Snøfrost Skrevet 1. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Det blir nok "Fire" den nye blir hetende, hvem han nå er. Vet ikke hvem av hannene som blir min ennå. Om noen (må jo utvikle seg fint). Worst case scenario så får jeg meg en weekend hos oppdretter uten å ta med en hund tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bea Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Kanon fine bilder..av dine kanon vakre hunder Snøfrost! 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Nydelige bilder av dine vakre hunder! Spennende med nye valpen. Krysser fingrene for at det kommer en perfekt liten Fire hjem til deg! Har du andre bilder av mor? Far? Vil se! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emilie Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Nydelige, ingen tvil om det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 1. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Oppdretter tror at en, eller flere, av hannvalpene skal bli bra nok, og det tror jeg også. Så jeg kan jo nevne hvem foreldrene er Mor:Res.BIS RS-10 AW-10 NJK--09 INT NL DE CH Enigma Siberian Lady Far: Multi BIS USA CAN LUX CH Snowmist's Quidditch Seeker litt skryt fra de som har ham på besøk (ikke oppdretter til kullet): Seeker became Luxembourg Champion and won in only 3 months 3x Best In Group, BIS-5, BIS-4 and at the Eurodogshow 2011, Belgium biggest show, he won BEST IN SHOW! Begge foreldre har selvsagt HD fri status og er øyenlyst fri. De er hunder med et godt og trivelig temperament. Neomi er en god mor og tar godt vare på de små som nå er 2 uker og har såvidt åpnet øyene 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 1. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 1. Mai 2012 Bestemt deg for hvem du beholder av ditt eget kull? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 15. Mai 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Da har jeg bestemt meg for en liten stund siden, så hermed presenterer jeg nyeste medlem i flokken: Bildet er tatt fra Piggnatten ved Rjukan, her kommer nok Fjellbris til å befinne seg i virkeligheten i løpet av sommeren/høsten. 7 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hermes Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Skikkelig herlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Åh så nydelig! Gleder meg til å se utviklingen på vakre Fjellbris! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 15. Mai 2012 Rapporter Share Skrevet 15. Mai 2012 Nydelige bilder av søt valp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 2. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 2. Juni 2012 Litt oppdateringer om hundene her hos meg. Freke har vært på WDS og plasserte seg som 3. beste junior av 22! De fleste av god til høy kvalitet! Det var kjempemoro å se hunden min bli handlet av hans oppdretter. For første gang kunne jeg virkelig få verdsatt hvilken fantastiske bevegelser han har sammenlignet med de fleste. Han nådde riktignok ikke helt opp, men de to gutta foran ham er da også sønner (kullbrødre) av det oppdrettet som vinner mest i Europa for tiden, selv om oppdrettet er Kanadisk. Kjempefornøyd med gutten min! Mens vi var i Alpeland var vi også på en liten tur på stiene rund hotellet vi bodde på mer om WDS turen min i bloggen for de som måtte være interessert: http://kimburu.blogspot.no/2012/05/world-dog-show.html JWW ble Kailua Shar Shooter, som bor i Finland Kailua Snowmist Carbon ble nr. 2 (han eies nå av Snowmist, Canada) Jeg så også faren til min nye håpefulle på WDS Snowmist's Quidditch Seeker plasserte seg som 3. beste CH hanne, beste CH, BIR og BIG ble hans bror Snowmist's Quicksilver Speigas Det er "Fizzy" som er far til Kailua brødrene. Fjellbris har også vært på utstilling, men bare som tilskuer. Hun (og de to andre selvsagt!) ble med til NSHKs spesialutstilling i pinsa. Fin sosialisering for unge valper. God plass mellom hundene og et helt annet miljø enn på de fleste utstillinger. Hun fikk mye opperksomhet og kos i løpet av dagen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 10. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 10. Juni 2012 Fjellbris vokser og utvikler seg. Jeg synes hun har blitt kjempestor allerede (ca. 11-12kg nå, 3,5mnd gammel) Freke og Denali i vilter lek 6 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Lekker tilskuddet har biltt og som altid bra bilder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 11. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Lekker tilskuddet har biltt og som altid bra bilder Takk for det Fjellbris utvikler seg fint synes jeg også. Det er kjempemoro å følge en egenprodusert valp vokse opp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 De to voksne er nydelige,og jammen meg blir ikke den lille akkurat like vakker . Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heidihj Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 Valpis blir bare vakrere og vakrere! Hun er virkelig nydelig De to andre er også veldig flotte som vanlig! Kule bilder av de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 11. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 11. Juni 2012 De to voksne er nydelige,og jammen meg blir ikke den lille akkurat like vakker . Tusen takk Valpis blir bare vakrere og vakrere! Hun er virkelig nydelig De to andre er også veldig flotte som vanlig! Kule bilder av de takker. Er godt fornøyd med valpis så langt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shlush Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Flere bilder, flere bilder, flere bilder :D Digger hundene dine, de er så pene og virker kjempeherlige 1 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Synnikken Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Så utrolig vakre hunder du har! *sukk* Melder meg frivillig til å hilse og kose på engang i fremtiden! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pippin Skrevet 14. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 14. Juni 2012 Valpis er pen! Og ja, hun har blitt STOR! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snøfrost Skrevet 19. Juni 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Bonfire er hjemme! Han er en herlig liten gutt. Veldig modig, tillitsfull og grei. Han går allerede godt sammen med Fjellbris. De to andre er litt voldsomme så de har han ikke hilst så mye på ennå 12 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Guest lijenta Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Herlig nå er det blitt firrerbande av dm altså Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maria Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 For en nydelig, liten tass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SandyEyeCandy Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Jeg synes Bonfire er et kjempekult navn til hverdags også, jeg, men så tåler jo jeg litt lange hverdagsnavn pga knertmonsteret mitt som aldri kunne hett noe annet enn Imouto. Han er nydelig, og så fint med sånn tan-farge i ansiktet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toril Skrevet 19. Juni 2012 Rapporter Share Skrevet 19. Juni 2012 Vakker,vakker,vakker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Recommended Posts