Siri Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Tøfflus! Åff cårs var det Tøfflus! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Åff cårs var det Tøfflus! Hvilken sonis hadde en valp som, da den var rundt ni uker, brakk benet i ublidt møte med en hest? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvilken sonis hadde en valp som, da den var rundt ni uker, brakk benet i ublidt møte med en hest? IW? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marthe Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hvilken sonis hadde en valp som, da den var rundt ni uker, brakk benet i ublidt møte med en hest? IW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 IW - Mona? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 F5'er min er så treeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Argyr Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 HHC var først ute! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHC Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 HHC var først ute! Æsj, vanskelig å finne på spørsmål - jeg har aldri vært sååå aktiv av meg. Noen andre som vil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hva het Monicas første hund og hvilken rase var det? Bare for å komme med noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 BCRex Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hehe ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 BCRex Der kom jeg på at jeg møtte jo henne på et gjeterkurs jeg, det er leeeeeenge siden det! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Siden ingen har lagt inn nytt så gjør jeg det: Hva het skybertvalpen Margrete skulle ha? (Nei Margrete, du kan ikke svare hehe.) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 *glem det, det var moras navn * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Hva het skybertvalpen Margrete skulle ha? (Nei Margrete, du kan ikke svare hehe.) Herregud - hva er dere laget av Soniser??? Dere har jo hukommelse som en elefant *nei, jeg husker overhodet ikke hva skybertvalpen til Margrete het * Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Fia? Pia? Noe sånt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xxx12345 Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Fia er korrekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wanderlust Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Der kom jeg på at jeg møtte jo henne på et gjeterkurs jeg, det er leeeeeenge siden det! Huh? Har vi møttes på gjeterkurs? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Hva het hunden og hva var rasen denne sonisen hadde før den fikk seg to hunder av gigantrase? Nei, det er ikke meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Hva het hunden og hva var rasen denne sonisen hadde før den fikk seg to hunder av gigantrase? Nei, det er ikke meg Ailo, en staffordshire bull terrier? Tenker på TonjeRA jeg nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Ailo, en staffordshire bull terrier? Tenker på TonjeRA jeg nå. Korrekt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Hvilken sonis var det som på tur med hunden sin hadde et overraskende møte med en gris, og fortalte opplevelsen sin til oss etterpå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Margrete? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Har ikke fått med meg ditt møte med en gris, det var i hvert fall ikke deg jeg tenkte på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margrete Skrevet 12. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 12. Mars 2012 Har ikke fått med meg ditt møte med en gris, det var i hvert fall ikke deg jeg tenkte på. Ok, møtte gris på en tur jeg var på for noen år siden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts