skapningen :wub:;)

Men jeg kjenner jo igjen en del av moves'ene her.... Er liksom en rød tråd som går igjennom enkelte av hundene mine og så langt fra oppdrettet mitt.... *fnis* :ike:

Det er lov å være "biased", det er du isåfall ikke den eneste som er ang. lilletøtten :P Hun er herlig.. Og strengt tatt sklir hun rett inn i galehuset, jeg har fortsatt Lunos gartnersprell ferskt i minnet *fnis*

  • Like 1
Skrevet

Det er lov å være "biased", det er du isåfall ikke den eneste som er ang. lilletøtten :P Hun er herlig.. Og strengt tatt sklir hun rett inn i galehuset, jeg har fortsatt Lunos gartnersprell ferskt i minnet *fnis*

Ja, du visste jo hva du gikk til når du fikk deg en Roma-datter *fnis*

  • Like 1

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


  • Nye innlegg

    • Det er vel nyttig uansett hva slags pels hunden har vil jeg tro. Du skrev i startinnlegget at du har en "ikke røytefri hund"? Mente du omvendt? Det er jo stor variasjon i pelstype på hunder som ikke røyter også, men uansett må jo ørene nappes.
    • Er det nødvendig? Altså om det er lurt å ha og å bruke på pels som ikke røyter? Om det funker bra?
    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...