Krilo Skrevet 20. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 20. Oktober 2012 Edit: ble dobbelt opp gitt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 22. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Oktober 2012 Super Flex glucosaminer mm. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 23. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Oktober 2012 Super Flex glucosaminer mm. Hvor mange dekken har den bikkja di egentlig? 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Dress: Jakke: Bukse: Nå blir det helt greit og være ute i vinter 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Hvor mange dekken har den bikkja di egentlig? Sånn eeegentlig??? Jeg blir mobbet for det på privaten av venner og familie, OG nå skal dere på sonen begynne også *furte* :angel: Viktig at man er fin i tøyet når kroppen er skrall vet di Fra spørk til alvor...jeg tørr ikke telle, det eneste jeg vet er at hun har en ganske stor garderobe som tar opp flere hyller i skapet -og for å gjøre galskapen komplett så MÅ jo halsbånd og kobbel matche dekkenet i farge, herregud...jeg er sjuk...hundeutstyrdilla lenge leve. (Kanskje en grunn til at jeg vant maaange "best presentert" priser med galopphestene, utstyr galskapen var komplett da også) 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charlie Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Jeg kjøpte nettopp samme Glukosamin tønne som JeanetteH, her i Bergen på Hööks 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Sånn eeegentlig??? Jeg blir mobbet for det på privaten av venner og familie, OG nå skal dere på sonen begynne også *furte* :angel: Viktig at man er fin i tøyet når kroppen er skrall vet di Fra spørk til alvor...jeg tørr ikke telle, det eneste jeg vet er at hun har en ganske stor garderobe som tar opp flere hyller i skapet -og for å gjøre galskapen komplett så MÅ jo halsbånd og kobbel matche dekkenet i farge, herregud...jeg er sjuk...hundeutstyrdilla lenge leve. (Kanskje en grunn til at jeg vant maaange "best presentert" priser med galopphestene, utstyr galskapen var komplett da også) Skal ikke erte Jeg forstår galskapen! Hadde jeg ikke hatt en mann jeg deler økonomi med og som ikke lar meg bruke for mye( mannfolk forstår tydeligvis ikke at man må ha forskjellige dekken,halsbånd osv. til forkjellige situasjoner ),så hadde Zara hatt større klesskap en meg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaja Skrevet 28. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 28. Oktober 2012 Vi (hihi) har kjøpt 2 halsbånd til den kommende valp, bilde kommer. Han (jeg får låne) har kjøpt Garmin GPS med halsbånd til den kommende valp, samt Rio skal få låne den Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Var og shoppet litt i dag, de hadde ikke det jeg skulle ha så da ble det noe annet i stedet en stk golden stripe seng til varga: Den var skikkelig go. Litt upraktisk stoff, men det kan taes av og vaskes så da er det ikke så ille lell. Så kjøpte jeg et nytt biteskinn og en bitepølse (herregud så dyrt) og et par gode varme vintersko Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 Hvor har du kjøpt disse? Ser veldig gode ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Malamuten Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 xxl har tilbud nå tror ikke det er gode tur sko da, mer varme sko til bruk på roligere ute aktiviteter. de er store og tubge. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MiO Skrevet 31. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 31. Oktober 2012 http://www.petworld.no/no/artiklar/hund/snacks/natursnacks/gasenakke-200-gr.html 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 3. November 2012 Rapporter Share Skrevet 3. November 2012 Led Lenser H14 Hodelykt 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anette Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 White on White giga bøtte. Thicl n thickener Tynnekniv Kam Tjick n thickener spray. Kalk Store hauger med okseører, strupe osv Sele til doff Stort fint Lær halsbånd til doff. Liten karde Upsie... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Debbie Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Sånn eeegentlig??? Jeg blir mobbet for det på privaten av venner og familie, OG nå skal dere på sonen begynne også *furte* :angel: Viktig at man er fin i tøyet når kroppen er skrall vet di Fra spørk til alvor...jeg tørr ikke telle, det eneste jeg vet er at hun har en ganske stor garderobe som tar opp flere hyller i skapet -og for å gjøre galskapen komplett så MÅ jo halsbånd og kobbel matche dekkenet i farge, herregud...jeg er sjuk...hundeutstyrdilla lenge leve. (Kanskje en grunn til at jeg vant maaange "best presentert" priser med galopphestene, utstyr galskapen var komplett da også) Jeg elsker folk som ligner på meg selv :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jaktlykke Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Litt småknask til Storm 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Jeg elsker folk som ligner på meg selv :D Danne en sånn gruppe for oss som er avhengig, godt det er flere av oss? MEN jeg vil IKKE avvennes, for jeg liker denne "lasten" 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 4. November 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nirm Skrevet 4. November 2012 Rapporter Share Skrevet 4. November 2012 Danne en sånn gruppe for oss som er avhengig, godt det er flere av oss? MEN jeg vil IKKE avvennes, for jeg liker denne "lasten" Du? Avhengig av hundeutstyr shopping?? Trur jeg aldri noe på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Renate A Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 Du? Avhengig av hundeutstyr shopping?? Trur jeg aldri noe på. :angel: Nå har jeg satt opp akvarie...og jeg ser jo det at det var dumt av meg å sette opp "bare" 60literen, for nå får jeg dårlig samvittighet for at de bor såpass trangt, så på nyåret når jeg har litt mer penger så skal det komme et mye større akvarie inn i huset, det skal bli gøy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 6. November 2012 Rapporter Share Skrevet 6. November 2012 (Oransje) Et kobbel i lær som jeg ikke finner bilde av og 5 okse-muskler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taggen Skrevet 7. November 2012 Rapporter Share Skrevet 7. November 2012 Orbiloc lykt Kong Extreme Godispose Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krilo Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 10 kg v&h, to pakker med tyggebein med kylling rundt og noen oppbevarings esker til å oppvebare alt stæsjet til Leo i Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingidano Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 20kg V&H, regndekken, vinterdekken og refleksdekken til frk Prikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 8. November 2012 Rapporter Share Skrevet 8. November 2012 Bestilte et lite hefte forrige uke: Forfatteren, David Hancock, har skrevet en god del om "lurchers", og kommer senere i år ut med en bok om mynder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts