AsgeirVåler Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Hola! Javel... vi er nye her Han Ozzy min er Sankt Berhardshund og er 14 mnd gammel og veier ca. 78 kg. Vi bor i Våler i østfold, her tar vi daglige turer ut i skogen og koser oss i den vakre naturen som Våler har å by på. Jeg er selv Islandsk og har bodd her sammen med min samboer og 2 barn i 3 år. Gleder meg til et morsomt hundeprat her på hundesoen 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Velkommen! Nydelig hund! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sham Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Velkommen! Fin hund! Koslig å se flere fra Østfold området Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Velkommen hit Skikkelig bamse du har der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Velkommen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Velkommen! Skikkelig søt hund dere har ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Velkommen. Din Ozzy er relativt mye større enn min Ozzy. Fin var han! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 6. Mars 2012 Velkommen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 13. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Mars 2012 Nydeleg st. bernard! Verkeleg ein av draumerasane mine. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts