Whoopsis Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Litt tidligere enn i utgangspunktet planlagt, men her er hun i hvert fall; Toot's It's what I want! Hun er en leverfarget dalmatiner som til daglig skal hete Klima. Jeg tror hun blir et veldig kult innskudd i flokken, og selv om hun i utgangspunktet ikke skal konkurreres med kommer vi nok til å trene en del blodspor i hvert fall. Målene med henne er viltsporchampionatet, og ellers skal hun få henge med på turer og fly elegant rundt i utstillingsringen. Alle bilder er hentet fra www.toots.no. Far: RUS, BALT, RFK, EST, LV, BLR, LIT, UKR CH, Grand Champion of Ukraina & Belorussia, Junior Russian Champion Udarny Blues s Nevskih Ostrovov Mor: Int Nord DK HR Ch NV-07 NV-11 Toot's Bobadilla Light Har henne på for med Åsa Fagerlund. Kullet hennes var ekstremt stort, hele 14 valper ble født, og Klima var en av tre som var litt prematur. Hun er fortsatt litt mindre enn resten, men hun utvikler seg veldig fint. Litt før 5 uker: Bilder tatt av Ellen Bakken. Nesten 7: Bilder tatt av Trine Heimen. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Fiiiine lille jenten! Jeg gleder meg sånn til å bli filletanten hennes! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Ååååh! Prikkedyr jo! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Grattis med prikkedyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bikipile Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Så søt:) Grattulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Oi, så kult Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 *sjekke at det ikke var 1.april* Grattis med prikkedyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ane Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djervekvinnen Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Gratulerer med søt dalmis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest LXT Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Se der ja, prikkefanten Så fin liten tass! Skal bli gøy å følge med prikkulf videre. Grattis igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest janson Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Grattis! Dette blir spennende! Er jeg helt på jordet nå eller var Klima et av alternativene da du skulle ha Opsis? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carro92 Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Grattis med et prikkedyr Utrolig søt, spesielt det første hvor ho har melk på nesa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 15. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Takk! *sjekke at det ikke var 1.april* Grattis med prikkedyr *fnis* Jeg tror ikke du er den eneste som er en smule overrasket altså. Men jeg har en veldig fin logikk her altså. For meg er det nok med en hund å trene mot konkurranser, men man kan jo ikke ha bare en hund. Så da må man ha en maskot, og denne gangen overlapper visst maskotene mine hverandre litt.. Men det spørs hvor lenge Ella lever da. (Og hver gang jeg sier det ser folk på meg med veldig store og forskrekkede øyne. ) Grattis! Dette blir spennende! Er jeg helt på jordet nå eller var Klima et av alternativene da du skulle ha Opsis? Helt riktig! Hun skulle egentlig hete Klima, men siden hun ble hetende noe annet måtte jeg nesten bruke det nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Wow, for en herlig bollemage! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Banshee Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Gratulerer, hun er kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rottmaneier Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Gratulerer! Hun var kjempesøt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Når henter du henne da?! Drar til Oslo på Mandag/Tirsdag sånn i alle tilfelle Har en god venn med hund fra Toots, allerede brukt som avlshanne Fine bikkjelusker, flink oppdretter, fin rase! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 15. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Takk! Jeg skal kose masse med den bollemagen for dere. Når henter du henne da?! Drar til Oslo på Mandag/Tirsdag sånn i alle tilfelle Har en god venn med hund fra Toots, allerede brukt som avlshanne Fine bikkjelusker, flink oppdretter, fin rase! Om ca 2 uker tipper jeg! Så det skal nok ikke være umulig å få pirket litt på henne. Jeg er utrolig fornøyd med oppdretteren(e), kjempehyggelige, tilgjengelige, lang erfaring og det har i tillegg kommet masse gode hunder derfra. Så jeg tror Klima kommer til å bli en flott og behagelig frøken! Og jeg vil gjerne vite hvilke hund altså. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marianne&Java Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Oi, så spennende da Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Gratulerer så mye,blir artig med prikke-valp bilder fremover . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 15. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mars 2012 Søteste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts