Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Riktig Akela er ikke lenger så anonym som h*n ønsket å være. Da jeg bodde i Oslo hadde h*n en tendens til å dukke opp overalt hvor jeg var. Nevn ti soniser som har/har hatt/snart skal få hunder som er oppdrettet av andre soniser (nåværende eller tidligere aktive). Jeg vil ha navn på person/nick + navn på hund + navn/nick/kennelnavn på oppdretter. 1 Siter
Tonje Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Akela er ikke lenger så anonym som h*n ønsket å være. Da jeg bodde i Oslo hadde h*n en tendens til å dukke opp overalt hvor jeg var. Jeg hørte rykter om det der, men skjønner ikke hvordan folk vet at det er h*n? Fant det aldri ut jeg og det irriterer meg bittelitt den dag i dag Siter
Argyr Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Raksha - Lupin - Tøfflus 2ne - Dina - Belgerpia Marie - Balrog - JeanetteH TonjeM - Strider - JeanetteH Maren - Elvis - Yodel Anikken/ElinT - Supra - Belgerpia Miriam - Lilli - Belgerpia Synnøve - Caius - Tøfflus Monica123 - Tindra - Caroline Ingvild - Deepeyes Game of Thrones ||| (?) - JeanetteH Siter
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Raksha - Lupin - Tøfflus 2ne - Dina - Belgerpia Marie - Balrog - JeanetteH TonjeM - Strider - JeanetteH Maren - Elvis - Yodel Anikken/ElinT - Supra - Belgerpia Miriam - Lilli - Belgerpia Synnøve - Caius - Tøfflus Monica123 - Tindra - Caroline Ingvild - Deepeyes Game of Thrones ||| (?) - JeanetteH Jeg skal ha Clash of Kings, men ellers var det så bra jobba at du skal få rett for den. Siter
Mirai Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Vet fortsatt ikke hvem Akela er, og det irriterer meg fortsatt 2 Siter
AnnikenK Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Men Dina er ikke en Imagecopyhund? Siter
Marthe Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Vet fortsatt ikke hvem Akela er, og det irriterer meg fortsatt Jeg vet, og er ikke alene om det Siter
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Men Dina er ikke en Imagecopyhund? Nei, det er jo sant! Tenkte jeg ikke over. Da har ikke Argyros riktig svar allikevel Siter
Raksha Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Raksha - Lupin - Tøfflus 2ne - Dina - Belgerpia Marie - Balrog - JeanetteH TonjeM - Strider - JeanetteH Maren - Elvis - Yodel Anikken/ElinT - Supra - Belgerpia Miriam - Lilli - Belgerpia Synnøve - Caius - Tøfflus Monica123 - Tindra - Caroline Ingvild - Deepeyes clash of kings ||| () - JeanetteH Raksha - Kasko - Yodel Edit: neei, jeg er bare en Glem det! Siter
Argyr Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Nehei, for Rak er EN sonis, ikke to Raksha - Lupin - Tøfflus 2ne - Zar - Belgerpia Marie - Balrog - JeanetteH TonjeM - Strider - JeanetteH Maren - Elvis - Yodel Anikken/ElinT - Supra - Belgerpia Miriam - Lilli - Belgerpia Synnøve - Caius - Tøfflus Monica123 - Tindra - Caroline Ingvild - Deepeyes Clash of Kings ||| - JeanetteH Siter
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Haha, ok, det har du jo faktisk rett i. Da ble der Argyr sin tur allikevel da! For Zar var vel ImageCopy-hund? 1 Siter
Argyr Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Haha, ok, det har du jo faktisk rett i. Da ble der Argyr sin tur allikevel da! For Zar var vel ImageCopy-hund? Jepp, det var han. Hvilken sonis (som ikke lenger er aktiv) har/hadde en schäfer med et navn som har med fart å gjøre? Siter
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Det hadde jo vært enklere å la Anniken og Elin telle to da - for Elin har da hatt Supra og Anniken Stitch he he he eh Siter
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Det hadde jo vært enklere å la Anniken og Elin telle to da - for Elin har da hatt Supra og Anniken Stitch he he he eh Nå må vi ikke surre for mye med hjernen min her, det er søndag kveld. 1 Siter
Argyr Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Yngvild og Turbo? Yngvil, men ja! Edit: Og så var det Tempo og ikke Turbo, men det var sonisnavnet jeg var ute etter, så. Siter
Siri Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Yngvil, men ja! Edit: Og så var det Tempo og ikke Turbo, men det var sonisnavnet jeg var ute etter, så. Herremin, Tempo var det selvsagt . Ehhhhhh.... burde jeg liksom lage et nytt spørsmål nå da eller ? Jeg som er dronningen av hukommelse liksom? EDIT: Hvilken sonis elsker frosker? Siter
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Siri ikke legg deg før du har laget nytt spørsmål nå da. Vi sitter her og F5'er (Elsker denne tråden ) Siter
Argyr Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Herremin, Tempo var det selvsagt . Ehhhhhh.... burde jeg liksom lage et nytt spørsmål nå da eller ? Jeg som er dronningen av hukommelse liksom? EDIT: Hvilken sonis elsker frosker? Tøfflus! Eller? Siter
Siri Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Siri ikke legg deg før du har laget nytt spørsmål nå da. Vi sitter her og F5'er (Elsker denne tråden ) FIkk gravd fram NOE fra hukommelsen vaffal - me det er vel ikke sånn gammel kunnskap kanskje Siter
Recommended Posts