Gå til innhold
Hundesonen.no

Hellerudsletta 4-5 Februar


Carro92
 Share

Recommended Posts

  • Svar 57
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vi (CM Design) Skal ha stand der

Jeg skal dit ! Riktignok uten hund, men det blir min første utstilling både med og uten hund. Jeg gleder meg som en liten unge!

Jeg kommer med mitt nye tyske håp, blir første utstillingen hennes:D

Jeg kommer med Oscar begge dagene, hans første utstilling og er da rundt 4 og en halv mnd gammel :) Oppdretter er snill å går i ringen med ham for meg da, siden jeg er så pyyyse hehe.

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det an å se hvor mange hannhunder og tisper som skal stille? isåfall hvordan ser man det ?

Nei, det står bare antall for rasen som samlet.

Du stiller valp? Om du ser på startnummeret, ser du det står i hvilket nummer du skal inn i ringen i tabellen til høyre. Så kan du se i PM, og legge sammen hvor mange hunder som skal inn før din rase. Hvis du da finner ut at ditt nummer inn i ringen er den første hunden i din rase, vet du at det ikke er noen andre valper i din rase før deg. Det er det nærmeste du kommer å vite noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, en riktig slapp-av helg for min del!

Skal dit på lørdagen kun for å vise (handle) en beardis - 7 påmeldte og nesten 40 foran rasen i ringen (dvs ca 2 timer). Med under 10 minutter å kjøre dit og med hundeeierne som børster og gjør istand lille "Penny-pus" kan jeg virkelig bare kose og late meg!

På søndagen behøver jeg ikke reise i det hele tatt (Penny er ikke påmeldt), såfremt jeg ikke har LYST, da.

Susanne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Få hunder i mange raser som det pleier å være mange av (har ikke en popis rase det er mange av på utstilling).... ikke spesielt populær utstillingen dette. Lurer på hvorfor? Selve plassen er jo fin. Ikke så trangt som på Leto... men men har store sjanser på cert på jenta da :)

  • Like 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive



×
×
  • Opprett ny...