Lunatic Skrevet 6. September 2014 Rapporter Share Skrevet 6. September 2014 Hundeskål fra Hunter: 5 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elisabeth00 Skrevet 6. September 2014 Rapporter Share Skrevet 6. September 2014 Laika kløv. Først trodde jeg den var for stor, men etter at vi fylte den opp syns eg den så bra ut. Stabil og virker veldig solid. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 10. September 2014 Rapporter Share Skrevet 10. September 2014 Badeleker fra canider Easy up telt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfievs Skrevet 12. September 2014 Rapporter Share Skrevet 12. September 2014 Mitt siste kjøp var lærhalsbånd med hodeskaller og en pipeleke i form av en høne Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Refleksvest, 2 kg Acana lamb and apple, og 13 kg Orijen 6 fish. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enits Skrevet 13. September 2014 Rapporter Share Skrevet 13. September 2014 Handlet litt hurtta ting! halsbånd, halvstrup, padded y sele og sånn regndekken Alt i kirsebærfarge 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lissi123 Skrevet 19. September 2014 Rapporter Share Skrevet 19. September 2014 hundemat, hundegodis og bein + kjøttboller som belønning til hundene mine hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minstemann Skrevet 20. September 2014 Rapporter Share Skrevet 20. September 2014 Hurtta vinterdekken til jentene i kirsebærfarge Prøver divinedog for første gang og gleder meg til de kommer i posten! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Klematis Skrevet 20. September 2014 Rapporter Share Skrevet 20. September 2014 Hurtta sele i kirsebærfarge. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SiriEveline Skrevet 20. September 2014 Rapporter Share Skrevet 20. September 2014 Rukka dekken med bein og fleecefor. Samt lærkobbel med liten ring slik at man lett kan feste båndet på skrått over kroppen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet 20. September 2014 Rapporter Share Skrevet 20. September 2014 Flybur til frøken dachs Sent from my iPhone using Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snoffe Skrevet 20. September 2014 Rapporter Share Skrevet 20. September 2014 Back on track nettingdekken og stoff til å sy et eget regndekken med ullfor inni Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest bikkje1 Skrevet 21. September 2014 Rapporter Share Skrevet 21. September 2014 :D "Trøster" meg med at flexibåndet ikke er til meg (kind of). Sele måtte han ha. Lys blir bursdagsgave fra han til meg, targetstick og tyggepinner er kos. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2014 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2014 Ikke så spennende hundekjøp her i det siste, men det siste nyinnkjøpte var rett og slett dette: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2014 image.jpg Hva slags merke er dette? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2014 Hva slags merke er dette? Jeg får ikke frem hvilket bilde du har qoutet, men alt er kjøpt på Hööks http://www.hooks.no/Hundereflekser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roxie88 Skrevet 9. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 9. Oktober 2014 Jeg får ikke frem hvilket bilde du har qoutet, men alt er kjøpt på Hööks http://www.hooks.no/Hundereflekser Skjedde noe rart med den quoten min men takk for link 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 10. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2014 Småfehjerter (lammehjerter), maaasse treningsgodbitar og tyggesaker, kong tauleike med pipeball. Og Anxiety Wrap, håpar den hjelper på heime-aleine-treninga! Ikkje bikkja, men halsbåndet så klart 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gåsa Skrevet 10. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 10. Oktober 2014 Dette og litt godis 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mona Karolin Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Mitt siste kjøp til tispa mi, og det var lykt og småvesker til Julius K9-selen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 18. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 18. Oktober 2014 Regndekken til e liten Bostonfrøken. Også til ei Bostonfrøken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Yellow Skrevet 26. Oktober 2014 Rapporter Share Skrevet 26. Oktober 2014 Hunden må såklart også pynte seg på julaften. Clipsen, som forøvrig er i sølv/sølvbelagt, kostet bare 13 kr på Etsy. Og har ikke bestilt halsbånd enda, men blir enten det som er avbildet, eller så satser jeg på at jeg finner noe liknende til en like fin pris på D4A. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veromob Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Ettersom eg ikkje har skrevet i denne tråden før teller vel kvalpen og Vari Kennel fly bur til flyturen heim, her på flyplassen i Helsinki Hurtta dekken Sele og leiebånd frå Rukka Fyrste shopping med mat og godis til han før han kom Har og kjøpt mykje leiker og diverse, men fant ikkje bilder av dette på mobilen. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 11. November 2014 Rapporter Share Skrevet 11. November 2014 Småfehjerter (lammehjerter), maaasse treningsgodbitar og tyggesaker, kong tauleike med pipeball. Og Anxiety Wrap, håpar den hjelper på heime-aleine-treninga! Ikkje bikkja, men halsbåndet så klart IMG_4166.jpg Flott halsbånd! Hvor er det fra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts