Siri Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 HER KAN FOLK LEGGE INN KOMMENTARER TIL BUDAPEST HISTORIEN . mod Djerve ---- Herregud, dette tyder på å bli en fantastisk tur :lol: 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 *Elsk* Gleder meg til fortsettelsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rødhette&Ulven Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 hihihi så gøy! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Fantastisk! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Å herregud :lol: Dette var nettopp det jeg trengte idag, tror jeg kommer til å le resten av dagen hver gang jeg tenker på dette! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Å, hurrameghei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Rakshaaa! Vil ha en fortsettelse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Og jeg som våknet inatt og tenkte vi faktisk skulle på tur også sank jeg litt når jeg innså det var historie Men veldig bra gleder meg til fortsettelsen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Tulip spinner rundt og kjefter og smeller over løse ting i midtgangen, mens hun sprayer alle setene med edikkvann før hun setter seg ned og dukker ned i en bok. Og borte er hun. Å herre, jeg ser det for meg jah 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Haha, utrolig bra! Sonisene er flinke til å skrive historier. Gleder meg til fortsettelsen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Hahaha for en tur dette skal bli! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Haha, så morsomt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LittleLight Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 *løpe etter bussen med bikkja hengende rett ut bak* Spennende historie! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 :lol: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ia Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Djerveee!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Herlig, elsker sonenhistorier Gleder meg til fortsetter og håper bussen stanser i lier DJEEERVE! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Blir oppriktig sur hvis bussen ikke stopper i Drammen, har reist så lite! Spennende! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madam mim Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Blir oppriktig sur hvis bussen ikke stopper i Drammen, har reist så lite! Spennende! Sssss, du kan jo ta toget til Gardermoen og møte bussen der sånn for sikkerhets skyld. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Blir vanskelig å komme seg på fra England, kanskje Powers og jeg kan få til noe sammen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Kom innom Toten også, 'a! Tror'ke jeg har vært med på noen Sonentur før, en gang må være den første (men jeg vil ikke være et mellommåltid noen spiser for å få opp energien sin, altså ...)! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Genialt! Må komme fortsettelse i kveld - lesestoff på senga Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Genialt! Må komme fortsettelse i kveld - lesestoff på senga Jeg er redd jeg har kalt deg MaritaH i en annen tråd. Mente deg, altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirai Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Kjør Raksha, KJØR, før dere blir spist av bjørn hele gjengen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts