AnitaK Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Skrevet 4. Februar 2012 Noen bilder av dvergpinscher frøkena mi * Mooni Mooni med sitt nye halsbånd Slappe av i det gode pelspleddet mitt Ut på tur Ståbilde av frøkena 11,5. mnd 1 Siter
Shokata Skrevet 4. Februar 2012 Rapporter Skrevet 4. Februar 2012 Fantastisk flott jente Hun har vokst seg bare penere og penere Har en vanvittig fin profil!! Jeg er nok en "hemmelig" beundrer må jeg innrømme Siter
Guest Yellow Skrevet 10. Februar 2012 Rapporter Skrevet 10. Februar 2012 Veldig pen dvergfrøken, det der! Også så nydelig navn. Siter
AnitaK Skrevet 12. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Februar 2012 Takk takk folkens Fanny : Så koslig å høre Siter
Garp Skrevet 13. Februar 2012 Rapporter Skrevet 13. Februar 2012 Mooni har jaggu vokst seg pen! Eller hun har jo alltid vært pen da... Nydelig liten pinnefrøken akkurat slik jeg liker de. Langbent, passe kortrygget og ikke for tung og ikke for spinkel. Rett og slett vakker! Fått det beste av mor og far har hun. Siter
AnitaK Skrevet 17. Februar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 17. Februar 2012 Tusen takk ¤ Anita¤ Sånn jeg liker de også (bare 2cm kortere : ) Siter
AnitaK Skrevet 1. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 1. April 2012 Da var "vintern" kommet tilbake å frøkena koser seg ute i snøen Her kommer jeg ' Å der forsvinner jeg igjen Ha en fin søndag alle sammen Siter
Telatusso Skrevet 1. April 2012 Rapporter Skrevet 1. April 2012 Neimen så herlig Nydelige bilder, men må si det så kaldt ut Siter
Recommended Posts