soelvd Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Skrevet 15. Februar 2012 Da må det selvsagt feires med en bildespam. Jeg kan ikke tro at det er over 4 mnd siden vi hentet knøttet! Han er en utrolig trivlig liten herremann blitt, oppfører seg alltid (litt for) eksemplarisk. Alltid! Han elsker alt og alle, spesielt nevøen vår på 10 år. Han er tidenes koseklump, skal helst ligge OPPÅ oss hele tida Ellers synes jeg også han er blitt veldig, veldig fin, skikkelig drømmegoldisutseende. Han har dessuten rukket å bli 23.3 kg, noe som overraskende nok er noe mindre enn et par av søsknene sine. (Hvordan ser han ut i kroppen i forhold til en "vanlig" golden forresten, noen tanker?) Bildespam: Jeg er helt forelska i den fantastiske brunfargen han har i øynene sine, som kom veldig godt frem på dette bildet: Kan ikke bare være snill gutt: Jeg kan INGENTING om å stille opp en hund 1 Siter
pippin Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Skrevet 15. Februar 2012 Peeene gutten! Synes han er så fin...! Litt høy bak kanskje, men det vokser seg vel til. Siter
soelvd Skrevet 15. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 15. Februar 2012 Peeene gutten! Synes han er så fin...! Litt høy bak kanskje, men det vokser seg vel til. Det går litt i rykk og napp. Ikke lenge siden han var høyere forran Siter
LinL Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Vakre vakre monti Gratulerer med halvtårsdagen! Siter
idaemiliee Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Hurra for Monti Han er så utrolig fin! Siter
Anita F Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Gratulerer med halvtårs dagen Monti! Jeg synes han har en fantastisk gylden farge!! At han er høy bak nå er vel ganske normalt Han vokser seg fort inn igjen Nydelig er han, og han høres helt utrolig snill ut! Siter
Guest Michellus Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Monti Han er så vakker! Siter
soelvd Skrevet 16. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Monti sier tusen takk til alle sammen! Gratulerer med halvtårs dagen Monti! Jeg synes han har en fantastisk gylden farge! At han er høy bak nå er vel ganske normalt Han vokser seg fort inn igjen Nydelig er han, og han høres helt utrolig snill ut! Ja, fargen er knall! Han er nok klart mørkest i kullet og det liker vi Hehe, ja, regner med han vokser seg "inn" igjen. Før det var han høyere foran og før det var halen ti meter lang. Ikke lett å vokse og se fin ut på en gang Verdens snilleste, vi jobber med å få litt ramp i han. Hehe Siter
Kaja Skrevet 16. Februar 2012 Rapporter Skrevet 16. Februar 2012 Gratulerer med halvtårsdagen, vakre store montigutt Siter
UpToNoGood Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Skrevet 20. Februar 2012 Fy fader, for en fin fyr! Siter
soelvd Skrevet 20. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2012 Gratulerer med halvtårsdagen, vakre store montigutt Fy fader, for en fin fyr! Monti sier takk og soler seg i glansen av alle de fine ordene! Siter
Dino Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Skrevet 20. Februar 2012 Superfin hund, fra et flott oppdrett! Nydelig farge Siter
soelvd Skrevet 20. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 20. Februar 2012 Superfin hund, fra et flott oppdrett! Nydelig farge Ja, vi er så fornøyde med oppdrettet og oppdretterne, altså.. Siter
Ara Skrevet 20. Februar 2012 Rapporter Skrevet 20. Februar 2012 Utrolig flott hund, er sånn farge alle goldener burde ha. Kjempefin er han Siter
soelvd Skrevet 21. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 21. Februar 2012 Utrolig flott hund, er sånn farge alle goldener burde ha. Kjempefin er han Takk! Helt enig.. Siter
Recommended Posts