simira Skrevet 21. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Hm, hvor er dette? Greide ikke å kjenne meg igjen. Er du reist hjem til Aure for jula? Vi kommer oppover i morra ettermiddag! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 21. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 21. Desember 2012 Hm, hvor er dette? Greide ikke å kjenne meg igjen. Er du reist hjem til Aure for jula? Vi kommer oppover i morra ettermiddag! Både de siste bildene (Nico og Ylva) og skifilmen er fra skiløypene på Skaret Er jo veldig mange forskjellige løyper så det er ikke så rart om du ikke klarer å kjenne deg akkurat igjen da. hehe! Jeg drar hjem 23 desember, men jeg skal på arbeid 22 og 23 da. Så blir jeg på Aure i jula. Så Molde på nyttårsaften Du bør teste løypene, går fint an å gå tur der også! Fint føre nå! Selv om jeg vil ha bittelitt mer snø helst. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Fine Nico! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 22. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Fine Nico. Men hva har skjedd med ørene til Ylva? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 22. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 22. Desember 2012 Hva som har skjedd med dem? :-) på hvilken måte tenkte du? hun har barbert ned pelsen på dem ;-) og hun har et øre som er bøyd bakover litt. så de står desverre ilke rett opp :-/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 23. Desember 2012 Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 Hva som har skjedd med dem? :-) på hvilken måte tenkte du? hun har barbert ned pelsen på dem ;-) og hun har et øre som er bøyd bakover litt. så de står desverre ilke rett opp :-/ Åja, så ikke at det sto bakover. Så ut som om hun enten var skamklipt eller manglet en bit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 23. Desember 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 23. Desember 2012 hehe ;-) Neida, det står uheldigvis bakover. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 13. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Da gikk ting ENDELIG i boks for oss I dag konkurrerte vi klasse 2 LP igjeeen og det holdt akkurat!! Og akkurat det holder jo, ikke sant? hehe! Her kommer poengene fort: Fellesdekk m/skjult fører - 7 (han piper litt og legger seg på skinka) Fri ved foten - 8 (mistet hunden et par ganger da han begynte å nyse ) Dekk under marsj - 8 (her er det jeg som eier som surrer, hadde sittet å sett klasse 1 og tenkte "Dekk fra holdt" og dermed ble det en "dekk" med bukking!) Innkalling fra sitt med stå - 8 (her er ståmomentet for dårlig) Stå under marsj - 8 (ufokusert når jeg skulle ta med!) Fremadsending med stå - 8,5 (Ja så var det den FARTEN da ) Apportering - 7,5 (Den øvelsen jeg er mest fornøyd med siden vi har slitt LENGE med den ) Fritt hopp over hinder med sitt - 8,5 (treg sitt og innsitt) Kontroll over hund på avstand - 8,5 (litt treg, men jeg er fornøyd da denne øvelsen har forbedra seg betraktelig!) Helhetsinntrykk - 8,5 (og der fikk jeg ikke med meg hva dommer sa) Dette holdt til AKKURAT 160 poeng det og gullmerket Dommer: Arild Berntsen Det ble nok til en førstepremie og nummer 2 i klassen Jeg kunne tenkt meg mer intensivitet, mer fokus og mer fart! Men dette går riktig vei og søteste prikkedyret prøver, så vi får fortsette å trene trene trene Nå har vi hvertfall opprykket til klasse 3!!! Bilde av prikkedyret rett etter ringen! Han var ikke helt posseringsvillig, så jeg synes han er noe dradd i trynet, og ser noe trist ut Sikkert sliten! Her er 1 vinner i midten, så 2 vinner (oss) og 3 vinner (rottisen) Den tolleren var bare herlig, så den fortjente å vinne! 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Red Merle Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Gratulerer så masse :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whoopsis Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Grattis! Dritkult!! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Betty Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Gratulerer! Jeg tenkte forresten at "den dalmatineren har jeg sett bilde av før, tror jeg" da eieren av tolleren la ut bilde av de tre plasserte, og det stemte bra det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 13. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Hurra!!! Valpisene er SÅ stolt av pappaen sin! