Gå til innhold
Hundesonen.no

Ville du trodd meg hvis...


Guest Yellow
 Share

Recommended Posts

Hihi, nei Siri :P jeg kjente ikke igjen babs :lol:

Babs har mange ansikter, hun :D

Hun er blitt nydelig! :wub: Det er nesten ikke til å tro at det er sammen hunden.

:D

Men du. Det er kroppen vi vil se bilde av nå, hodet har vi sett. K.r.o.p.p.e.n :lol:

*Overhøre alle hint om kroppsbilder* :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang søleføret - der jeg jeg helt enig. Er så greit med barbert kropp, ihvertfall barbert under magen. :) Men jeg husker at det har blitt tatt opp tidligere, men da kom koret med langhårede hunder og sa at ammmmmmatører, dere må bare la bikkja ligge og tørke også børster man etterpå. :ahappy:

Men dette var da fryktelig til OT, Madammen :ustol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Synes hun ble fin i klippen, jeg, stiller ikke min hund, så ser ingen grunn til å beholde all pelsen når vi går mye turer i skogen og alt, ser jo ut som han har dratt med seg halve skogen hjem i pelsen bare med litt lengde til og med, så. :whistle:

Synes hun ble kjempeflott, jeg, og aldri sett en nedklipt Briard før! Så det var kult. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang søleføret - der jeg jeg helt enig. Er så greit med barbert kropp, ihvertfall barbert under magen. :) Men jeg husker at det har blitt tatt opp tidligere, men da kom koret med langhårede hunder og sa at ammmmmmatører, dere må bare la bikkja ligge og tørke også børster man etterpå. :ahappy:

Men dette var da fryktelig til OT, Madammen :ustol:

*Kyle en fisk etter Madammen :lol:*

Men det ER faktisk bare å la de tørke og så børste etterpå - men det blir jo himla mye sand rundt omkring da :D.

Synes hun ble kjempeflott, jeg, og aldri sett en nedklipt Briard før! Så det var kult. :)

Jeg har vel gjort dette stuntet med alle mine briarder når de har blitt pensjonister, faktisk :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...