tulip Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 ADVARSEL; STERKE BILDER! 4 av 14 valper er såvidt i live, to er fortsatt i kritisk tilstand, og vil bli avlivet i morgen om de ikke viser bedring. Eieren av valpekullet måtte OVERTALES til å levere inn valpene etter en nabo sendte inn bekymringsmelding om at eier kastet døde valper flere ganger i uka.. Og vekta er 1,5 kg på den minste og 4 kg på den største, normale valper ville veid 12-15 kg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Herregud. Håper VIRKELIG at mattilsynet og politiet er kontaktet, og på plass. Helt ****** rett og slet. Den minste veier like mye som min gjorde 8 uker gammel. Og han veier 7kg i voksen alder... Ble ufattelig kvalm nå. Stakkars, stakkars hunder.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pan Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Fy ****! Jeg håper virkelig at mattilsynet og politiet er varslet om dette mennesket, og at det er levert en anmeldelse for vanskjøtsel.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Folk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mara Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Så stygt..er det i Norge eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 3. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Nei, det er ikke i Norge, det er i Statene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MarieR Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Det der er noe av det værste jeg har sett, stakkars små skapninger. Den såkalte oppdretteren burde aldri, aldri, aldri få ha ansvaret for noe levende dyr... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Så trist Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
:)Kine Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 3. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Det der er noe av det værste jeg har sett, stakkars små skapninger. Den såkalte oppdretteren burde aldri, aldri, aldri få ha ansvaret for noe levende dyr... De har to drektige tisper, samt flere andre hjemme... De ser foreløbig friske ut, derfor har de ikke blitt fratatt dem Og dessverre tror jeg at de ville fått beholde de hundene her i Norge også.. Det vi kan håpe på nå er at de blir anmeldt og får dom på at de ikke får beholde hundene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yurij Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Stakkars småtasser. Tenk hvor mange sånne det finnes for hver som blir oppdaget.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Takk for advarsel, tror nok jeg lar være å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasha&Kiara Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Omg omg omg! Stakkar små :cry: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raksha Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Stakkars små Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monab88 Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Hvorfor er jeg tydligvis den eneste som ikke får sett spoileren? Skjer ingenting når jeg trykker på "show". Men er kanskje like greit, høres ikke ut som noen trivelige bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Eg får heller ikkje opp noko bilete. Men å drive og kaste døde kvalpar, høyrest heilt sjukt ut... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wednesday Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Vil ikke se på noen bilder. Men usj... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Stakkars valper. Bildene er der enda. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tulip Skrevet 3. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Bildene vises tydeligvis ikke i IE.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Grusomt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 horribelt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SusanneL Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 Eg får heller ikkje opp noko bilete. Men å drive og kaste døde kvalpar, høyrest heilt sjukt ut... Det værste her var vel ikke selve kastingen - men at de troligvis har sultet i hjel nærmest et helt kull valper uten å tilsynelatende gjøre noe for å redde dem.. Dog VET vi jo forsåvidt ikke det, da - kan jo være medfødte defekter som gjør at valpene ikke kan oppta næring, salmonella, parvo, etc. Men da finnes det såklart bedre måter å avlive de på enn dette, da. Men ja, jeg tror det er helt greit å IKKE vite for mye om sånt som dette, jeg - stakkars, stakkars små. Susanne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 5. Mars 2012 For all del. Men om ein då sleng på at dei openlyst kastar dei døde kvalpane i søpla, viser det jo ein total mangel på respent og interesse for desse små. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts