tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Noen som vet hvor man kan eventuelt finne det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
C.J Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Ja, her! http://www.canis.no/nettbutikk/omtale.php?id=KL155_var Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Haha, SÅ enkelt! Har liksom sett alle steder utenom Canis (av prinsipp selvsagt ) denne skal bestilles Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Ja, her! http://www.canis.no/...hp?id=KL155_var Den hadde jeg innmari lyst på selv, FANTASTISK farge, men den er ikke særlig praktisk. Vanskelig og trangt å få både hender og leker inn/ut av lommer (selv om lommene er store nok), træla lenge i butikken med å putte tauknuter og tennisballer ned i pølselomma bak før jeg ble spurt om jeg trengte hjelp der jeg sto og romsterte med varene deres 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Vil ha Men den så kanskje ikke så praktisk ut nei... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Den hadde jeg innmari lyst på selv, FANTASTISK farge, men den er ikke særlig praktisk. Vanskelig og trangt å få både hender og leker inn/ut av lommer (selv om lommene er store nok), træla lenge i butikken med å putte tauknuter og tennisballer ned i pølselomma bak før jeg ble spurt om jeg trengte hjelp der jeg sto og romsterte med varene deres Buhu Den var jo fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monica123 Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jeg har denne fra Euro joe og betalte 790 kr 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jeg mener Benedicte spurte hun som var lydighetsinstruktør på Hemsedal hvor hun hadde fått sin. Jeg husker desverre ikke hva siden heter, men kanskje hun husker den enda? Eventuelt Maria eller Ingvild. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Tass kommer i hvertfall snart med noen treningsvester http://www.tass.no/treningsvester.html Den er mørkere enn lifeguard sin rosa, men fryktelig fin. Bestilte en til meg selv Står Extreme bak på ryggen, da. Men de skulle være relativt rimelige i forhold til hurtta sin. Men hvordan de er å bruke osv aner jeg ikke, ettersom at jeg ikke har fått den enda 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Tass kommer i hvertfall snart med noen treningsvester http://www.tass.no/treningsvester.html Den er mørkere enn lifeguard sin rosa, men fryktelig fin. Bestilte en til meg selv Står Extreme bak på ryggen, da. Men de skulle være relativt rimelige i forhold til hurtta sin. Men hvordan de er å bruke osv aner jeg ikke, ettersom at jeg ikke har fått den enda Synes godt de kan forte seg, tror jeg liker den! Når får du den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Synes godt de kan forte seg, tror jeg liker den! Når får du den? Syntes å huske det var i mars den skulle komme, de holdt på å produsere den når han selgeren var innom. Men han hadde med en, og de var fine! Kan sjekke etterpå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 April kommer den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 http://www.divinedog.se/hurtta-lifeguard-traningsvast-neon-rosa-p-466-c-197.aspx 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
IdaC Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 jeg vil å ha rosa vest nå...... bare deres feil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Åh, den Monica linka til var skikkelig fin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 13. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 http://www.divinedog.se/hurtta-lifeguard-traningsvast-neon-rosa-p-466-c-197.aspx Denne er allerede linket til Ozzy, når den kommer, vet du om det er mulig for privatpersoner å bestille fra siden ? Ellers så er den Monica sin favoritt! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Denne er allerede linket til Ozzy, når den kommer, vet du om det er mulig for privatpersoner å bestille fra siden ? Ellers så er den Monica sin favoritt! det vet jeg vel, bare la den inn for å vise en annen pris jeg, siden du ikke ville innpå canis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jeg har denne fra Euro joe og betalte 790 kr hvoooor får man tak i denne ? Den var stilig den! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Ozzy; si i fra når den kommer da, så får jeg å bestilt! Eller legg av en i S til meg om det lar seg gjøre? Si i fra om du vil ha pm med mer info *sprette* Den så kul ut! Det er helt klart at jeg trenger 3 vester, ikke sant? Edit: Ser jeg til og med kan hente. Forte seg å svare da Ozzy! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 jeg vil å ha rosa vest nå...... bare deres feil Jeg og! :angry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Imre Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Har du sett på Berra vestene da? www.elitehund.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teserere Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jeg har dogtech sin, veldig fornøyd med plassering av lommer! Kjøpes her Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Har du sett på Berra vestene da? www.elitehund.no Skulle til å tipse om det samme Men, det er elitehund.com ikke .no. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Jeg har den monica linket til bare i blå og liker den godt! Sportshunder norge selger de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Ozzy; si i fra når den kommer da, så får jeg å bestilt! Eller legg av en i S til meg om det lar seg gjøre? Si i fra om du vil ha pm med mer info *sprette* Den så kul ut! Det er helt klart at jeg trenger 3 vester, ikke sant? Edit: Ser jeg til og med kan hente. Forte seg å svare da Ozzy! Skal jeg gjøre. Så det ikke er noen missforståelser, så jobber jeg ikke hos Tass, men i en dyrebutikk Men kan sikkert sende den i posten om du ikke bor i vestfold. Aner ikke om det går å bestille rett fra Tass, send en mail å hør [email protected] Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts