Gå til innhold
Hundesonen.no

Løpetid?!


LadyBird86
 Share

Recommended Posts

Bikkja mi våknet i natt og ulte og bar seg - måtte UT! (Klokken 02.00... ugg) "tisset" da hele 8 ganger og ville gjerne fortsette med det, bare småskvetter, trodde jeg. Men da jeg så på urinen i snøen, var det jo litt blod i det! Hun er 10 mnd, er det hennes første løpetid? Jeg har j o ikke peiling, hun har vel ikke UVI? :P Ettersom hun vil sette seg ned som om hun skal tisse? Eller er det bare at hun ikke skjønner en døyt selv..? hehe... inne vasker hun seg nedentil, og jeg ser ikke noe blod på gulvet. Så derimot pittelitt blod der nede når jeg studerte henne i natt.. hmmmmm .... Allmenntilstand: tilfredsstillende, afebril og kald, våt snute... i full energi og fart... Hennes første løpetid?! :D stooore jenta mi .... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun tisser blod tror jeg kanskje jeg ville tatt en telefon til vet. Selma blør ganske mye når hun har løpetid, det blir flekker over alt, men hun tisser ikke blod. Du kan også trykke litt dopapir bak der, for om det er løpetid vil det nok bli litt rødt på papiret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Det var nok noe ulumskeher den gangen, for det ble kun blødning den ene dagen.. Dette er jo en mnd. siden, og nå blør hun litt igjen.. Har hun sin første løpetid nå da? Jeg er ikke så erfaren med dette, kjenner jeg :no: hun virker ikke hoven, heller. Kjempefin allmenntilstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive


×
×
  • Opprett ny...