Mud Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Har ingen bilder av meg som liten jeg Men i følge mamma kan det løses veldig enkelt: man photoshoper bilder av Ask og gir han sort hår og brune øyne. Han ligner ikke på pappaen sin lengre visstnok.. Men så søte dere var! Og det er så gøy å se at flere av dere har samme rase enda ! Og vokste opp ned hund! Kanskje Ask blir bedliss-oppdretter når han blir stor! Siter
MegaMarie Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Det er jeg som holder den feite katten Fine nabolaget, det! Meg nå, sånn ca 2 år gammelt bilde, men jeg har ikke forandret meg noe særlig Har ingen hundebilder eller hestebilder av meg her. Siter
Ingvild Skrevet 27. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Så gøy å se! Siri er veldig lik seg selv, ser jeg. Og Marie (Mega), du ligner helt vilt på ei jeg var veldig god venninne med på barneskolen! 1 Siter
Guest LXT Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Så skjønne dere er! Og så like dere er på dere selv Jeg skal se om jeg finner noen av meg også, men da må jeg hjem til å mor og grave i album Siter
ida Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Måtte inn på Fb og stjele fra bildene til eldstebarnet. Hun hadde ingen av meg som liten, men min herlige 70-tallsfamilie får duge. Jeg står ytterst til venstre og er vel en fjorten, femten år 5 Siter
Aya Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Du Ida, det bildet var jo bare helt FANTASTISK! Herrlig altså! 1 Siter
Lotta Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Herrejemini - dette var helt sykt morsomt! Nå ble jeg nesten rørt... Kunne vært tatt i mitt barndomshjem, det der... (Er ikke sååå veldig lenge side 1970-åra, er det vel???) 3 Siter
Yodel Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Her er jeg vel en 4-5 år med katten vår Prins Kukrit av Sisawat PÅ en av mine første utstillinger, ca 16-17 år tipper jeg? For noen år siden, på Tahiti Siter
Aslan Skrevet 27. Februar 2012 Rapporter Skrevet 27. Februar 2012 Jeg har FIN regnbukse, fortenk! 1 Siter
borderen Skrevet 28. Februar 2012 Rapporter Skrevet 28. Februar 2012 Her er jeg ca 4 år gammel med schäferen Isak (familiehunden som et år senere ble politihund isteden, siden han hadde drept en del kavler, kaniner og knurret på noen barn ): Siter
Wednesday Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Næmmen! Er det...? Har ingen barnebilder av meg jeg, og det er nok like greit Siter
MegaMarie Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Så morsomt at Yodel drev med Basenji så ung! *drømme om en gang i fremtiden* Siter
Bananen Skrevet 2. Mars 2012 Rapporter Skrevet 2. Mars 2012 Bilde av bilde. I parken. Tror jeg var suuur på fotografen. Siter
Martine Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Skrevet 6. Mars 2012 Her er brødrene mine og jeg (jeg er minst): Yngste broren min og jeg: Meg og yngste broren min for to år siden eller noe: Siter
Bananen Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Skrevet 6. Mars 2012 Næmmen. Eeer det en basselusk? Fortell, mer! Siter
Yodel Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Skrevet 6. Mars 2012 Her er jeg vel en 4-5 år med katten vår Prins Kukrit av Sisawat PÅ en av mine første utstillinger, ca 16-17 år tipper jeg? Så morsomt at Yodel drev med Basenji så ung! *drømme om en gang i fremtiden* Snakker du om kattebildet eller bildet av meg som fjortiss, eller så du feil og tenker på Siri? Hun hadde nemlig basenji myyyyyyyyyyyye tidligere enn meg - For jaa, det er en basenji 1 Siter
Gjest Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Skrevet 6. Mars 2012 Bror, søster og meg (Søren at ikke de koseligste bildene med dyr og sånn ligger på PCn. Prøve å fikse senere kanskje.) Siter
Anette Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Skrevet 6. Mars 2012 Bror, søster og meg (Søren at ikke de koseligste bildene med dyr og sånn ligger på PCn. Prøve å fikse senere kanskje.) oi du var lett å kjenne igjen så søt! 1 Siter
MegaMarie Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Skrevet 6. Mars 2012 Snakker du om kattebildet eller bildet av meg som fjortiss, eller så du feil og tenker på Siri? Hun hadde nemlig basenji myyyyyyyyyyyye tidligere enn meg - For jaa, det er en basenji Jeg snakker om fjortisdbildet Det er jo tidlig med tanke på at du er (redd for å si feil å fornærmer deg) i 30 årene nå. Det er jo mange års erfaring med rasen! Det er som at jeg skulle drevet med papillon i 10 år til! Det skal jeg jo, for Blondie lever leenge! 1 Siter
Gjest Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Skrevet 6. Mars 2012 oi du var lett å kjenne igjen så søt! Hehe takk. Det bildet med deg og hesten var også kjempefint syntes jeg. Jeg syntes forresten også at alle var skikkelig søte. Siter
Yodel Skrevet 6. Mars 2012 Rapporter Skrevet 6. Mars 2012 ØY! Jeg er fortsatt i 20-åra altså! I hele *telle* 29 dager til! Siter
Ozzy Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Litt mer sjarmerende enn nese-bildet. Meg og familiehunden for ca 9 år siden. Siter
Recommended Posts