bikkjene Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Hvor mange hunder av alle hundeeiere har èn hund, to hunder, tre hunder eller fire eller flere? (prosent) Står det noensteder på nett. Bare morro å vite for nysgjerrighetenskyld Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Jeg har 2,5. dvs 2 bor hjemme og er mine og jeg deler en BC med mamma Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Jeg har èn hund foreløbig, men har planer om en til av samme rase etterhvert :- ) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaritaS Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 1 stk her, men planlegger nummer to om ett-to års tid. Tviler på at det finnes en oversikt på nettet hvor stor prosent av befolkninga som har flere hunder. Du kan jo se om det finnes en poll her, eventuelt lage en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 2 stk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mardina Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Har 1 hund og det holder i massevis foreløpig Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stine Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 3 stk, og om et år er vi vel oppe i 4. der stopper det, kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 3, straks 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ida Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Lurer du på hvor mange hunder vi har, eller er det snittet i hele landet du lurer på? For sikkerhets skyld: Under mitt tak bor det tre hunder. Èn av dem er Ia sin, men hun lever jo her med de andre. Dessuten eier jeg halve Solo (mammaen til vår toller Fibi), men hun bor hos det eldste barnet mitt. Når Ia flytter ut, tar hun med seg Tinka og da har jeg to. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Jeg har 2! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Liker at ingen svarer på det trådstarter spør om. (For sikkerhets skyld - jeg vet ikke av noen slik oversikt. Hvis den finnes vil jeg tro NKK er rette stedet å gå for å finne det, men jeg tror i grunnen ikke at de har oversikt over det.) 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Benedicte Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Ja, jeg tror ikke vi soniser utgjør gjennomsnittet akkurat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lola Pagola Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Lag en poll da, så kan vi se sonis-gjennomsnittet iallefall (fordi jeg elsker å svare på polls) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bikkjene Skrevet 3. Mars 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Ja lurte på om det finnes en side ja, men også morro å vite hvor mange hunder dere også har her på sonen. Kult å vite det også Aner ikke helt hvordan jeg lager en poll jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiyomi Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Jeg har en, men planlegger nr to. :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pan Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Med tanke på at man ikke vet hvor mange hunder det er i Norge kan man umulig vite dette. Det er nok sannsynlig at det store flertallet har 1 hund, noen færre har 2, og noen få har flere enn to.. Du finner garantert ingen oppdatert statistikk for dette her i landet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Linda=D Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Jeg har en hund selv + en til som bor under samme tak som jeg har med på turer. Planlegger min egne hund nr 2. sommeren 2013. Morro å få en liten oversikt over sonenfolket Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100021 Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Foreløpig 4, men nr fem-seks og sju er under planlegning men hvem av dem som bor hjemme vet jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Har 1, men har begynt planlegging av hund nr. 2. Ellers har vi mamma's hund som bur under samme tak her også då Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Som sakt statestikk for Norge er det ikke. Så har vi de hundene som er registrert på en og bor hos en annen o.s.v Her i huset bor det to hunder jeg har en og sønn har en. Jeg har lyst på en til og den kommer etter hvert men når vet jeg ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shoshana Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Jeg har 2, èn til hver arm (Hodet mitt sier det er nok, men hjertet mitt kunne godt plusset på 5 til...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Jeg har en, bor med to. Men føler at frøkna som har flyttet til farmor (naboen) også er litt min. Så 1,5 hund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AquilaWaiting Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Har en nå. Men trooor det ideelle tallet er tre. Vil ha en til av samme rase,og etter hvert en annen langsnutet rase. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 3. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 3. Mars 2012 Liker at ingen svarer på det trådstarter spør om. Kan bare svare for meg selv, men jeg leste og svarte på spørsmålet i overskriften; "Hvor mange hunder?" Resten overså jeg visst Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mud Skrevet 4. Mars 2012 Rapporter Share Skrevet 4. Mars 2012 Jeg har en, men planlegger en til om 3-4-5 år Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts