Guest Yellow Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Liten ID-brikke fra Etsy med pote (brukte eksempelbildet), smalt, rundsydd skinnhalsbånd i brunt som kun skal brukes for ID og flexikobbel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 En kerbl sele, myk og behagelig å ha på- og selen var på halv pris når jeg kjøpte den, så den ble kjøpt inn til en fornuftig pris og Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cavalierflat Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 En fleeceleke med saueskinn til trening og en tube som kan fylles på med hva som helst og brukes mange ganger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 (Ops, sorry Rørlegger'n, når jeg så hvor fin fargen var glemte jeg at Damir har baller og at du vil at jeg skal slutte å kjøpe jente-ting. ) Du får si at det er sånn støtte til kreftforeningen. Rosa sløyfeaksjon. Siste kjøp: knæsj rosa troll nomesele til Varga som hun kledde skikkelig godt og et vinterdekken til turbruk til Vims. Var redd dekkene ble for stort til henne, men istedet tror jeg det blir for lite om hun ikke er ferdig med å vokse i lengden Var ganske akkurat på nå. Fordelen med å kjøpe brukt, det koster ikke så mye. 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Du får si at det er sånn støtte til kreftforeningen. Rosa sløyfeaksjon. Siste kjøp: knæsj rosa troll nomesele til Varga som hun kledde skikkelig godt og et vinterdekken til turbruk til Vims. Var redd dekkene ble for stort til henne, men istedet tror jeg det blir for lite om hun ikke er ferdig med å vokse i lengden Var ganske akkurat på nå. Fordelen med å kjøpe brukt, det koster ikke så mye. Så fint at det kommer til nytte Hvilket dekken? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Så fint at det kommer til nytte Hvilket dekken? Brunt og blått showmaster Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 29. April 2015 Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 (Ops, sorry Rørlegger'n, når jeg så hvor fin fargen var glemte jeg at Damir har baller og at du vil at jeg skal slutte å kjøpe jente-ting. ) Hvordan sitter denne på? Grei å justere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 29. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. April 2015 Hvordan sitter denne på? Grei å justere?Sitter ålreit på, mye å justere. Ligger bilde av den i tråden til Damir på "min hund" (siste side). Er på mobil så får ikke lagt inn bilde her. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wilhelmina Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Elastisk bånd til liten hund... liksom. Kroken er pinadø nesten like stor som bikkja Skal slutte å handle på nett altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Sitter ålreit på, mye å justere. Ligger bilde av den i tråden til Damir på "min hund" (siste side). Er på mobil så får ikke lagt inn bilde her. Følger med på den tråden, Damir er så fin! Men skriver ikke Syns du det er grei plass bak albuene? Det er litt vanskelig å se på bilder, og har sett noen der jeg syns den virker litt snau. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 30. April 2015 Forfatter Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Følger med på den tråden, Damir er så fin! Men skriver ikke Syns du det er grei plass bak albuene? Det er litt vanskelig å se på bilder, og har sett noen der jeg syns den virker litt snau.Godt med plass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Furminator,den var så fantastisk på lapphund,sa mannen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MorBilly Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Furminator,den var så fantastisk på lapphund,sa mannen. Med Furminator risikerer du å ødelegge dekkpelsen på lapphunden. Så den mannen ville jeg ikke hørt på, særlig ikke om du har planer om å stille ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Furminator,den var så fantastisk på lapphund,sa mannen. Nei, ikke furminator på lapphundpels det kan fort gjøre mer skade en nytte på pelsen. Kjøp heller en god kam og børste. Da får du ut det somer løst uten å lugge/skade den pelsen som ikke skal av. Selv bruker vi disse 2 her, http://www.waggytail.no/produkt/chris-christensen/borster/t-brush-original og http://www.waggytail.no/produkt/chris-christensen/kammer/buttercomb-000-finecoarse Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eska Skrevet 30. April 2015 Rapporter Share Skrevet 30. April 2015 Godt med plass DSC_0345.JPG Takk skal du ha 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Huldra Skrevet 3. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Har kjøpt et helt hinsides stort bur. Men er veldig fornøyd med prisen mtp at det er splitter pine nytt; 2500 kr. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 3. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 Non stop sporsele som sitter overraskende bra på frøkena ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 3. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 3. Mai 2015 En kerbl sele, myk og behagelig å ha på- og selen var på halv pris når jeg kjøpte den, så den ble kjøpt inn til en fornuftig pris og 81019.jpg81021.jpg Den så fin ut (bortsett fra at jeg ville hatt festet midt på, hadde neppe blitt vanskelig å få flyttet på på denne), hvor kjøpte du den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 4. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 4. Mai 2015 Den så fin ut (bortsett fra at jeg ville hatt festet midt på, hadde neppe blitt vanskelig å få flyttet på på denne), hvor kjøpte du den? Kjøpte den på 1st choice/zoopartner butikk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marthenilsen Skrevet 14. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2015 Siste kjøp er GPS fra http://teddi.notil Kero. Han har stukket av på tur en gang, og hvis det skjer igjen, så skal jeg være sikret :-) Ikke testet så mange ganger, men ser ut til å fungere fint. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonjek Skrevet 14. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 14. Mai 2015 Siste kjøp er GPS fra http://teddi.notil Kero. Han har stukket av på tur en gang, og hvis det skjer igjen, så skal jeg være sikret :-) Ikke testet så mange ganger, men ser ut til å fungere fint. Du må gi tilbakemelding på den, jeg er på leting etter GPS til fjotten min, og lurer på hvordan denne er :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trixi Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Idag kom litt valpegreier fra ebay. 4 søte leker, blandt annet en bitte bitte liten valpe kong. Og en liten valpeseng som har litt rar fasong akkurat nå, må strekke den litt ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Nytt flexibånd str mini til vimsepetter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 19. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 19. Mai 2015 Hva har man ikke kjøpt i det siste.. Gøy å kjøpe utstyr, men det svir litt når man egentlig ikke har penger. I dag ble det ihvertfall biteskinn, sporflagg, halsbånd og sporgjenstander. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 20. Mai 2015 Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2015 Har akkurat bestilt slike: Mannen har laga agilityhinder til meg, så nå er det bare disse som mangler. Like før jeg, Flis og Ida blir proffe agilityutøvere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts