Gå til innhold
Hundesonen.no

meg og mine spørsmål...:)


Caro
 Share

Recommended Posts

hei igjen...jeg bare spør og spør jeg, er forsovidt derfor jeg er her på forumet med mange hunde vante folk, kanskje jeg lærer mer. :)

Nå er vel spørsmålet mitt: Er det virkelig mulig å bli en perfekt hundetrener eller hundeeier, hundespesialist..osv??

Grunnen til att jeg spør er da fordi jeg begynner å bli usikker, jeg har alltid tenkt att jeg gjør alt på min egen måte, med litt hjelp og råd fra her og der..helt til jeg fikk min første egen hund...alt går jo bra, jeg gjør det jeg mener er rett osv. Men alle har ulike meninger... Og da begynner jo jeg å tenke hvem har rett? er alt spesialistene sier rett på alle områder? er det en proff sier alltid det som passer for din/våre hunder? :)

NÅ må folk forstå att jeg ikke går etter noen spesielle, bare jeg som undrer. :)

:cowboy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei igjen...jeg bare spør og spør jeg, er forsovidt derfor jeg er her på forumet med mange hunde vante folk, kanskje jeg lærer mer. :)

Nå er vel spørsmålet mitt: Er det virkelig mulig å bli en perfekt hundetrener eller hundeeier, hundespesialist..osv??

Grunnen til att jeg spør er da fordi jeg begynner å bli usikker, jeg har alltid tenkt att jeg gjør alt på min egen måte, med litt hjelp og råd fra her og der..helt til jeg fikk min første egen hund...alt går jo bra, jeg gjør det jeg mener er rett osv. Men alle har ulike meninger... Og da begynner jo jeg å tenke hvem har rett? er alt spesialistene sier rett på alle områder? er det en proff sier alltid det som passer for din/våre hunder? :)

NÅ må folk forstå att jeg ikke går etter noen spesielle, bare jeg som undrer. :)

:cowboy:

Svar: Nei :)

Ingen er helt perfekte i noen ting her i verden. Derfor. :ahappy:

Edit: Høh, du trakk kjappere enn meg, Ozzy :huh::D

Endret av madam mim
  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å være en perfekt tennisspiller?

Perfekt lærer?

Perfekt far?

En perfekt venn?

Eller er det alltid noe annet en kunne gjort annerledes? En liten detalj som kanskje kan være bedre på en annen måte? Noe nytt man kan lære?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det er nok ikke det, men selv om det finnes flere meninger om en sak så er det jo ikke sånn at bare en er rett heller. Det kan være flere riktige måter og gjøre en ting på. Hva som er best for deg og din hund kan antagelig bare du svare på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guest Yellow

Ingen er perfekte.

Men for noen kan jo du være akkurat perfekt, eller se en lærer som helt perfekt, en far, en kjæreste, instruktør osv, det er igjen noe annet.

Kommer helt an på øyne som ser, da alle har forskjellige meninger og oppfatninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg mener det går an å bli den perfekte hundeeier til en hund. Dere må passe sammen og ha en kjemi. Eg og Akita går utrolig bra sammen, men når eg får min neste hund kan det hende det går skeis med samme fremgangsmåte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaa, kan kanskje si meg enig i att en kan bli en perfekt hunde eier..men selv om jeg/du syns at vi er de perfekte eiere for våre hunder så er det sikkert noen som ikke syns det om oss, siden vi alle har ulike meninger om hvordan en hund skal oppdras og hva slags regler som skal til...eller? :):)

MEN jeg syns att ingen hadde passet så bra til voffsen min som meg! :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...