Gjest Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Svart! Følte også at jeg var midt i målgruppa for denne... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bellare Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Done Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SD Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2012 Svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ElleBelle Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Done Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 tada! Jeg vasker nesten ingenting for hånd, ting laget av krystall kanskje... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kensington Gate Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Done. Og jeg er forøvrig overbevist om at livet mitt hadde vært mye bedre hvis jeg hadde hatt en oppvaskmaskin. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Har svart.... Ønsker meg oppvaskmaskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Siri Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Har svart . Ønsker meg forøvrig ikke oppvaskmaskin - går finfint å vaske alt for hånd her i huset . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 14. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Tusen takk alle sammen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LØJ Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Jonna Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Svart, men jeg måtte le av den siste. Tror ikke noen av de påstandene, jeg tar oppvasken pga jeg har ikke oppvaskemaskin jeg. Og grunnen til at jeg vil ha oppvaskemaskin er pga jeg er lat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 På spørsmål nr. 7,gjelder det hvor mange ting jeg har i oppvaskmaskinen,eller hvor mange jeg vasker når jeg gjør det for hånd? Edit: Ser nå at spørsmålene gjelder for hånd Hæ? Kvar ser du det? Uff, eg svarte 32 eller meir, for såpass er det jo før ein set på oppvaskmaskina. Men om det er dei gongane ein vaskar for hand, så er det jo berre 1, nemleg steikepanna . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bananen Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Done. Og jeg er forøvrig overbevist om at livet mitt hadde vært mye bedre hvis jeg hadde hatt en oppvaskmaskin. *nikke febrilsk* Mitt også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavEmil Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Vårt liv vart mykje betre då vi flytta til eit hus med oppvaskmaskin . 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SoppenCamilla Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Lol, det er fint å krysse av for at man alltid lar vannet renne når man vasker opp og aldri fyller kummen med vann før man vasker, og samtidig skrive at man bruker mye såpe OG at man bryr seg om miljøet? Ikkesant? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tm100007 Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Svart. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Svart! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnnChristin Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Svart jeg også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LilleZara Skrevet 14. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2012 Hæ? Kvar ser du det? Uff, eg svarte 32 eller meir, for såpass er det jo før ein set på oppvaskmaskina. Men om det er dei gongane ein vaskar for hand, så er det jo berre 1, nemleg steikepanna . Selve spørreundersøkelsen heter ettellerannet hand wash etellerannet Det var akkurat det jeg også ble usikker på,er liksom litt forskjell på hvor mange ting man tar for hånd i forhold til når man vasker i oppvaskmaskin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H P Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2012 Jeg har svart, men det var ikke alt som passet Under utstyr listet jeg baljen vi bruker, vi kun har én vaskekum. Og vi vasker kun for hånd fordi vi ikke har oppvaskmaskin. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cloudberry Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2012 Sånn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evelzz Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2012 Svart! Jeg er helt håpløs når det kommer til oppvask, grøss! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Grim Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2012 Svart Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pim Skrevet 15. Februar 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2012 Tusen takk - dere er så snille Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Gråtass Skrevet 15. Februar 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Februar 2012 Mannen min har oppvask maskin, jeg har det ikke.. men jeg har personlig kokk da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts