Grim Skrevet 10. April 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. April 2012 Å jeg satt på jobben og tittet på denne tråden mens jeg ventet på noen utregninger.. og som jeg lo.. det er noen vanvittige bilder. Belgere ser av og til litt.. øh.. (forsøke å være diplomatisk her).. vel.. blåste ut liksom.. men i disse bildene så er det sannelig ikke godt å si hvem/hva som ser mest sprø ut! Og den nyseserien er jo bare helt fantastisk.. Grim som ser ut å bivåne alle faktene med dyyyyp bekymring. Og Mikke da.. *smelt* Grim ER rimelig blåst, så det er helt ok. Han minner meg litt om prince charming i shrek. Mikke er mer eselet. Siter
Guest janson Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Dum & dummere har igjen vært på tur. Denne gangen med to aspiranter; Jens og Gneis. Synkronslikking. Karate Kid. Lost in space. Grim vil trene. Mikke har egentlig gått ned 1,5 kg, men det ser jo ut som + 20 kg. Siter
Guest Michellus Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Belgersmiiiiiil Si ifra om dere vil gå tur eller trene eller no! Tenk så morsomt det hadde blitt; Dum, dummere og dummest lager sandwich Siter
Fjollebolle Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Herregud for en fantstisk tråd, sitter og hikster :lol: 1 Siter
LilleZara Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Bahaha! Kuleste hundene! :lol: Siter
Grim Skrevet 2. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 Et par fra meg og da. Gutta i kjent stil Og juniorene Gneis fant en frisone. Grim smiler forresten ikke Michelle. Hakke belgergliset han. Viser bare tannebissen på kommando. 5 Siter
Snøfrost Skrevet 2. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 2. Oktober 2012 HAHAHAHA for noen morsomme og herlige bilder! og aspirantene klarer seg bra de også. Siter
Eowyn Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Synkronslikking. Haha! Noen oppdaget at jeg hadde ost i lomma 1 Siter
Shlush Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Hahaha Gosh så geniale bilder!! Blir aldri lei av disse gærningene, og vil ha mer mer mer :angel: Også av de to juniorene som allerede gjør en god grimasejobb! hahaha Siter
TonjeM Skrevet 3. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 3. Oktober 2012 Altså... nå kan det ikke bli bedre.. dum dummere med aspiranter- uslåelig! Takk for dagens latter! 3 Siter
Margrete Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 :lol: Herlige aspirantene! 1 Siter
Toril Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 At jeg ikke har vært her å sett før,herlig tråd,ledd høyt her :D Siter
Djervekvinnen Skrevet 4. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 4. Oktober 2012 Hahaha for noen morsomme bilder! Siter
Symra&Pippin Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 :lol: Dette var herlig å stå opp til! Mikke må nyse: Jeg dauer! :lol: 2 Siter
Vimsan Skrevet 5. Oktober 2012 Rapporter Skrevet 5. Oktober 2012 Okej... jag älskar den här tråden! :lol: Siter
Guest janson Skrevet 28. November 2012 Rapporter Skrevet 28. November 2012 Mikke tester nye hobbyer om dagen. I dag er det frisøryrket: Siter
Guest janson Skrevet 3. Desember 2012 Rapporter Skrevet 3. Desember 2012 Slemme kelpier. Det var ikke mange minuttene før dette da DIN belger dynket MIN kelpie! Jeg har til og med bildebevis! Siter
Recommended Posts