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 13. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 13. Januar 2013 Takk :-D Var mye fint og herlig å se, og den store rasevariasjonen i klasse 1 og 2 har jeg aldri sett før :-D både corgi, jtr, norsk buhund og dansk svensk gårdshund blant annet. Og flere rottiser (faktisk sjelden jeg ser dem innen lp!) og det var vell ingen BC'er i de to laveste klassene :-) kl 3 og elite såg jeg ikke på. Men er gøy å se mer uvanlige lpraser i ringen! men den tolleren var søt ja :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest Michellus Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Gratulerer så mye Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Noen nye bilder for en gangs skyld På leketur med hollenderen Texas "Kutt ut da!" Ett bilde av Texas 9 1/2 mnd Så noen bilder fra DAGENS tur Kjørlig ute Prikkedyret kan å være litt søt woop woop Det var mye glatt is, og Nico ble som vanlig tøøørst... 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ceccy Skrevet 14. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Fiiin! Artig å se at Hurry blir mer og mer lik på sin far <3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 14. Januar 2013 Da kommer Hurry til å bli et sjarmtroll hehe! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 Gratulerer med opprykk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mokken Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 Gratulerer med opprykk! Tror kanskje jeg har møtt tolleren m/eier i Hemsdal før Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shira Skrevet 15. Januar 2013 Rapporter Share Skrevet 15. Januar 2013 Gratulete med oppryk Sent from my Galaxy Nexus using Tapatalk 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 20. Januar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 20. Januar 2013 Nico har vært tulleprikk og lekt seg i dag Først hundetrening, så fikk han leke litt med ridgebacken Aron og Collien Charlie (som ikke var med å lekte!). Og det prikkedyret er bare snål, men han er min snåle hund Hvem er du? La oss springe Charlie er med, men stort sett bare for å kjefte på de to guttene som han synes er for voldsomme Ikke spring på meg bakfra da! Litt bryting! Endelig en annen hund Nico kan slå seg løs og bryte med uten å mose. Flyvende prikkedyr! Prøv å ta meg da! HAR DEG! Jeg har en helt NORMAL hund!! Nevnte jeg at hunden min er helt normal? Løøøøpeeee! Siste brytekamp for dagen 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 6. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Da ser det ut som Nico snart blir "storebror" til en valp om sånn ca 8 uker :-) Om alt går i orden så ble valpen min født i går. Så får vi se da, hvilken som blir med meg hjem. Skal få endret overskriften i tråden her, nå må han dele tråd med valpis etterhvert :-D mest sannsynlig blir valpen hetende Vegas eller Phoenix. 3 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LinL Skrevet 6. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Da ser det ut som Nico snart blir "storebror" til en valp om sånn ca 8 uker :-) Om alt går i orden så ble valpen min født i går. Så får vi se da, hvilken som blir med meg hjem. Skal få endret overskriften i tråden her, nå må han dele tråd med valpis etterhvert :-D mest sannsynlig blir valpen hetende Vegas eller Phoenix. Oj oj oj! så spennende Hvor endte du opp å kjøpe valp fra da ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ozzy Skrevet 6. Februar 2013 Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Da ser det ut som Nico snart blir "storebror" til en valp om sånn ca 8 uker :-) Om alt går i orden så ble valpen min født i går. Så får vi se da, hvilken som blir med meg hjem. Skal få endret overskriften i tråden her, nå må han dele tråd med valpis etterhvert :-D mest sannsynlig blir valpen hetende Vegas eller Phoenix. Jeg stemmer Vegas. Nico og Phoenix krøller seg litt, mens Nico og Vegas / Vegas og Nico passer bra Grattis med valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 6. Februar 2013 Forfatter Rapporter Share Skrevet 6. Februar 2013 Oj oj oj! så spennende Hvor endte du opp å kjøpe valp fra da ? Har ikke kjøpt enda da Er et par ting som skal på plass før jeg kan være 100% sikker. Men det ser ut som det blir Kennel Aussie Action! Så er det bare å vente 8 uker 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts