Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Hvilken sonis hadde ekstrem klementin-dilla på lesesalen for tre-fire år siden? Powers er riktig Haha, det hadde jeg glemt! Hadde aldri svart meg selv på spørsmålet i alle fall. Siter
Djervekvinnen Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Jeg mener å huske at det var en person som terget på seg en del på nkk sin ungdomsleir for mange år siden, som var på samme leiren. Noen som vet hvem jeg tenker på? Siter
sham Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Lill var først ute, men Ingvild tok riktig brukernavn. Så vet ikke hvem som skal begynne egentlig? Hm.. Siter
ida Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Haha, det hadde jeg glemt! Hadde aldri svart meg selv på spørsmålet i alle fall. Jeg har hukommelse som en elefant innimellom når det er absoltt helt unyttig Siter
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Jeg kan godt komme med nytt spørsmål, jeg. Hvilke soniser kjørte "litt" feil da de skulle til Sarpsborg? Siter
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 De var fire i bilen (og alle er mer eller mindre aktive soniser), og Whoopsis heter forøvrig Maria ikke Marie. Siter
Anette Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Whoopsis (maria), Benedicte, Marion og siste vet jeg ikke.. Siter
Guest Gråtass Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Whoopsis (maria), Benedicte, Marion og siste vet jeg ikke.. Ingvild var vel siste kvinne? Siter
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Ingvild var vel siste kvinne? Nei, jeg var ikke med Siter
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Jepp! Birte var siste person i bilen. Og hvordan fire personer til sammen klarer å kjøre så feil er over min forstand. Marie, din tur. Siter
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 *tenker* Edit: Hvilken sonis ville hatt jaktlabbe istedet om h*n ikke kunne hatt rasen h*n har nå? (Mulig det kan gjelde flere, men jeg tok det første spørsmålet jeg kom på så det ikke skulle ta for lang tid.) Edit2: Hvis det er for vanskelig, kan jeg tenke mer Siter
tm100021 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 *tenker* Edit: Hvilken sonis ville hatt jaktlabbe istedet om h*n ikke kunne hatt rasen h*n har nå? (Mulig det kan gjelde flere, men jeg tok det første spørsmålet jeg kom på så det ikke skulle ta for lang tid.) Edit2: Hvis det er for vanskelig, kan jeg tenke mer Mokken? Rent gjetting fra min side Siter
ida Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 *tenker* Edit: Hvilken sonis ville hatt jaktlabbe istedet om h*n ikke kunne hatt rasen h*n har nå? (Mulig det kan gjelde flere, men jeg tok det første spørsmålet jeg kom på så det ikke skulle ta for lang tid.) Edit2: Hvis det er for vanskelig, kan jeg tenke mer Det er vel meningen at det skal være litt lenge siden. Dessuten må det jo være noe som er snakket om på sonen, ikke bare nevnt i en bisetning, kanskje? Siter
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 JeanetteH er riktig (Håper jeg, mener å ha lest det mer enn en gang, også til forskjellige tider..) Siter
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Nevn minst tre soniser som har gått hundekjørerlinje på folkehøgskole. Siter
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Heidi, Ane og Bordern? Jepp, din tur Siter
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Nå har jeg tenkt ut et forhåpentligvis bedre spørsmål om jeg skulle komme til å klare noe igjen. Siter
Benedicte Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Skrevet 11. Mars 2012 Hvilken sonis (ikke særlig aktiv lengre) pleide å pynte huset sitt til jul og legge ut bilder av dette? Siter
Recommended Posts