Barney Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Her er bilder (hvis jeg fikk det til) av papillonen Barney. Han er snart 3 år, og selvfølgelig verdens beste. Vi trener og konkurrerer i lydighet og agility, og håper på å få startet i blodsporkonkurranse iløpet av denne sesongen. Siter
Shokata Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Bildet der han er begravd i snø er noe med det kuleste jeg har sett på lange tider Pene tegninger i ansiktet, flott gutt! Siter
Ballong Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Så nydelig han er Fint at han blir brukt til mye! Det liker han sikkert godt. Siter
Heidihj Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Så herlig! Elska det bildet der bare øra syns i snøen! Siter
Maria Skrevet 12. Januar 2012 Rapporter Skrevet 12. Januar 2012 Så flott han er og deilig å se at dere får til masse sammen. Det gir meg håp om at min lille pappisfrøken kan få til masse bra hun og! Siter
Monica123 Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 En herlig fyr og det bildet i snøen er bare helt herlig Siter
Barney Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Tusen takk Så nydelig han er Fint at han blir brukt til mye! Det liker han sikkert godt. Takk. Han syns at absolutt alt er gøy han, så han er kjempefin å trene med Så flott han er og deilig å se at dere får til masse sammen. Det gir meg håp om at min lille pappisfrøken kan få til masse bra hun og! Takk. Det er jeg sikker på at dere får til, rasen er så lettlært og allsidig Siter
Lola Pagola Skrevet 13. Januar 2012 Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Så fin Ser at han er hannhund og! Siter
Barney Skrevet 13. Januar 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 13. Januar 2012 Så fin Ser at han er hannhund og! Takk Hehe det er den første papillonen jeg har som ikke folk tror er tispe pga str, så det er tydelig at han har kjønnspreg. Siter
Barney Skrevet 10. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 10. Juni 2012 Siden sist har vi fått deltatt på en offisiell blodsporprøve, hvor vi fikk 2 premie og bestått. Han gikk av sporet ca halvveis for å følge viltspor, men kom seg tilbake på rett spor etterhvert. Grunnet en seneskade har vi en pause i agility og lydighet/bruks, men håper å kunne fortsette med det etterhvert. Før han ble skadet gikk vi til uoffisielt opprykk i LP1 flere ganger. Vi rakk bare å prøve oss offisielt en gang, og det ble en smultring og 8 plass. Nå bruker vi tiden på å svømme og gå spor, og håper at han blir bedre snart:) Siter
minstemann Skrevet 10. Juni 2012 Rapporter Skrevet 10. Juni 2012 Fine bilder Har du langline på fordi han stikker av i vannet? Det gjør Gulli -så hun burde antakelig også hatt en vannlangline faktisk Er som om innkalling er et fremmedord når det er vann tilstedet Siter
MegaMarie Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Skrevet 11. Juni 2012 Moro med flere som bruker papilloner til litt alt mulig Han har kjempe fin farge! Siter
Maria Skrevet 11. Juni 2012 Rapporter Skrevet 11. Juni 2012 Dere er bra inspo for oss andre med pap! De kan brukes til masse selv om de er små Siter
Barney Skrevet 12. Juni 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Takk Hehe ja, han har en tendens til å lukke ørene når han er i vannet, så nå er vi føre var:P Siter
Puttiva Skrevet 12. Juni 2012 Rapporter Skrevet 12. Juni 2012 Så herlig! Jeg blir så glad hver gang jeg ser små hunder som brukes til "alt" Siter
Guest Yellow Skrevet 18. August 2012 Rapporter Skrevet 18. August 2012 Tror han virkelig er den fineste Papillonen jeg har sett! Rasen generelt er jo ganske feminin, men i mine øyne er det ikke tvil om at dette er en hannhund, det hadde jeg sett med en gang. Siter
MarieR Skrevet 18. August 2012 Rapporter Skrevet 18. August 2012 Enig med Havanoislove - det der er utvilsomt en av de flotteste papillons jeg har sett. Så fantastisk majestetisk og maskulint uttrykk, og nydelig farge og tegninger. Kjempemorsomt at du bruker han så aktivt! Siter
Barney Skrevet 19. August 2012 Forfatter Rapporter Skrevet 19. August 2012 Oj, tusen takk:) Har hørt at et kull med mange hanner sannsynligvis vil bli mer maskuline enn kull med få hanner. Det var bare hanner i hans kull, og alle ser veldig hannhund ut, så teorioen stemmer på det kullet ihvertfall:) Siter
Barney Skrevet 27. Juli 2013 Forfatter Rapporter Skrevet 27. Juli 2013 Nå er vi endelig i gang igjen etter benskade, og har fått startet litt i lp og agility igjen:) Vi har fått ett napp i hopp, og opprykk til klasse 2 i lp. Vi har også gått ferdselsprøvekurs, og planlegger å prøve oss på det neste gang det arrangeres i området. Ellers er det sporkurs som står på tapetet og mh test i august. Om den bestås så har jeg lyst å prøve oss i bruks, da får vi kombinert både lydighet og spor:) Han eelsker støvsugeren, og kommer løpende hver gang jeg tar den fram Kan ikke alltid være like elegant:) 1 Siter
Recommended Posts