Snøfrost Skrevet 16. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2012 Nå har alle flyttet så dette blir vel siste posten her på en stund. Kan jo være fint å oppdatere en gang innimellom Bor nå på Nesodden og heter fortsatt Lune Har flyttet til Sandefjord og heter Naisha Trønder har det blitt av denne jenta, og hun blir fortsatt kalt Regn Rim har havnet i Son, og har også beholdt navnet sitt Dis har blitt nordsvenske og holder nå til i Kiruna. Om det til slutt blir Dis eller Disa er litt uvisst. Fjellbris, hun er her hos meg 8 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2012 Jeg føler meg veldig heldig, for jeg har fått møte Rim og sussa på henne. Du slette tid, sånne siberian-valper er så vakre at det svir i øya og hjertet på samme tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aya Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2012 Himmel, så vanvittig vakre de er. Jeg vil ha en! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vimsan Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2012 Vackringar hela gängen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjollebolle Skrevet 16. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Mai 2012 Helt nydelige! Huskyer må være noe av det vakreste som finnes Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeleneFS Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2012 utrolig vakre skapninger <3 også for noen fiiiiiine avslutningsbilder du har laget!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Belgerpia Skrevet 17. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 17. Mai 2012 Jeg føler meg veldig heldig, for jeg har fått møte Rim og sussa på henne. Du slette tid, sånne siberian-valper er så vakre at det svir i øya og hjertet på samme tid. Der sa du det - de er bare så lekre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 20. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Mai 2012 Jeg føler meg veldig heldig, for jeg har fått møte Rim og sussa på henne. Du slette tid, sånne siberian-valper er så vakre at det svir i øya og hjertet på samme tid. Himmel, så vanvittig vakre de er. Jeg vil ha en! Vackringar hela gängen Helt nydelige! Huskyer må være noe av det vakreste som finnes utrolig vakre skapninger <3 også for noen fiiiiiine avslutningsbilder du har laget! Tusen takk alle sammen! Beklager litt seint svar, men sånn går det når man oppdaterer valpetråd noen timer før man skal kjøre til WDS Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 28. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2012 En oppdatering om hvordan det går med værkullet. De har nå blitt 6måneder gamle, nesten 7 Tiden har gått veldig fort! Alle valpene har fornøyde eiere og er aktive og trivelige hunder. Litt ulike personligheter men alt i alt et utrolig jevnt og fint kull. Jeg har store planer om å få sett igjen Naisha (Isi) og Lune også da de ikke bor allt for langt unna. Men foreløpig har det ikke passet seg slik. Får kanskje arrangere et valpetreff på et tidspunkt. Slik så gjengen ut i mars (4 uker gamle) og her kan dere lese om hvordan de har det nå + bilder av de fleste: http://snofrost.blog...-6-maneder.html 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 28. September 2012 Rapporter Share Skrevet 28. September 2012 Å, jeg bor i Son, håper jeg tilfeldigvis møter på Rim en dag Er jo nesten like gammel som min valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 28. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 28. September 2012 Å, jeg bor i Son, håper jeg tilfeldigvis møter på Rim en dag Er jo nesten like gammel som min valp Det kan jo hende du gjør da. Du får hilse henne fra meg om du møter henne. Fordi om jeg nok ser henne selv både titt og ofte. Og det er jo bare kjempemoro! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frida og fuglehundene Skrevet 28. September 2012 Rapporter Share Skrevet 28. September 2012 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poter Skrevet 29. September 2012 Rapporter Share Skrevet 29. September 2012 Er de blitt så store alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soelvd Skrevet 29. September 2012 Rapporter Share Skrevet 29. September 2012 Wow, så flotte! Jeg forelsket meg helt i Rim, for et nydelig ansikt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. September 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. September 2012 Er de blitt så store alt! Tiden går alt for fort, og samtidig ikke fort nok Wow, så flotte! Jeg forelsket meg helt i Rim, for et nydelig ansikt Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Caroline Skrevet 16. Oktober 2012 Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Jeg har vært så heldig å få ha Rim på besøk for litt grooming, og fy søren for ei vakker jente. Ble helt forelska, jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 16. Oktober 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Oktober 2012 Jeg har vært så heldig å få ha Rim på besøk for litt grooming, og fy søren for ei vakker jente. Ble helt forelska, jeg. Moro å høre Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 16. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Litt oppdateringer om hvordan det går med Værkullet De er nå 15,5 mnd gamle. Rim har vært en god del innom utstillingsringen og har blant annet 4x BIR av 4 mulige fra NKK utstillinger. Hun viser også talent på blodspor, er ivrig i selen og en hund med et veldig sundt og tydelig språk. Dis har også vært et par turer innom utstillingsringen. Har Exc og Exc m/CK og R.CERT som resultat. Hun er testet en del i selen og er veldig lovende der. Men fortsatt ung og leken i spannet til tider. Øyenlyst u.a. Fjellbris har vært på 2 utstillinger. Exc og Exc m/CK og R.CERT er også hennes resultater. Også hun er ivrig og lovende som trekkhund på hobbynivå. Naisha/Isi er her i perioder som avlastning (hun er mest her for tiden) pga uforutsette omstendigheter hos eieren. Men hun skal hjem igjen når ting er på plass der. En hund med noen prinsessefakter, men med et godt språk. Vil nok på et tidspunkt ta en tur innom utstillingsringen, men det blir først når hun har utviklet seg litt lenger. Lune og Maya/Regn er de jeg har mist kontakt med fra kullet. Men de lever glade og lykkelige liv som familiehunder. Maya er en fritidshund som er mye på turer i skog og mark, teltturer, fjellturer, familieturer. Lune er mer en typisk aktiv familiehund. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carina Skrevet 16. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 16. Juni 2013 Så fine de er! Kjekt å se oppdateringer synes jeg. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Jeg er så heldig at jeg har fått hilse på Rim ved flere anledninger! Fy for en HERLIG hund! Eies av skjønne mennesker og 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 17. Juni 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Jeg er så heldig at jeg har fått hilse på Rim ved flere anledninger! Fy for en HERLIG hund! Eies av skjønne mennesker og Ja, de er helt supre med Rim og som valpekjøpere. Det er jo bare moro å ha solgt den beste valpen - utstillingsmessig - til slike mennesker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 17. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 17. Juni 2013 Så pene dem er alle sammen Kjempe kjekt med oppdatering! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToneS Skrevet 21. Juni 2013 Rapporter Share Skrevet 21. Juni 2013 Jeg er så glad for at du oppdaterer, sikkelig koselig å se 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 29. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 29. Februar 2016 I dag er mitt første kull 4 år gamle! Stolt av gjengen med fine, voksne, hunder de har blitt http://snofrost.blogspot.no/2016/02/gratulerer-med-dagen-vrkullet.html 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 1. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 1. Mars 2016 Wow, er det så mange år siden? Jeg husker det som om det var i går! Fine værkullet 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts