Gå til innhold
Hundesonen.no

Hvorfor heter alle hunder Sambo? Og alle mennesker her inne TS?


Recommended Posts

Skrevet

Ja nå lurer jeg veldig på dette nye navnet Sambo! Jeg leser i tråder at alle kaller hunden sin sambo. "Meg og Sambo har ditt og datt"

Før i tiden het jo "alle" hunder Rex, mens nå er det Sambo som er inn? kanskje bedre med Rambo?

Meg og sambo var en tur i byen i kveld..

Jeg vil ha Chihuahua men sambo liker ikke rasen..

Mine hunder heter hvertfall ikke Sambo!

TS er heller ikke bedre, Torske suppe? Hvorfor blir jeg alltid kalt TS hver gang jeg lager tråder? Er så lei av at folk skal kalle meg ts når jeg valgte franskdogge som nick her inne! Hva er en TS? Trodde TS var en moped som var populær for 10 år siden, eller tar jeg feil?

Jeg håper folk kan slutte å kalle meg TS ifra nå, jeg ligner hverken ei suppe med torsk eller en TS-moped.

:bye:

  • Like 1
  • Svar 70
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Jeg kan jo ihvertfall oppklare TS myten. Noen tror det feilaktig betyr 'trådstarter', men det er faktisk den lyden Cesar Millan bruker under korreksjon. Sånn! Nå tenker jeg dere leser en del innlegg m

Lurer på om dama til Tshawe ( madcon) omtaler han som sambo, om hun snakker om han

Skrevet

Var en tråd på et annet forum: Hund som bjeffer mens meg og sambo har *** pipp** pipp** pipp*** (sensurert).

Det er en av grunnene til jeg reagerer, det er jo ikke rart den bjeffer når Sambo har pippippipp med eieren sin?

Er det bare meg som er forvirret, eller henger ikke dette Sambo greia på greip?

Skrevet

Ja nå lurer jeg veldig på dette nye navnet Sambo! Jeg leser i tråder at alle kaller hunden sin sambo. "Meg og Sambo har ditt og datt"

Før i tiden het jo "alle" hunder Rex, mens nå er det Sambo som er inn? kanskje bedre med Rambo?

Meg og sambo var en tur i byen i kveld..

Jeg vil ha Chihuahua men sambo liker ikke rasen..

Mine hunder heter hvertfall ikke Sambo!

TS er heller ikke bedre, Torske suppe? Hvorfor blir jeg alltid kalt TS hver gang jeg lager tråder? Er så lei av at folk skal kalle meg ts når jeg valgte franskdogge som nick her inne! Hva er en TS? Trodde TS var en moped som var populær for 10 år siden, eller tar jeg feil?

Jeg håper folk kan slutte å kalle meg TS ifra nå, jeg ligner hverken ei suppe med torsk eller en TS-moped.

:bye:

Hvis du mot all formodning mener dette alvorlig:

Sambo er samboer, altså livsledsager

TS er trådstarter, den som har startet et nytt emne/en ny tråd.

  • Like 2
Skrevet

Er jo forsåvidt enig i at sambo har blitt ett litt "irriterende" uttrykk, uten at jeg klare å sette fingern på hvorfor :P Overbrukt? I do not know. Men hva skal man kalle samboern sin? Kvinnfolket/mannfolket blir vel litt i samme sjangeren. Gubben/kjerringa - da har man vært gift i noen år.

Suggestions? :D

Skrevet

Er jo forsåvidt enig i at sambo har blitt ett litt "irriterende" uttrykk, uten at jeg klare å sette fingern på hvorfor :P Overbrukt? I do not know. Men hva skal man kalle samboern sin? Kvinnfolket/mannfolket blir vel litt i samme sjangeren. Gubben/kjerringa - da har man vært gift i noen år.

Suggestions? :D

Hva med noe så enkelt som..samboer? :rolleyes2:

  • Like 2
Skrevet

Kjæreste

Samboer

Forlovede

Room - mate

H*n jeg deler bad/seng/kjøkken/gang/do med

H*n som stjeler dyna mi

Drittsekken som bor her

Snuskeduska mi

  • Like 6
Skrevet

Hva med noe så enkelt som..samboer? :rolleyes2:

Nå tenkte jeg vi skulle få noen morsomme kreative forslag, siden det åpenbare er litt for åpenbart ;)

Skrevet

Kjæreste

Samboer

Forlovede

Room - mate

H*n jeg deler bad/seng/kjøkken/gang/do med

H*n som stjeler dyna mi

Drittsekken som bor her

Snuskeduska mi

SNUSKEDUSKA?

  • Like 2
Skrevet

Nå tenkte jeg vi skulle få noen morsomme kreative forslag, siden det åpenbare er litt for åpenbart ;)

Jajaja, nå har jeg ikke det "problemet".. Så jeg melder meg ut ;)

Edit: Men om jeg hadde hatt det, så hadde jeg helt klart gått for snuskeduska!

Skrevet

Det jeg likte best av forslagene til Ida jo :lol:

Min mann hadde blitt direkte sjokkert om jeg kalte han noe sånt. Eller var det ment til dama kanskje (bare antok ikke det siden hun selv er dame :lol: )

Skrevet

SNUSKEDUSKA?

Jeg tror jeg fikk et lite anfall av romantisk innsikt. Nei, det er ikke mulig. Men det er sikkert noen som kaller hverandre teite, klissete ting :D

Skrevet

Jeg tror jeg fikk et lite anfall av romantisk innsikt. Nei, det er ikke mulig. Men det er sikkert noen som kaller hverandre teite, klissete ting :D

Hahaha. Hadde jeg sagt det til sambo(eren) så hadde han sett rart på meg, så hadde vi hatt et stille øyeblikk før vi braste ut i latter begge to :lol: Romantikk vet vi ikke hva er.. :D

Guest lijenta
Skrevet

Kjæreste

Samboer

Forlovede

Room - mate

H*n jeg deler bad/seng/kjøkken/gang/do med

H*n som stjeler dyna mi

Drittsekken som bor her

Snuskeduska mi

Men endel av disse kan jo passe på hunden i huset jo :D

Skrevet

Fra spøk til "alvor", så er det veldig mange hunder som faktisk heter Sambo.

Er det meningen? Ellers er det ekstremt lite gjennomtenkt mener nå jeg, men. :ermm:

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



  • Nye innlegg

    • Det var jo en himla krangel her om "etikette" for noen (mange) år siden. Mange sluttet å bruke forumet etter det, antageligvis fordi de "tapte". Ironisk nok forsvant de som vant også, så den diskusjonen var jo mye vits i 😛  Ellers er det vel som flere sier, andre arenaer og livssituasjoner har tatt over. Jeg kikker innom av og til. Blir forhåpentligvis valp i september   
    • Jeg har hunder som jeg napper hår i ørene på.  Bruker earpowder, det gjør det lettere å få tak i hårene og de slipper lettere.  Noen ganger når hårene sitter langt inne, bruker jeg veneklemme (arterieklemme) for å få de ut.  Dette får du i dyrebutikk. Håper dette kan hjelpe deg.  Hvis hunden stritter imot, må det bare trenes på, så går det fint.
    • En hundefrisør kan antageligvis hjelpe deg bedre enn en dyrlege, både med den faktiske jobben og opplæring om hvordan du gjør det selv. Har du ikke fått noe veiledning av oppdretter om tilvenning og trening på pelsstell? Hvis det er en rasehund så er det også mulig at raseklubben har klippekurs eller noen som kan hjelpe.
    • Har en ikke røykefri hund som jeg sliter med å nappe ørene på. Har sett at det er en slags saks man kan nappe det lettere på. Eller finnes det noe annet enn fingrene? Hunden jeg har stritter sånn i mot og jeg sliter virkelig siden hun er ekstremt hårsår. Jeg får ikke tak i pelsen der fordi hun vrir seg unna med kroppen og med hodet og alt. Og jeg kan ikke dra til dyrlegen hver eneste gang heller.
    • Det kommer jo an på om du ønsker å åpne og lukke port hver gang du skal kjøre inn og ut. Jeg ville nok hatt bil og kjøring utenfor gjerdet, for å unngå fare for påkjørsel av hunder.
  • Nylig opprettede emner

×
×
  • Opprett ny...