Taz Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Gratulerer med valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Se der ja gratulerer igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Grattis igjen, jeg er litt forelsket i alt dette her jeg Superkult! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 15. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Takk! Det her er en sånn liten pikedrøm som blir til virkelighet dette. Og Opsis kommer til å bli overlykkelig. Nå får hun valp på heltid! Noen som blir nødt å lære seg litt selvkontroll. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 yes blir spennede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Nei så moro Gratulerer så mye med prikkedyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Så søt Gratulerer med et prikkedyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Gratulerer så masse med prikkus! Hvertfall ikke sjaluu neeei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Gratulerer så mye! Så ufattelig vakker da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Wææh! Jeg blir alltid misunnelig når jeg ser at folk har prikkedyr. Fineste dyra Hadde det ikke vært for røytinga hadde dalmis vært et sterkt ønske her! Veldig spennende med valp, og gratulerer så mye Hun er nydelig! Bare rop ut om hun trenger å sosialiseres med en liten sommerfugl etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Grattis! Kjempestilig navn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Grattis! Kjempe søt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoppetussa Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Endelig! Grattis så masse, gleder meg til å knipe vakker prikkemage Siri 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LittleLight Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 For et herlig lite gull! Gratulerer med nytt familiemedlem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Gratulerer så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Weee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 15. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Takk! Wææh! Jeg blir alltid misunnelig når jeg ser at folk har prikkedyr. Fineste dyra Hadde det ikke vært for røytinga hadde dalmis vært et sterkt ønske her! Veldig spennende med valp, og gratulerer så mye Hun er nydelig! Bare rop ut om hun trenger å sosialiseres med en liten sommerfugl etterhvert. Det trenger hun garantert! Og ja, jeg gruer meg allerede til den røytingen.. Grattis! Kjempestilig navn Takk, og jeg er enig. Nå har jeg ventet i så mange år på å få bruke det, så da smaker det ekstra godt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Gratulrerer med prikkdyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Gratulerer med ny valp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Herlig! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Oj nejmen se där ja grattis, så kul! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anita F Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Gratulerer så mye med dalmis! Her kommer du nok til å få mye moro! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mailin Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Grattis med dalmis! Mora har jeg hilset en god del på, trivelig dame det der! Og Aase Jacobsen er veldig trivelig :-) En flott oppdretter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peers Skrevet 16. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mars 2012 Haha, kelpie og dalmis blir en morsom kombinasjon Gratulerer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 29. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 29. Mars 2012 Først nå oppdager jeg dette, veit du! Makan, altså! Hun ser skjønn ut, gratulerer så masse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts