Gjest Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Skrevet 7. Mai 2012 Hun Athena var så tøff alene foran kamera, og beskrev seg selv som falsk og kynisk. Også kommer hun inn og fniser nervøst og virker livredd mens hun tenker på å velge det som er best for gruppa. Men hun var (nesten) flink til å naske da! Siter
Hampus Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Skrevet 7. Mai 2012 Wæææ... Hvor har de funnet han der Christian? Hjelpes... Har bare sett fram til første pause, men dette må jo bli en bra episode. Siter
idaemiliee Skrevet 7. Mai 2012 Rapporter Skrevet 7. Mai 2012 Munnen til Athena er nesten på lik linje som munnen til parodien av Triana på torsdagkveld. Og som hun lekte deilig..! Liker Andreas mindre og mindre. Herrejeminin, at det går an? Satser på Stian i finalen. Liker han, jeg 2 Siter
Mirai Skrevet 7. Mai 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 7. Mai 2012 Å. HERRE. FRED. Jeg blir provosert, enda jeg har sikkert sett seks sesonger av dette programmet og vet jeg ikke burde. Miguel: ER DET MULIG. Jeg liker ham ikke, han "diskuterer" som en tolvåring og er virkelig etter Maria for alt hun gjør. Andreas: Sykelig sjalu og diskuterer ikke noe mer saklig enn Miguel. Jeg liker det veldig dårlig når noen er ute etter andre uansett hva de gjør. Camilla: Plusspoeng for å stå opp for Maria! Athena: Ehh hva kan man si. Virker veldig usikker og litt stille, men det kan jo fort snu. Hun er nok ikke så utspekulert som hun liker å tro at hun er. Edit: Og jeg må jo bare si at Miguel spydde jo ikke akkurat blod, da. Snakk om å overdramatisere. 2 Siter
Ozzy Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Skrevet 8. Mai 2012 Hu derre Athena er noe for seg selv altsåå... Siter
Ozzy Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Skrevet 8. Mai 2012 Runkinga = Litt vel i overkant for meg Men, hver sin smak Siter
Gjest Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Skrevet 8. Mai 2012 Jeg syntes det er litt gøy at Mads ikke gjør noe taktisk i det hele tatt der inne, men har sitt eget spill - og der er han villig til å gjøre hva som helst! Siter
Gjest Skrevet 8. Mai 2012 Rapporter Skrevet 8. Mai 2012 Awwww.. <3 http://www.vg.no/ram...?artid=10065726 Siter
Guest Yellow Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Awwww.. <3 http://www.vg.no/ram...?artid=10065726 Siter
Aya Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Awwww.. <3 http://www.vg.no/ram...?artid=10065726 Det synes jeg er fantastisk morsomt Siter
Whoopsis Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Mats vokser på meg altså. Jeg har litt fordommer mot sånne typer (ganske mye..), men nå er han jo kjempeunderholdende! Men jeg håper ikke han får ut Stian med det første. Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Ja Mats er faktisk litt festlig han Liker ham litt jeg og, overraskende nok. Synes Christian er litt kul og jeg. Siter
Gjest Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Synes Christian er litt kul og jeg. Awesome of McAwesometown words lizzm! Siter
Raksha Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Neei, mads får ikke tuppe stian ut! Da blir jeg furt. Synes Tommy har blitt veldig anonym i det siste. Så da heier jeg på stian! Og så liker jeg Vida Lill. Hun er sånn de skal være på PH! 1 Siter
Anette Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Synes Stian burde vinne, han jeg liker best og jeg ler meg ihjel synes det blir synd om mats tupper han ut pga vida. 1 Siter
Gjest Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Mitt drømmevinnerpar må bli Vida og Stian, med Tommy og ? på andre plass. Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Mitt drømmevinnerpar må bli Vida og Stian, med Tommy og ? på andre plass. Lurer på om jeg ikke må si det og. Eller, kanskje egentlig Stian og nordlenningen. Jeg har litt sansen for henne jeg, hun lar seg ikke pille på nesen, selv om hun er litt løs på tråden av og til. Tommy derimot har falt litt i kurs hos meg, han blendet meg lenge med den sexy dialekten sin, men egentlig er jo han bare en kåt oslogutt i bondeklær. Siter
AnitaK Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Håper noen legger ut en "spoiler " med hvordan det går i morra ? Trukke man klarer å vente så lenge ... Siter
Ingvild Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Jeg tror Mali går ut denne uka. Makan til kjedelig kjerring. (Jeg har sett fem episoder denne sesongen, men nå er det stopp! Gårsdagens episode ble bare alt for klein. ) Siter
HHC Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Håper noen legger ut en "spoiler " med hvordan det går i morra ? Trukke man klarer å vente så lenge ... jajajaaja :D Siter
AnitaK Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 Mali har jo en fredning , så hun blir nok en uke til Siter
Lola Pagola Skrevet 9. Mai 2012 Rapporter Skrevet 9. Mai 2012 HAhAHAHA jeg dør! fantastisk avslutning på denne episoden, trekløveret er jo helt geniale og så er det merkelig søte sammen. Har skikkelig sansen for dem jeg. Christina er helt på bærtur. Det ER jo et spill? Alle vil være til slutten? Alle vil vinne? Hvorfor bli fornærmet over at folk vil sørge for at det skjer liksom... herlighet. Siter
Recommended Posts