Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg håper Basset, Farao, Afganer og Sloughi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Bassetsaken, lukis og farao tror jeg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Så det i stad også, er det noe galt med bakbeina på hjorten Jeg la merke til noen rare bakbensbevegelser begge gangene. Så ut som om den snublet litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Farao eller Basset! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Basset eller farao, tipper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg håper Basset, Farao, Afganer og Sloughi I så fall så kan den godt bli BIS i år også kjenner jeg - den var herlig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Jeg la merke til noen rare bakbensbevegelser begge gangene. Så ut som om den snublet litt. Den mistet helt fotfeste med bakben i ett steg på første runden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ha - tre av fire.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Basset, farao, saluki og borzoi! Ikke i rekkefølge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nææææ - han tuller bare Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Saluki, Sloughi, og Faraoen sier jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Gild dommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iago Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nå virker det ikke hos meg, prøver å oppdatere siden flere ganger uten at det virker... typisk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Så herlig dommer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 F.... nå har jeg detti ut overalt - kjiiiiiiiiiiiiiiipt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 NEI - Borzoi - kjiiiiiiiiiiiiiiiiipt - den likte jeg jo ikke litt engang Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 æsj min fav ble nr 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Borzoi! Jaja... Syns den var litt kjedelig, eller jeg hadde i alle fall ikke lagt merke til den i det hele tatt i løpet av gruppebedømmelsen, egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Ikke enig med nr 1 nei Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Likte ikke borzoien jeg.. Men yey for basseten på andre! Likte også salukien og den unge gutten - han var flink! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hmm litt skuffende. Må lage meg popcorn til BIS nå Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 tre av fire! Likte ikke dachsen noe særlig, da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nei, det der var bare helt feil - men det er kanskje fordi jeg ikke liker Borzoi litt engang - jeg synes de ser vanskapte ut....... - men to av mine favoritter ble plassert da, det er jo ikke så ille. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Hmm litt skuffende. Må lage meg popcorn til BIS nå Jeg tar med sprudle"brusen"! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 11. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Mars 2012 Nei, da håper jeg lille terriersaken vinner BIS - den var stilig den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts