Gå til innhold
Hundesonen.no

Paradise hotel 2012


Mirai
 Share

Recommended Posts

  • Svar 983
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg håper Triana tar tak i den spyttinga. Det der går jo ikke ann! For noen drittfolk. Håper Dennis ryker denne uka.

Du veit det er ille når tv3-dama sier " Og sånn at dere vet det, Dennis lever i beste velgående!"

Morsomt at Christina klaget på at alle tørrhumpet hverandre, og så når hun skal bestemme "kongen befaler" så gjør hun akkurat det samme. Ahh jeg har sjelden sett mer dobbeltmoral enn det som kommer ut

Gleder meg til mandag, da blir det drama!

Blir gøy når de etterhvert får inn ny jente, for da blir det alltid masse sjalusi og drama når guttene begynner å sikle etter hun som er ny.

Runke sammen i dusjen, hahaha. Trodde det var sånt man gjorde da man var 12 :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin kan bevise at hun tar egne valg og ikke bare er helt blåst og står der som et nek og velger Are

Neeeeh.. :fish:

Bjørnar er homo, og Iselin er dum som ikke trodde det ville komme ut at de hadde sex. Og å lyve om hvem som tok initiativet.. På meg virker det som om det er henne, og hun sier jo selv hun ble kåt osv. :icon_confused:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dennis er kåt. «Fy **** eg grua meg til å runke». Komikeren Andreas, hold dere fast: «Jeg håper noen her har en hjertestarter, jeg er så kåt at jeg snart gølver». Så går de og onanerer sammen i en dusj. Dennis: «Andreas var så konsentrert og lukka øynene, så jeg greide ikke å holde meg, eg måtte se bort på an». Der kom Andreas sin vits. Det går kaldt nedover ryggen på meg.

...

Brev! Single Stian får en utfordring, fordi han er på solorom. Han leser brevet foran gjengen mensDennis stryker Andreas på magen og Fredrik plukker lus av leggen til Dennis.

Dennis-stryker-andreas-300x168.jpg?18b19d

:D :D

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er min gulity pleasure. PH! :wub: Jeg ler høyt under hver episode! Går somregel lei litt uti sesongen, spesielt om de driver å sender veldig mange nye inn og det bare blir surving, men yep. Aldri likt slikt egentlig, men akkurat paradise fenger litt. Huff, jeg skammer meg!

Hvem som er sterke og svake syns jeg er tidlig å si, veldig spent på hvem som ryker ut.

Akkurat samme her. Jeg har faktisk aldri likt noen andre realityserier heller jeg, det er bare PH :lol: Ofte får jeg ikke sett det andre dager enn mandag og torsdag, men det holder igrunn :P Det er jo de dagene det skjer mest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra episode i går!

Skuffa over at Are ikke røyk ut. Tipper Iselin kommer til å angre på det senere..

Jeg får litt sånn fjortissjente- assosiasjoner til Dennis og Andreas. "vil du være bestevennen min? Selv om jeg bare har kjent deg i to dager og absolutt ikke kjenner deg, så er vi BFF's!".

Jeg gleder meg til å lese bloggen etterpå. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swictha innom og så en fyr som grein som en liten drittunge. Typisk " full dum drama-dame på byen" grining. Aner ikke hvem fyren var, men hetero kan han umulig ha vært, og ikke særlig sjarmerende heller... Orket ikke se mer jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swictha innom og så en fyr som grein som en liten drittunge. Typisk " full dum drama-dame på byen" grining. Aner ikke hvem fyren var, men hetero kan han umulig ha vært, og ikke særlig sjarmerende heller... Orket ikke se mer jeg.

Her om dagen runket han på toalett med "bestissen" sin. :innocent:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

" Jusstudenten Nina forteller at hun bruker hodet sitt mer på hotellet enn hjemme. Det lover jo ikke så godt for karrieren, siden jus går for å være noe over middels vanskelig. Kan noen oppklare om hun går på et ettårig kurs eller om hun faktisk holder på å gjennomføre et jusstudie på ordentlig? Vet ikke om jeg kan leve med at en «Paradise Hotel»-deltager kommer til å gjennomføre noe jeg aldri ville klart.

...

Så bruner det helt for Andreas, han går og banner som en type gutt som krangler åpenlyst med dama på fest. Så går han og gråter på sengen. På veien kaster han et håndkle i veggen på en dramatisk måte."

Andreas-gr%C3%A5ter-630x393.png?18b19d

Jeg døøøør av bloggen!

Og bloggeren klare å få frem på en jækla morsom måte om hvor forbanna teit dramaet egentlig var! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke Kristin, hun oppfører seg som en klassisk "jeg er kul og hør på meg" sjefsbitch.

Dessuten, at hun nektet å si hvem som hadde sagt det med Alina til henne, det gjør meg skeptisk. Får se i løpet av uka om hun klarer å rette opp inntrykket, men nei, liker henne ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens episode var fæl, hadde det faktisk kun på i bakgrunnen og tok musikk på øret.. Fikk dessverre med meg det meste fordiom.

Ut med andreas! Og barbiegjengen :D ikke glemme Alina! Huff! :P

Btw, tok meg selv i å synge "I'm a barbiegirl" når jeg så reklamesnutt med Iselin i :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...