tm100021 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hvem er damekomentaroren? Vet hvem mannen er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Bearded collie 1 Samojed 2 Sheltie 3.. Men egentlig vet jeg ikke Nei det ble Old english før jeg bestemte meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Æsj, BC'en likte jeg ikke... Hmm! Jeg likte jo kun samojeden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hehe. Ups. Aussiehandlerens glede ble kortvarig. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 SKUFFAH!!! Ingen plassert samojed... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Helt greit - bortsett fra BC'n - de skal ikke være sånn - men OES var dritfin, schæferen var fin, beardisen var fin - de var egentlig fine alle sammen. Lenge siden jeg har sett så mye fine hunder i Pastoral altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Den ser jo ingenting stakkar! Mulig min terskel for "ekstrem" er lav men... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Stakkar corgien som hadde problemer med hjørnet haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jeg syns også aussien hadde litt rare bevegelser. Bearded var kjempeflott! Men skal de ha så showete bevegelser, egentlig? Synes ikke det var så showete, veldig fin flyt, ikke noe "ut av plass" og veldig godt driv! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Ok, fine hunder de fleste av de der også, da. Men ja, jeg er også litt imponert over at den klarer å se hvor den går.. Ikke helt vant til superlang pels, merker jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jeg liker virkelig ikke OES egentlig, men jeglikte den veldig godt faktisk. - den beveger segn ydelig, den liker seg i ringen og i det hele tatt. Skuffa over at ikke samojeden ble plassert - men de var gode alle sammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Håper dere bare sier pene ting om hunden min når jeg er i store ringen på crufts neste år 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Helt greit - bortsett fra BC'n - de skal ikke være sånn - Hvordan skal de være da? Langbeinte, kælvbeinte uten pels? Som vi ser i Norge? De ligner iallefall ikke på det bildet som er avbildet i rasestandarden... EDIT: Jeg skjønner ikke hva dere så i den samojeden jeg... Den var jo overdimensjonert i fronten pga pels, så "tynn" ut bak - nettopp pga pelsen i front - og hadde vel ikke noe spesielt heftige bevegelser egentlig? 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Nesj Jeg er ikke enig med BIG'ene! Men men, det ekke min smak de går utifra heller så 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Er det vanlig å spurte sånn? Har alltid trodd at man skal "trave" lett, at ikke at hunden skal trave superfort. (Men som sagt, har null erfaring eller peil på utstilling. Vet såvidt hva BIS er :P ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Fikk litt vondt av aussiedamen altså.. :/ 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Hvordan skal de være da? Langbeinte, kælvbeinte uten pels? Som vi ser i Norge? De ligner iallefall ikke på det bildet som er avbildet i rasestandarden... Den skal være en brukshund? Er det grei nok forklaring. Den BC'en på crufts såg jo ut som en showAussie? Skal ikke se ut slik i mitt hode hvertfall hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Terrier and hound i morgen, jeg gleder meg! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Pent, pent, tja og tja. Men OES'en beveget seg vel egentlig litt "for" flytende - de skal da ha en karakteristisk rullende gange. Men i DEN farten er det neppe så lett å vise det, da. En flott hund, synes jeg! Men stakkars, stakkars - nå blir det børst i kveld. Bad, føn, børst, pudring, tupering, spraying også hele morgendagen for den... Beardisen var superfin, synes jeg. Veldig lekker i bevegelse, og et riktig HERLIG hode og uttrykk. Schäferen - tja, jeg er ikke særlig for de ryggene, da... Corgien var kjempesøt, men viste seg dårlig... Tenkte på det med hvorfor han ikke gikk igjennom lh collien - kanskje den knurret eller noe? Merkelig var det i alle fall. Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 FIKK IKKE SETT LAEKENOISEN!! Hvordan får jeg ' spolt' tilbake! Iflg de som kjøpte Lyra kan man bare glemme å se en laeken plassere seg, de hadde ingen forhåpninger til gruppa. Stemmer dette! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 FIKK IKKE SETT LAEKENOISEN! Hvordan får jeg ' spolt' tilbake! Iflg de som kjøpte Lyra kan man bare glemme å se en laeken plassere seg, de hadde ingen forhåpninger til gruppa. Stemmer dette! Tja, det skjer jo innimellom i Sverige, men det er jo langt mellom de gode lakkene. Den på Crufts var fin, den hadde herlige bevegelser og den tedde seg i ringen - litt lang, men flott hode, små ører og fin pels - så trivelig ut rett og slett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Fikk litt vondt av aussiedamen altså.. :/ Jeg også, stakkars... Den skal være en brukshund? Er det grei nok forklaring. Den BC'en på crufts såg jo ut som en showAussie? Skal ikke se ut slik i mitt hode hvertfall hehe! Å kalle det en Aussie slik den så ut blir jo like mye en skam vil jeg si. Den er ikke i nærheten av en Aussei standard.. Men kjenner jeg fortsatt er litt skuffet over at ACD ikke ble med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Tja, det skjer jo innimellom i Sverige, men det er jo langt mellom de gode lakkene. Den på Crufts var fin, den hadde herlige bevegelser og den tedde seg i ringen - litt lang, men flott hode, små ører og fin pels - så trivelig ut rett og slett. Vel, inntil jeg ser den nekter jeg å gå med på at den er penere enn Lyra * furt* Hvem er den? Har ikke hørt noe hverken på maillista eller FB.. Og laekenfolket er skravlete liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Vel, inntil jeg ser den nekter jeg å gå med på at den er penere enn Lyra * furt* Hvem er den? Har ikke hørt noe hverken på maillista eller FB.. Og laekenfolket er skravlete liksom. DUTCH/LUX SHEPHERDS DOGMATE DODGE VIPER JW JCH Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 10. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jeg også, stakkars... Å kalle det en Aussie slik den så ut blir jo like mye en skam vil jeg si. Den er ikke i nærheten av en Aussei standard.. Men kjenner jeg fortsatt er litt skuffet over at ACD ikke ble med. Hehe ja du har vell riktig. Men den såg ikke ut som en BC syns jeg Ja, ACD var kjempepen syns jeg ACD, Samojed og Laekenois var mine favoritter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts