Zilje Skrevet 5. Mars 2012 Rapporter Skrevet 5. Mars 2012 Sannheten om naboens søte lille hund? 18 Siter
ToneS Skrevet 7. Mars 2012 Rapporter Skrevet 7. Mars 2012 Har utrolig mange slike bilder, digger de (tror jeg ikke fikk med noen bilder som allerede er postet.. ) Hver gang jeg trengte litt latter i hverdagen så jeg på denne, og ja, den får meg fremdeles til å le 3 Siter
Garp Skrevet 8. Mars 2012 Rapporter Skrevet 8. Mars 2012 Han hadde fått sove i min seng dønn! Så søt da! 1 Siter
Krilo Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Herlige herlige tråden, men så mange fantastisk morsome bilder Siter
LilleZara Skrevet 9. Mars 2012 Rapporter Skrevet 9. Mars 2012 Ikke bilde,men utolig imponerende . Og morsomt nå hunden holder på å falle bakover Edit: Hvordan får jeg avspilleren til å vise her? 1 Siter
Bellare Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Ikke bilde,men utolig imponerende . Og morsomt nå hunden holder på å falle bakover Edit: Hvordan får jeg avspilleren til å vise her? Wooi, snakk om å ha god balanse Siter
laikamor Skrevet 10. Mars 2012 Rapporter Skrevet 10. Mars 2012 Digger denne her jeg: http://www.youtube.com/watch?v=ckWzLmvlTOE&feature=related 8 Siter
Recommended Posts