Aslan Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Heeleren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jeanette - åpne crufts i egen browser - lage vinduene mindre så får du plass til både skriving og å se samtidig *føle seg lur* Nettopp ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jeanette - åpne crufts i egen browser - lage vinduene mindre så får du plass til både skriving og å se samtidig *føle seg lur* har gjort det nå, bare kom ikke på det før jeg gikk glipp av noe jeg ville se Litt treg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Æsj den fjollete komondoren da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Norsk buhund jo! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Jeg synes generelt at hundene gjør god figur, det er ikke så mange her som ser trykket ut - ett par som har vært litt engstlig, mens stort sett veldig bra faktisk. Jeg har følgende favoritter til nå: ACD Laekenois Tervueren Bearded Collie Schæfer Norsk Buhund ...og litt tommel for Finske Lapphund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Heeleren og buhunden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Bearded, ACD og Norsk Buhund er mine favoritter så langt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Artemis Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Kan OES se noe som helst under all den pelsen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 ACD og bearded collie er de jeg kommer på som jeg husker best Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 ACD'n var råkul syntes jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Trodde aldri jeg skulle sid et med OES var fin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 ACD, Lakke, Finnen og Norsk Buhund (men savner skillingsbolle halen som en finish. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Av alle så likte jeg den jeg ikke kan navnet på en gang Noe polsk noe? Den grå og hvite, men aner ikke om den er bra eller ikke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 OES'en var pen, ja.. Men kanskje litt lang (så den faktisk kunne bevege seg?) PON'en var også flott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LindaM Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Veeldig søtt utrykk på den pyrineiske gjeterhunden, da! Og lappisen er selvsagt en favoritt, hehe.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Smiiilende Samojed. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Samojeden var kjempeflott! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 ...og pyrrer skal ha dreads, de skal ikke se så strigla ut - men den hadde pent hode. Samojeden er vakker- fy søren den var fin. Næææ - dette var vanskelig, jeg liker mange her for første gang på ****** mange år. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aslan Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Samojeden Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 (endret) Ha'kke peiling på hvordan de skal se ut, men enig i at pyreneeren var søt, ja! Og samojeden, ikke minst! Endret 10. Mars 2012 av Vims Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
L8 L Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Samojeden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Cattledogen var flott! Samjed og Shäfer likte jeg også ut i fra førsteinntrykket. Og pulien, faktisk. Edit: Glemte buhunden. Holder på disse jeg.. Og PON'en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 PON'en var også flott! Da har jeg forkortelsen iallefall Kjente det ble litt endringer her: ACD, Lakke, Samojed, PON og Sheltie. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 10. Mars 2012 Vestgøtaspetsen var dritlekker. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts