Shlush Skrevet 13. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 4 timer siden, Lola Pagola skrev: Kjempefine bilder og så fin gjeng som koser seg sammen! Synes det er imponerende med så god dynamikk mellom tre hannhunder, selv om det sikkert er noe grums innimellom. Du får det til å se så lett ut, men tror du er god på å lese hund og være i forkant Kjenner igjen blikket til Nico, får det samme av Casper når han må sitte i snø eller holde pause om det er litt kaldt ute Takk :-) Litt grums er det, grumset kom etter nr 3 kom i hus. Det endret dynamikken litt og lagde litt grums mellom de to eldste. Men 95% av tiden er det problemfritt ;-) Jeg er veldig obs og før dem dersom det er noe, tror absolutt det hjelper på at jeg er i forkant hele tiden. Det hjelper også på at prikkedyret er så konfliktsky :-P Nico mener pauser er for pyser. Lol Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 13. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 1 time siden, Monikawt skrev: Nydelige bilder! de gutta dine er utrolig fine altså akkurat hvor på furset er de skiløypene der? Regner med det er fine turstier der på sommeren? http://skisporet.no/moreogromsdal/moldekommune/7508 Der :-) innover mot silsetvatnet. Men kan ikke huske å hasett tursti der på sommeren, men det skal jeg sjekke ut til våren :-) Ellers så er raudheia et fint fjell, går fra samme parkeringsplass som løypene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 13. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 13 minutter siden, Shlush skrev: http://skisporet.no/moreogromsdal/moldekommune/7508 Der :-) innover mot silsetvatnet. Men kan ikke huske å hasett tursti der på sommeren, men det skal jeg sjekke ut til våren :-) Ellers så er raudheia et fint fjell, går fra samme parkeringsplass som løypene. Takk! takk for tips, må nesten få prøvd å gått i områdene der om jeg skal hjem i sommer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 13. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 13. Februar 2016 Fikk masse snaps av mamma i dag, de var visst på raudheia! Da får hun ta meg meg opp dit en gang Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. Februar 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2016 9 timer siden, Monikawt skrev: Fikk masse snaps av mamma i dag, de var visst på raudheia! Da får hun ta meg meg opp dit en gang Sent fra min SM-G900F via Tapatalk Raudheia er en av mine favoritturer :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 14. Februar 2016 Rapporter Share Skrevet 14. Februar 2016 På 11. februar 2016 at 3:19 PM, Shlush skrev: Så kraftig og fin han er! Her kom jo musklene godt frem 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 8. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 Syk matmor, men med sol og vårtemperatur så måtte vi ta en kort tur ut så gutta fikk springe fra seg Legger inn noen bilder av gutta her! Skikkelig kjipt å være sjuk nå, skulle så gjerne vært på skitur. Men sjansen byr seg vell flere ganger. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Garp Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 Den sorte altså. Det er rett og slett den vakreste kelpien jeg har sett i hele mitt liv!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 8. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 20 minutter siden, Garp skrev: Den sorte altså. Det er rett og slett den vakreste kelpien jeg har sett i hele mitt liv!! Så koselig sagt :-D Jeg er veldig fornøyd med han selv, verdens fineste lille svarting! :-) 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 Så herlige hunder Men hva henger fra halsbåndene deres? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 8. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 8 minutter siden, Kristiin skrev: Så herlige hunder Men hva henger fra halsbåndene deres? Det er "slips" :-) syns det er så praktisk når de er løse, kan holde i slipset ved passering og deretter slippe dem løs igjen ;-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MegaMarie Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 Jeg trodde det var svenskebitt som hang der Haha. Fine guttene Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maysofie Skrevet 8. Mars 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 Så mange fine bilder av fine dyra! Det slår meg at Keo har like mye, om ikke mer, lepper enn Nico har Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 8. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Mars 2016 3 timer siden, MegaMarie skrev: Jeg trodde det var svenskebitt som hang der Haha. Fine guttene Hehe De springer ikke rundt med svenskebitt nei. Men har laget slike slipt til et par stk i det siste, de har liksom sett bildene mine, spurt og deretter selv hatt lyst på slips Komiske var at jeg stoppet og tenkte "nå skal jeg få tatt litt lekebilder av dem!" tror du ikke alle satt rundt meg som statuer og gjorde ingenting?! Joda 3 timer siden, maysofie skrev: Så mange fine bilder av fine dyra! Det slår meg at Keo har like mye, om ikke mer, lepper enn Nico har Hehe Det blir litt lepper, heldigvis ikke mer Det er nok vanndammer rundt om i huset fra han når han drikker og deretter drypper hele veien fra skåla og til hundesenga. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. Mars 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Mars 2016 Galskapen lenge leve!! Meldt på Phoenix lpdebut i slutten av april og debut i nbf d spor i starten av Juni... Hoppe i det med begge beina?! Ja da!!! Samtidig er Vegas påmeldt lp fci kl 3 debut og nbf c spor! Nå må snøen smelte så vi får trent spor og felt og lp! Iiik 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 24. April 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 24. April 2016 Årets første stevne er unnagjort :-) Stilte begge gutta i går og bare Phoenix i dag. Vegas debuterte i FCI kl3, og det gikk litt som forventet. Han har ikke alt inne heller så dette var kartlegging av hva vi mangler :-) Ble 3 premie og nr 2 av 3 i klassen. Phoenix hadde veldig finekarakterer men reiste seg desverre på fellesdekken da nabohunden satte seg opp og såg på han. Ble 2 premie på han i går :-) I dag lå han på fellesdekken, men var litt sliten etter konk i går. Men det holdt akkurat til opprykk med 166 poeng. Han ble nr 3 av 8 i klassen :-) Nå blir fokusen på kl2 og 3 med P pluss bruksdebut! Vegas fortsetter fokuset på manglene i fci kl3 og bruksdebut i C. Det var veldig kaldt i helgen med snø :-p 4 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turb Skrevet 24. April 2016 Rapporter Share Skrevet 24. April 2016 WOW gratulerer, bra jobba Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiin Skrevet 24. April 2016 Rapporter Share Skrevet 24. April 2016 wæow grattis! Så bra jobba med "valpen" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tutle Skrevet 24. April 2016 Rapporter Share Skrevet 24. April 2016 Gratulerer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 1. Mai 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2016 Lite som har skjedd her egentlig Vi har endelig fått vår!! Nye bilder er på sin plass. Gutta er seg selv... spinn hakke galen. lol Har du tatt leken min??? Vegas har de klokeste øyne <3 Phoenix derimot lurer på hvorfor fotografen ligger på bakken og kravler... Plage Nico den tålmodige litt (mye). I dag møtte vi en venninne for å trene gikk spor og trente lydighet i knallfint vær. Etterpå fikk Phoenix leke litt med Diva på snart 9 år... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 8. Juli 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2016 Gutta krutt prøvde gjeting i går, i Sverige :-) Helt nytt for både hund og eier! Jeg er veldig positivt overrasket over hvor bra det gikk, hvor artig det var og hvor ulike de er også inne med sau. Vegas var overaskende nok mye enklere å styre enn Phoenix for meg. Dette må vi prøve flere ganger :-) Fikk masse positiv feedback fra instruktøren både på hundene og meg selv "Dyktig matte!" :-) Tre mobilbilder av Vegas og tre av Phoenix. Kommer nok bedre bilder senere. 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monikawt Skrevet 8. Juli 2016 Rapporter Share Skrevet 8. Juli 2016 Kult å prøve noe nytt! Og så kjekt når det går så bra i tillegg da Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 4. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 4. September 2016 Lenge siden sist!! Før sommeren kjøpte jeg og sambo oss hus med 2,5 mål tomt. Litt utenfor byen, landlig til og god plass til hundene ? vi flyttet inn i august og har kommet oss ganske bra tilrette, selv om det gjenstår noe oppussing! Hundene stortrives med ekstra stor frihet og en ny nabo... nemlig en ponny som går på beite rett ved eiendommen vår ? I og med at huset er på toppen av en bakke som er rimelig bratt og svingete så måtte jeg investere i ny bil også. Ikke helt med i planene i og med at jeg kjøpte ny bili januar 16. Men men... må ha firehjulstrekker! Derfor kjørte jeg og hentet meg Hyundai santa fe i går, foreløpig svært fornøyd. Noen nye bilder av gutta boys!! Ja og hesten... som jeg har døpt Erling ? han måtte bare få ett kallenavn. Et par bilder fra dovre også 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
simira Skrevet 4. September 2016 Rapporter Share Skrevet 4. September 2016 Fortsatt i Batnfjorden? Fint da, med masse plass og natur! Men, stakkars Erling, går han helt alene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 5. September 2016 Forfatter Rapporter Share Skrevet 5. September 2016 14 timer siden, simira skrev: Fortsatt i Batnfjorden? Fint da, med masse plass og natur! Men, stakkars Erling, går han helt alene? Vi bor i molde, jobber i batndjorden ? Ja, Erling går alene... og setter nok stor pris på selskapet vi gir han. Han er veldig kontaktsøkende stakkars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts