Gå til innhold
Hundesonen.no

NJV-12 SJV-12 Åhlskogen's Staby Malentha


Jankaa
 Share

Recommended Posts

Tiden flyr ! Malle har nå rukket å bli 9 mnd, hun har allerede blitt ferdig med sin første løpetid, og hun er blitt en noe mer fornuftig, tilsnakkbar pøbel. Vi har også vært på utstilling, der hun ble BIG1 valp på første valpeshow, og fikk exc m/ck og res. cert på sin debut i junior som 9 mnd på dagen. :D Fy søren, ting går fort.

Noen bilder fra i dag tidlig, slik den første tisseturen stort sett alltid er.. Åh, fine, rare, dyra.

(Amy er nå 9,5 år, dere ser det, ikkesant? :lol: )

IMG_2238.jpg

IMG_2229.jpg

IMG_2228.jpg

IMG_2253.jpg

IMG_2243.jpg

  • Like 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 102
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Bursdagsbarn i går, HD/AD røntget i dag. Resultatene er foreløbig A bak.

Malle sitt røntgenresultat ble 4 x A, og det var morro

Helgens resultat fra NKK Bø:

  • 1 month later...

(Kopierer innlegget fra AN)

Jeg har ikke egentlig ord. Malle, som er 10 mnd(!), fikk i dag (jakthundutstilling Lillehammer) en kritikk som er til å henge på veggen i gullramme, med intet annet enn lovord om hvor flott hun er, og dommer (Vigdis Nymark) nølte ikke et sekund; "denne hunden får cert av meg, hun er praktfull!" :D:D

Og som om ikke det var nok for en nervesvak stakkar, så fikk hun sørenmeg med seg BIG3 sløyfen også i dag. Jeg kan ikke tro det!

Og, jeg er uendelig glad for at ingen jeg kjente var der, for jeg tok en Toril ( :lol: ), og tutgrein verre enn noe annet da jeg fikk certet, og gikk ut av ringen. Jankamannen skjønte ikke hvorfor jeg grein som en unge, han "trudde jo det gikk bra ???". Jeg klarte i 5 minutter ikke annet enn å vifte med certslufsa og peke på hunden, og tute :lol:

Så da vet dere det, jeg har den beste hunden i hele pokkers verden! Hun er altså så uendelig herlig, i alle situasjoner, med alle personer. Pokker, noe så gøy! :allegladsmiliersomer:

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

For dommer Siv Sandø ble Malleball i går jaggu svensk juniorvinner! Jeg synes det er dødelig kult, to tilter, i en alder av 11 mnd! Fine lille :wub: Nå blir det ikke mere utstillinger før vi skal på cacibjakt, også satser vi på det fortsetter i samme baner som det har gjort hittil. Det hadde vært grisekult! :D

  • Like 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...