Synnikken Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Gaviscon Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 SM191246349NO Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Four types of pathways for contaminants are specified in Fig. 2: Ži. transport into or out of the Arctic Žsubscripted with I and O. through air and water; Žii. chemical or biological transformation within the system Žsubscript T.; Žiii. anthro- pogenic sources of contaminants within the sys- tem Žsubscript S.; and Živ. exchange between compartments within the system Žhyphenated.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingvild Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Er det trøndermopsemannen? Han til høyre der? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Er det trøndermopsemannen? Han til høyre der? Offc! rawr! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gullulven Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 der jeg var dagen etter til Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 Offc! rawr! han som sitter på stolen var rimelig rawrrr ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Februar 2012 5068 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 21. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2012 http://hapoo.no/produkt/hundeutstyr/hundeseler/trekkseler/free-motion-sele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ipadda Skrevet 21. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2012 han som sitter på stolen var rimelig rawrrr ja Ok, håper for deres del han ikke leser her på sonen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2012 Håper for hans del at han ikke er så sårfotet og tar ironien Det er ingen som har sagt mannen er stygg eller vemmelig, og mtp Synnøves alder så er det vel neppe sannsynlig at han til høyre eller til venstre var målskive for begrepet "rawwwr" Derav den morsomme vrien med at Ingvild sa "til høyre" ( i stedet for "i midten" ). For MIN del synes jeg han nå så ganske trivelig ut jeg, men jeg skal ikke uttale meg videre. Vil bare ha meg frabedt å bli misforstått Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 21. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sanne Skrevet 21. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 21. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*Marianne* Skrevet 21. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2012 http://www.123hjemme...ngNOKO/54294831 (endelig hadde jeg noe på "utklippstavlen min" og) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baby Skrevet 21. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100007 Skrevet 21. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2012 1960: Kong Olav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 21. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2012 Perhaps 90% of the inorganic particles that enter the coastal seas from rivers, coastal erosion and resuspension of shelf sediments are trapped as sediment on the shelves and slopes (Macdonald et al., 1998).. The large shelves of the Arctic Ocean (approx. 30% of the total area) are, therefore, likely to be important sites for removing particle-associated contaminants like Pb, PAH, highly-chlorinated OCs and some radionuclides like the plutonium isotopes. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jankaa Skrevet 21. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2012 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 21. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2012 " Marie! Lørdag går gruppe 3 og 5 Søndag går gruppe 9 dvs du skal ikke stille blondie samme dag som resten av de andre" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 21. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Februar 2012 han som sitter på stolen var rimelig rawrrr ja Men RTL, jeg spurte han om det var greit før jeg la ut bildet her, det var jo det jeg hadde på copy paste, jeg er jo ikke helt forskrudd heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
idaemiliee Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papillon Skrevet 22. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Februar 2012 En svenske i veivesenet fikk i oppdrag å male den gule midtstripen på riksveien. Den første dagen malte han 400 meter, den andre dagen 250 meter og den tredje dagen bare 100 meter. Sjefen hans var misfornøyd med at svenskens tempo stadig ble dårligere, så han spurte om en forklaring. Og svensken hadde en god forklaring: - Det er jo logisk. Det blir jo lenger og lenger å gå tilbake for å dyppe kosten i malingsspannet.... 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 23. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Februar 2012 33337774 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts